De resultaten 1 tot 25 van 25 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Robbie Williams - Live at the Albert

    Deze dvd is tegenwoordig overal weer belachelijk duur, maar voor diegene die er nu interesse in hebben. Hij is in de aanbieding bij www.rodirect.nl voor 22 euro in plaats van 30 euro

  2. #2

    Standaard

    Ga maar gewoon naar de MM daar is ie € 19,99.

  3. #3

    Standaard

    Actie bij The Music Store: € 19,99.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Actie bij The Music Store: € 19,99.
    €19,40 incl. verzenden bij play.com, €16,06 bij EzyDVD (excl. verzenden)
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MvdS
    Actie bij The Music Store: € 19,99.
    BIJ MM ARENA LIGT HIJ ZONDER ACTIE PERMANENT GEPRIJSD VOOR € 19,99. hOEZO ACTIE??

  6. #6

    Standaard Robbie Williams Live at the Albert

    Een concert van Robbie Williams met nummers van oa Frank Sinatra. Vanavond bij Van Leest (Den Haag centrum) gekocht voor € 16,99 Voor de liefhebbers van concerten op DVD onder jullie misschien een handige tip. (UPC code voor DVDprofiler is 24349 26859)

  7. #7

    Standaard

    Hopelijk gaan ze die prijs in België ook aanbieden ... dan kan ik die ook kopen ...
    Totaal aantal film : teveel !
    Totaal aantal nog te bekijken film ... zucht :)

  8. #8

    Standaard

    Zou er in NL dan eens eindelijk een betaalbaar aanbod van muziekdvd's komen?? Aangezien deze altijd multi-regio zijn en ondertitels er niet toe doen, is het absoluut niet interessant om deze in NL te kopen. Ook deze Van Leest prijs (voor NL inderdaad spectaculair laag) ligt maar 1 euro onder de normale prijs die Ezy (incl. verzendkosten) rekent voor deze titel.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey
    Zou er in NL dan eens eindelijk een betaalbaar aanbod van muziekdvd's komen?? Aangezien deze altijd multi-regio zijn en ondertitels er niet toe doen, is het absoluut niet interessant om deze in NL te kopen. Ook deze Van Leest prijs (voor NL inderdaad spectaculair laag) ligt maar 1 euro onder de normale prijs die Ezy (incl. verzendkosten) rekent voor deze titel.
    Als ik zie wat velen voor een CD neertellen, valt het wel mee.
    Onder € 20 voor vaak beduidend langer dan 1 uur muziek in 5. surround met beelden, videoclips en andere extra's.
    Ik vind € 17 voor zo'n pracht (beeld en geluid) concert van RW heel schappelijk. Zag laatst het Arena-concert van Tina Turner ook voor € 15 liggen, da's toch ook schappelijk, tenminste zeker vergeleken met de CD-prijzen.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henk Heideveld

    Als ik zie wat velen voor een CD neertellen, valt het wel mee.
    Onder € 20 voor vaak beduidend langer dan 1 uur muziek in 5. surround met beelden, videoclips en andere extra's.
    Ik vind € 17 voor zo'n pracht (beeld en geluid) concert van RW heel schappelijk. Zag laatst het Arena-concert van Tina Turner ook voor € 15 liggen, da's toch ook schappelijk, tenminste zeker vergeleken met de CD-prijzen.
    Toch zijn de muziek-dvd's onder de €20 op één hand te tellen. Zo kost Dpeche Mode in Parijs hier overal tegen de €30, terwijl ik hem down under voor €15 in huis haal.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey

    Toch zijn de muziek-dvd's onder de €20 op één hand te tellen. Zo kost Dpeche Mode in Parijs hier overal tegen de €30, terwijl ik hem down under voor €15 in huis haal.
    Zoals bij eenieder inmiddels wel bekend betaal ik nooit meer dan € 20. 't Is mij altijd nog gelukt de toppers te pakken te krijgen. Ik geef teo, behalve Rogers Waters In the Flesh, toen was ik gewoon ongeduldig. Kon niet wachten

  12. #12

    Standaard

    Ligt al een tijdje voor €17,50 bij Blokker en Bart Smit.

  13. #13

    Standaard

    €19,99 bij de rooie frs.

    Weet iemand waar je deze goedkoper kan krijgen?

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tita
    €19,99 bij de rooie frs.

    Weet iemand waar je deze goedkoper kan krijgen?
    een post boven je *LOL*
    My Shiny Disx

    Pioneer DV454-S * Pioneer DVR320-S * Pioneer VSX811-S receiver * Xtreme receiver (Sat.) * Magnat Vintage serie - fronts, rears & center Silver * OEHLBACH bekabeling

  15. #15

    Standaard

    Ik heb 'm van het weekend gekcoht bij Plato in Den Haag voor EUR 15,- (ook te bestellen via de site: http://phobos.plato.nl/plato/view.ph...ogue_id=131877)

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marnix
    Ik heb 'm van het weekend gekcoht bij Plato in Den Haag voor EUR 15,- (ook te bestellen via de site: http://phobos.plato.nl/plato/view.ph...ogue_id=131877)
    Kost nu inmiddels ook 19 euro 50

  17. #17

    Standaard

    € 15,= bij V&D.
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  18. #18

  19. #19

    Standaard

    bij CD WOW met de gebruikelijke kortingen £ 8,49 (ongeveer € 12,-)

  20. #20

    Standaard

    29.99 Euro bij V&D (Maastricht)

  21. #21

    Standaard

    voor ongeveer € 13,70 bij dvdsoon.com incl verzenden (tot 1-1-04, daarna waarschijnlijk weer verzendkosten)
    ? | Home Cinema | Gekeken Films/Series | Don't ask me... I use my brain to keep my ears apart.

  22. #22

    Standaard

    Pacific $11,82
    Goedkoopste verzendoptie (International Surface Mail): $2,98
    totaal $14,8 (=met huidige wisselkoers EURO 11,74)

  23. #23

    Standaard

    € 9,95 bij Correct Rotterdam (alleen donderdag 30 september en vrijdag 1 oktober van 18:00 - 21:00 uur)
    Three-Star Trader.

    322 Blu-rays in bezit.

    StarMars.nl

  24. #24

    Standaard

    MM Zoetermeer €9,99

  25. #25

    Standaard

    €9,99 bij de mediamarkt in zwolle

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •