De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.

Discussie: dvd hoes gelocked?

  1. #1

    Standaard dvd hoes gelocked?

    Hoi,

    Ik was vandaag de videotheek aan het poetsen en vond een dvdhoes die ik niet openkreeg. Er staat een slotje met het woord Lock op de rand van de dvd waar je hem normaal openmaakt.
    Zo te voelen zit er wel een dvd in.

    Weet iemand hoe je zoiets opent?

  2. #2

    Standaard

    Die ben ik ook wel eens tegengekomen toen ik nog bij een videotheek werkte. Dit zijn beveiligde doosjes, een experiment voor videotheken om de dvd's (schijfjes) in de winkel te kunnen leggen. Is uiteindelijk geflopt. Het was (in mijn geval) een systeem dat werkte met magnetisme. Niet makkelijk open te krijgen dus. Slopen kan wel helpen .

  3. #3

    Standaard

    Ok, dan ga ik eerst ff met magneetjes klooien en anders maar met geweld. ik laat wel weten wat erin zat

  4. #4

    Standaard

    Dirty movies zullen wel beveiligd zijn bij de videotheek. 8)

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #5

    Standaard

    Hier in Enschede werken ze bij Videoland ook met dit systeem..
    Het scheelt heel veel werk, ze hoeven namelijk niet meer de dvd's uit te hoezen, en bij elke klant de dvd op te zoeken.

    Het gaat met een of ander magnetisch systeem, netzoals de wavers die aan kleding zit in de winkels..

    En anders wordt het inderdaad geweld
    "Intentionally left blank"

  6. #6

    Standaard

    Bij mijn vorige videotheek hadden ze nog grote bakken met stoffen hoesjes waar de dvd inzat. Erg goed voor de DVD en dat geduld, dat had ik wel.

    Nu werken ze bij mijn huidige videotheek ook met dit systeem, en dat werkt naar mijn idee best wel goed.

  7. #7

    Standaard

    Na veel gedoe hadden we dat ding dus open en wat zat erin... NIKS!!
    Maar hij rammelde gewoon wel alsof er een dvd inzat. Pff voor niks dat ding kapot geknipt (verbrand/gezaagt)

  8. #8

    Standaard

    Videoland hier werkt idd ook met dit systeem.

  9. #9

  10. #10

    Standaard

    Beetje stoom afblazen lijkt me ook wel leuk ja .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  11. #11
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Volgens mij werkt inmiddels iedere videotheek met dit systeem.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •