De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard EMI: Freddie Mercury Tribute concert 13 mei op DVD

    EMI: Freddie Mercury Tribute concert 13 mei op DVD



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Wat raar, dat ze alleen het 2e deel op de DVD gezet hebben. Ik wil deze DVD wel kopen, maar alleen als ik alles krijgen kan.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suyver
    Wat raar, dat ze alleen het 2e deel op de DVD gezet hebben. Ik wil deze DVD wel kopen, maar alleen als ik alles krijgen kan.
    Is zwaar *** ja, want ik wilde juist het stukkie Guns 'n Roses hebben. Waarschijnlijk is dat ook de reden, want die gasten zullen -door hun onderlinge ruzies- wel geen toestemming geven. Was er eindelijk eens een kans om iets van hun op DVD te zien...

  4. #4

    Standaard

    Niet kopen. Alles wat ze van Queen op de markt zetten is incompleet en onbeschoft duur. Als er 1 groep is die uitgemolken wordt is het m.i. Queen wel.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld
    Niet kopen. Alles wat ze van Queen op de markt zetten is incompleet en onbeschoft duur. Als er 1 groep is die uitgemolken wordt is het m.i. Queen wel.
    Maar ik denk niet dat de overige leden van Queen daar echt slechter van worden!!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  7. #7

    Standaard

    Die live versie van Knockin' on heaven's door van Gn'R is toch opgenomen tijdens dit concert?

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nasibal
    Die live versie van Knockin' on heaven's door van Gn'R is toch opgenomen tijdens dit concert?
    Yep. Inderdaad. Alleen daarom al is het ontzettend jammer dat deze niet terug te vinden is op de DVD.
    Of we moeten getrakteerd worden op een onverwachte Easter Egg....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •