De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Passion Of The Christ - Definitive Edition

    The Passion Of The Christ

    Here's a title that been long coming: Look for the 20th Century Fx Home Entertainment to release The Passion Of The Christefinitive Edition on February 6th,2007. Director Mel Gibson's controversial yet technically brilliant retelling of Christ's last hours arroves as a two-disc special edition featuring an anamorphic widescree transfer,Aramaic Dolby Digitla 5.1 and DTs tracks and English subtitles. Bonus matrials have yet to be revealed, so stay tuned for more on that. Retail willl be $26.98.

    Bronavisdvd
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  2. #2

    Standaard

    Ein-de-lijk!!!
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  3. #3

    Standaard

    Die heeft wel een tijdje op zich laten wachten ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Die heeft wel een tijdje op zich laten wachten ja .
    Dat zullen een hoop mensen ook zeggen als hij terug komt op aarde :P
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Die heeft wel een tijdje op zich laten wachten ja .
    Dat zullen een hoop mensen ook zeggen als hij terug komt op aarde :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  6. #6

    Standaard

    Uit de beschrijving wordt niet helemaal duidelijk of het hier nou echt gaat om een langere versie van de film.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Die heeft wel een tijdje op zich laten wachten ja .
    Dat zullen een hoop mensen ook zeggen als hij terug komt op aarde :P


    Zo kan je het ook lezen ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Uit de beschrijving wordt niet helemaal duidelijk of het hier nou echt gaat om een langere versie van de film.
    Misschien word het een versie met seamless brancing waardoor beide versies er zullen staan.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Uit de beschrijving wordt niet helemaal duidelijk of het hier nou echt gaat om een langere versie van de film.
    Misschien word het een versie met seamless brancing waardoor beide versies er zullen staan.
    wist niet eens dat er verschillende versies waren :P
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #10

    Standaard

    We have received a few details on the upcoming The Passion of the Christ:The Definitive Edition. We previously announced that the two-disc set would contain a anamorphic widescreen transfer,Aramaic Dolby Digital 5.1 and DTs Surround tracks and English subtitles.

    We can now tell you that the set will feature both the original and 2005's less splattery ''The Passion Recut'' versions. Bonus materials will include an audio commentary track with Mel Gibson (not fully confirmed),deleted scenes,a thorough making-of-documentary,featurettes,an art gallery,trailers and more. Look for it on february 6th, 2007 with a retail of $26.98.

    BronavisDVD
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  11. #11

    Standaard

    kan alvast niet wachten om de making of te zien en ik hoop dat de commentaartrack er ook komt 8)

  12. #12

    Standaard

    Normaal geef ik niet super veel om extra's maar voor deze film heb ik speciaal gewacht tot er een special uitkwam. Ben benieuwd of deze ook in Nederland en Belgie komt...

  13. #13
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    2005's less splattery ''The Passion Recut''
    Dit is volgens mij voor het eerst dat er een minder gore versie uitkomt in plaats van al die uncut versies tegenwoordig met meer bloed en ingewanden.
    Ik zie dan ook niet echt het nut van deze uitgave.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Kuijper
    2005's less splattery ''The Passion Recut''
    Dit is volgens mij voor het eerst dat er een minder gore versie uitkomt in plaats van al die uncut versies tegenwoordig met meer bloed en ingewanden.
    Ik zie dan ook niet echt het nut van deze uitgave.
    Hij heeft vorig jaar ook een tijdje zo in de bios gedraaid als ik me niet vergis.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  16. #16

    Standaard

    Op 05-04-2007 zal in Nederland ook een Special Edition uitkomen,over de extra,s is nog niks bekend.
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  17. #17

    Standaard

    ..hmm, hij staat niet meer tussen de releases bij a-film..dan misschien toch maar de r1 bestellen...

  18. #18

    Standaard

    Is er al bekend waneer deze uitkomt? Ik heb hem namelijk nog steeds niet gezien in de winkels of ergens op internet?

  19. #19

    Standaard

    Nee, het is niet bekend wanneer en of deze release ook in Nederland verschijnt.

  20. #20

    Standaard

    We zijn inmiddels ruim een jaar verder en in de tussentijd is in Groot Brittanie de 2 Disc Director's Edition uitgekomen:



    Deze editie bevat de originele versie en de "recut" en daarbij ook nog de volgende extra's:

    Disc 1
    * Filmmaker commentary with Mel Gibson (Director), Caleb Deschanel (Director of Photography) and John Wright (Editor)
    * Production commentary with Stephen McEveety, Ted Rae and Keith Vanderlaan
    * Theologian commentary with Mel Gibson, Father William J. Fulco, Gerry Matatics and Father John Bartunek
    * Music commentary with John Debney (selected scenes only)

    Disc 2
    * By His Wounds We Are Healed: Making of Passion of the Christ documentary (112 mins)
    * “Below the Line” Panel Discussion
    * The Legacy featurette (60 mins)
    * Deleted Scenes x 2
    * Theatrical Trailer x 4
    * Still Galleries – Over 500 images
    Ik heb hem vandaag gekocht bij Van Leest (9,99 en onderdeel van de 3 voor 25 euro actie) en ik ben benieuwd.

  21. #21

    Standaard

    Deze editie is bij BlahDVD.com voor € 5,50 inclusief te bestellen, en ook snel binnen (binnen 3 dagen had ik hem vorige week binnen)


  22. #22

    Standaard

    En 4,50 bij Fame, Amsterdam met kortingspas.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Dit is volgens mij voor het eerst dat er een minder gore versie uitkomt in plaats van al die uncut versies tegenwoordig met meer bloed en ingewanden.
    Ik zie dan ook niet echt het nut van deze uitgave.
    Ik had dat nog niet gelezen. Wat dat betreft is dit inderdaad eigenlijk niet zo'n zinvolle versie.

    Maar deze dvd bevat tenminste wel de extra's die de eerste release al had moeten bevatten.

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    En 4,50 bij Fame, Amsterdam met kortingspas.
    Zonder korting trouwens 5,- (staat ook bij de pricewatch). Vandaag gekocht.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •