De resultaten 1 tot 23 van 23 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Final Destination 3 [DVD]

    Final Destination 3 [DVD]

    recept is bekend: een groep vrienden ontsnapt aan de dood, maar niet voor lang.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zozo, er zit zelfs een menu op? RCV wat doe je nu!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Zozo, er zit zelfs een menu op? RCV wat doe je nu!
    Niet zo flauw doen. Er zijn veel meer DVD's van RCV met een menu.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #4

    Standaard

    Maar ze worden steeds schaarser.

    Jammer, dat ze bijna alle extra's hebben weggelaten. De Amerikaanse en Engelse releases hebben extra waarbij je zelf bepaalt hoe de film afloopt. Leuk om eens te bekijken.

  5. #5

    Standaard

    Weer eens ronduit treurig van RCV... bovendien............ trailers zijn géén extra's!
    http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/ofnoavail
    = Works great even on blood stains =

  6. #6

    Standaard

    Jongens, wat vinden jullie eigenlijk van de film ? :wink:
    Deel 1 was erg cool, deel 2 was leuk en dit deel.........wel aardig. Had er wel iets meer van verwacht. Maar leuk om een keer te kijken, al is het alleen maar om de zonnebank.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Zozo, er zit zelfs een menu op? RCV wat doe je nu!
    Niet zo flauw doen. Er zijn veel meer DVD's van RCV met een menu.

    Hij doet niet flauw, er zijn veel DVD's van RCV zonder menu. En als er dan een menu bij is dan staat het op de cover alsof het een extra is ! Hij heeft groot gelijk dat hij klaagt, want velen zijn dit gedoe van RCV kotsbeu.

    Nu terug OT: deze film is meer van hetzelfde genre, met een exact hetzelfde verhaal als zijn voorgangers, maar daar gaat het bij deze films niet om, het gaat er gewoon om hoe origineel je je slachtoffers kan laten sterven in zo'n film.

  8. #8

    Standaard

    Kom op zeg!
    Je weet dat dit bij RCV zo is, dan kan je je er wel druk om blijven maken, maar wat schiet je daar mee op?!
    Niet boos bedoeld, maar zo denk ik erover... 8)

  9. #9

    Standaard

    Een aardige afsluiter van de trilogie, maar idd: de inventiviteit zit 'm dit keer alleen in de sterfscenes en niet in de plottwists. Vooral de nailgun en de zonnebank zorgen voor een onderhoudende zit, maar verder niets nieuws onder de zon. Hadden ze niet wat creatiefs kunnen verzinnen, bv. een terroristische aanslag die verijdeld wordt, zodat De Dood alsnog een manier moet vinden om 200 mensen over de kling te jagen (liefst tegelijk)?
    Beetje gemiste kans, maar niet onaardig.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  10. #10

    Standaard even wachten!!

    de single disc is gewoon een comerciele set van RCV,de twee disc komt hier ook heus wel,alleen wat later(dubble verkoop)

    ik wacht gewoon tot de 2 disc komt!!

    ik vind sin city 2 disc edition persoonlijk de beste uitgave van RVC

  11. #11

    Standaard

    Ik heb in een impulsieve bui enkele tijd geleden de 2 disc gekocht uit Amerika en ben daar nu uiteraard erg blij om. De releases van RCV van films die ik leuk vind zijn om te janken. Hoodwinked heeft niet eens een menu!

    Maar goed. Vind de drie Final Destinations films erg bij elkaar passen als een trilogie en hoop dat het nu ook stopt. Toch denk ik ergens dat het bij één deel had moeten blijven, zoals bijvoorbeeld The Faculty. Die film schreeuwde om een vervolg, dat nooit gekomen is en dat is misschien wel de kracht van die film voor mij.

    Het sterke eerste deel van FD is wel een beetje weggenomen bij mij met de twee vervolgen. Toch, deel 2 en 3 kijken lekker weg... :wink:
    **** me gently with a chainsaw.

  12. #12

    Standaard

    leuke film vind ik het wel hoor. deel 1 was idd redelijk origineel, deel 2 vond ik het ongeval fantastisch gedaan. lekker met goed geluid en deel 3 is ook vrij aardig in de achtbaan. klinkt allemaal ook lekker door de boxen. verhaal moet je doorheen kijken.

    ik heb mijn 2dvd besteld bij play.com voor 11 euro.
    ik ben benieuwd voor welk bedrag RCV em denkt te verkopen.
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris
    Citaat Oorspronkelijk gepost door diederik
    Zozo, er zit zelfs een menu op? RCV wat doe je nu!
    Niet zo flauw doen. Er zijn veel meer DVD's van RCV met een menu.
    Ja - en als ik op de frontpage kijk zie ik nog een review van een recente RCV uitgave - en ja hoor, zonder menu.

    Zo flauw vind ik het dus niet ...

  14. #14

    Standaard

    RCV is simpelweg een uitermate belabberde DVD distributeur.

    FD3 heeft in Engeland een puike 2-disc SE met toffe extra's. Wij krijg een single disc met een paar trailertjes en een commentaartrack.

    Om nog maar niet te spreken over dramatische releases van The Blair Witch Project en Jackie Brown bijvoorbeeld.

    Elke vorm van kritiek op RCV vind ik dan ook terecht, omdat 9 van de 10 releases die ze in Nederland uitbrengen gewoon erg mager zijn in mijn optiek.
    Bier.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolfrolf
    RCV is simpelweg een uitermate belabberde DVD distributeur.
    No shit, sherlock

    Heb deel 1 en 2 niet gezien, deze wel en heb me erg vermaakt
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  16. #16

    Standaard

    Heb deze nog niet gezien, ik zou em eens moeten huren ofzo

  17. #17

    Standaard

    Ik vond deze toch wel de minste van de drie eigenlijk. Er wordt totaal niet afgeweken van het concept: je weet in welke context of wanneer iemand gaat sterven, maar het is afwachten welke reeks van toevalligheden uiteindelijk tot het ongeval leiden. Daardoor wordt het wel heel saai, vind ik.
    En die beginscene was mij ook echt veel te lang (was meer dan 20', dacht ik).
    Ivm RCV. Man man, hoe durven ze zo een kwalitatief slechts trailer op de DVD te zetten. Het geluid van de Silent Hill trailer is zover opgedreven dat het één hoopje distortie is ! Ik dacht dat mijn versterker stuk was!

  18. #18

    Standaard

    De uitgave zelf was zo'n eentje die DFW ook altijd afleverd. Niet compleet en totaal overbodige extra's die gewoon geschrapt kunt worden waardoor je dus de volle poet betaald voor 1 enkele film.

    De film zelf vond ik een ramp. Had totaal niet meer het Final Destanation gevoel... Erg jammer vond ik zelf.

    4/10
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  19. #19

    Standaard

    Ondertussen heb ik de eerste film uit de reeks ook gezien, en dan blijft deze toch de betere.

    Commentaar 2006:
    Ik kan niet oordelen over de vorige 2 delen omdat ik ze (nog) niet heb gezien, maar ik vond dit deel toch een geslaagde film.
    Op sommige momenten is hij erg spannend en angstaanjagend op andere dan weer lachwekkend.
    Wie van bloederige scenes houdt zit met deze film goed.
    Het is geen superfilm, maar best genietbaar.

  20. #20

    Standaard

    1 was leuk, goed gemaakt en (voor die tijd) best wel origineel
    2 was vooral sadistisch maar had nog wel een aardige spanningsboog (en ook nog wel wat humor). Evengoed vond ik die al heel erg matig.
    3 is echt zwak: niet origineel, niet echt spannend, niet echt grappig en ook niet geloofwaardig. En ja zelfs voor dit soort films moet er nog wel een bepaald soort geloofwaardigheid zijn.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door klimbo12 Bekijk bericht
    Jammer, dat ze bijna alle extra's hebben weggelaten. De Amerikaanse en Engelse releases hebben extra waarbij je zelf bepaalt hoe de film afloopt. Leuk om eens te bekijken.
    Er is destijds ook een 2-disc Special Edition uitgebracht met wel alle extra's, inclusief de extra waarbij je zelf bepaalt hoe de film afloopt.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is destijds ook een 2-disc Special Edition uitgebracht met wel alle extra's, inclusief de extra waarbij je zelf bepaalt hoe de film afloopt.
    Is een spammer.is een citaat van jezelf uit 2006.

  23. #23

    Standaard

    De Final Destination films blijven goed om zo nu en dan de hele film serie te kijken.
    De extra`s kijk ik niet zo heel vaak, het gaat mij om de film.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •