De resultaten 1 tot 17 van 17 worden weergegeven.

Discussie: Te lang en te kort

  1. #1

    Standaard Te lang en te kort

    Wat de fok, ik wil zoeken en een beetje snel browsen maar ik kan niet een nieuwe zoekopdracht doen binnen een minuut ofzo? Okee, dan gooi ik mijn tabje retecool maar weer open of een tabje wikipedia en vervolgens denk ik: nu kan ik wel weer naar dvd.nl, maar dan moet ik weer opnieuw inloggen omdat de sessie verlopen is?! Dus ik moet eerst hard afremmen en vervolgens gas bijgeven om de volgende bocht te kunnen halen om weer hard af te remmen? Bijzonder gebruiksonvriendelijk, I must say.

    Wat zijn de tijden die ervoor staan, waarom moet dat, want ik irriteer me dood! Kan de sessie niet gewoon doorlopen?

    En als er al over gevraagd is, neem me niet kwalijk maar zoeken door dit oerwoud van vragen en opmerkingen kost me wéér een sessie,
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  2. #2

    Standaard

    Er zijn wat problemen met de search, maar wat jij beschrijft, heb ik nog niet meegemaakt. Misschien even je cookies verwijderen en opnieuw inloggen.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #3

    Standaard

    Zowel voor posten en zoekfuncties staat een tussenperiode van 15 seconden, meen ik. Toch redelijk? En opnieuw inloggen zal een cookie probleem zijn. Op de pc waar ik nu achter zit, heb ik zo'n 6 maanden geleden ingelogd en sindsdien niet meer (in de zin dus dat ik altijd ingelogd blijf).

  4. #4

    Standaard

    Problemen met het inloggen zijn inderdaad te wijten aan een niet goed werkend cookie, even cookies verwijderen en opniew inloggen lost het probleem vrijwel zeker op.
    Eric van Ballegoie

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Zowel voor posten en zoekfuncties staat een tussenperiode van 15 seconden, meen ik. Toch redelijk?
    15 seconden is op zich redelijk, maar wat is eigenlijk de reden dat dit überhaubt nodig is, als ik vragen mag?


  6. #6

    Standaard

    Als je rustig de posts aan 't lezen bent (die netjes staan aangeduid als ongelezen) en je krijgt ondertussen een telefoon die wat langer duurt of je gaat tussendoor eventjes eten, dan staan de ongelezen posts als gelezen. Gevolg is dat je dan zelf moet gaan zoeken welke de posts zijn sinds je laatste bezoek.
    Ik weet niet wat hier de voorziene tijd voor is, maar zou dit eventueel niet kunnen aangepast worden, zodanig dat ze als ongelezen blijven staan zolang je je browservenster niet sluit of je pc niet in standby hebt gezet ?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Zowel voor posten en zoekfuncties staat een tussenperiode van 15 seconden, meen ik. Toch redelijk? En opnieuw inloggen zal een cookie probleem zijn. Op de pc waar ik nu achter zit, heb ik zo'n 6 maanden geleden ingelogd en sindsdien niet meer (in de zin dus dat ik altijd ingelogd blijf).
    vind het eigenlijk veel te lang. ik bekijk het forum meestal via 'Berichten sinds laatste bezoek', als ik vervolgens op een thread klik en dan weer terug wil naar de lijst met berichten dan krijg ik 9 van de 10 keer een foutmelding en moet ik dus weer een aantal seconden wachten. lastig lastig. is het misschien te halveren? dat zou een stuk schelen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    vind het eigenlijk veel te lang. ik bekijk het forum meestal via 'Berichten sinds laatste bezoek', als ik vervolgens op een thread klik en dan weer terug wil naar de lijst met berichten dan krijg ik 9 van de 10 keer een foutmelding en moet ik dus weer een aantal seconden wachten. lastig lastig. is het misschien te halveren? dat zou een stuk schelen.
    Dat bedoel ik dus.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

  9. #9

    Standaard

    Ik snap 't niet, denk ik. Bij mij wordt de zoekfunctie niet opnieuw uitgevoerd, dus loop ik ook niet tegen die grens aan. Hoe gaan jullie terug naar de lijst? Gewoon met de "terug" functie van je browser? Want als je 'm boven in je scherm van de indexpagina opnieuw aanklikt, wordt de zoekfunctie inderdaad opnieuw uitgevoerd en dat kan niet binnen 15 seconden.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik snap 't niet, denk ik. Bij mij wordt de zoekfunctie niet opnieuw uitgevoerd, dus loop ik ook niet tegen die grens aan. Hoe gaan jullie terug naar de lijst? Gewoon met de "terug" functie van je browser? Want als je 'm boven in je scherm van de indexpagina opnieuw aanklikt, wordt de zoekfunctie inderdaad opnieuw uitgevoerd en dat kan niet binnen 15 seconden.
    berichten sinds laatste bezoek > klik op een topic en dan gelijk weer 'terug' via je browser. dat gaat niet... tenzij je alle tijd neemt.

  11. #11

    Standaard

    Dat bedoel ik. Bij mij dus wel. Zelfs als ik ondertussen post e.d. Ik gebruik Firefox. Nog niet geprobeerd in IE. Wellicht ook een cookie probleem?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik snap 't niet, denk ik. Bij mij wordt de zoekfunctie niet opnieuw uitgevoerd, dus loop ik ook niet tegen die grens aan. Hoe gaan jullie terug naar de lijst? Gewoon met de "terug" functie van je browser? Want als je 'm boven in je scherm van de indexpagina opnieuw aanklikt, wordt de zoekfunctie inderdaad opnieuw uitgevoerd en dat kan niet binnen 15 seconden.
    berichten sinds laatste bezoek > klik op een topic en dan gelijk weer 'terug' via je browser. dat gaat niet... tenzij je alle tijd neemt.
    Gewoon overstappen op Firefox. Kun je alle threads die je wilt lezen openen in tabs en daarna rustig op je gemak alles doorlezen.
    En als je terugwilt naar de beginlijst pak je de eerste tab weer...

    Serieus... ik snap niet hoe mensen met Internet Explorer nog kunnen overleven op dit soort drukke fora.

    (In IE 7 kun je trouwens ook met tabs browsen, maar dat heb ik zelf nog niet getest, ik heb het een beetje gehad met IE...)

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Citaat Oorspronkelijk gepost door jim2873
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Ik snap 't niet, denk ik. Bij mij wordt de zoekfunctie niet opnieuw uitgevoerd, dus loop ik ook niet tegen die grens aan. Hoe gaan jullie terug naar de lijst? Gewoon met de "terug" functie van je browser? Want als je 'm boven in je scherm van de indexpagina opnieuw aanklikt, wordt de zoekfunctie inderdaad opnieuw uitgevoerd en dat kan niet binnen 15 seconden.
    berichten sinds laatste bezoek > klik op een topic en dan gelijk weer 'terug' via je browser. dat gaat niet... tenzij je alle tijd neemt.
    Gewoon overstappen op Firefox. Kun je alle threads die je wilt lezen openen in tabs en daarna rustig op je gemak alles doorlezen.
    En als je terugwilt naar de beginlijst pak je de eerste tab weer...

    Serieus... ik snap niet hoe mensen met Internet Explorer nog kunnen overleven op dit soort drukke fora.

    (In IE 7 kun je trouwens ook met tabs browsen, maar dat heb ik zelf nog niet getest, ik heb het een beetje gehad met IE...)
    Gaat goed hoor met m'n IE 6.0.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    (In IE 7 kun je trouwens ook met tabs browsen, maar dat heb ik zelf nog niet getest
    Werkt echt perfect

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    (In IE 7 kun je trouwens ook met tabs browsen, maar dat heb ik zelf nog niet getest
    Werkt echt perfect
    Kun je ook per ongeluk gesloten tabs weer terugroepen in IE7? Die functie is namelijk net toegevoegd aan Firefox 2 en erg handig voor als je (net als ik soms) per ongeluk een verkeerde tab dichtgooit.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Kun je ook per ongeluk gesloten tabs weer terugroepen in IE7? Die functie is namelijk net toegevoegd aan Firefox 2 en erg handig voor als je (net als ik soms) per ongeluk een verkeerde tab dichtgooit.
    Nee, dit kan naar mijn weten niet.

  17. #17

    Standaard

    Ik gebruik ook altijd Vuurvos. 2.0 al binnen? Ik ga m zo installen. Maar anyway, als ik terug ga heb ik een oude versie. Ik hou het graag actueel en activeer dus weer de zoekfunctie door op de knoppen te drukken rechtsboven.
    "Ik hoef de gordijnen niet open te doen om te zien dat het regent."

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •