Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 34 van 34 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    EDIT: Damn. Ik zie dat deze pluggen duurder zijn geworden. Van 12,50 naar 15,95 bij Hifisupply.nl. Belachelijk!
    ViaBlue TVR's zijn 10,- euro per paar:

    Inclusief die verzendkosten is het nog niet om te betalen
    Dan laat je het per brievenbuspost versturen à €3,50!

  2. #27

    Standaard

    vergeet niet dat de koperprijs sinds kort verdubbeld is.

    dat merk je dus wel degelijk in je aanschafprijs.
    MB Quart PCE 216 /Crunch Blackmaxx 480 / Bazooka T18 / JVC KD-SH1000

  3. #28

    Standaard

    Zet m'n vraag hier maar neer:
    Ik heb al een tijdje digitale tv van Casema met Samsung decoder, wat ik eigenlijk puur heb gekocht voor Sport1. Nou waren er een aantal andere zenders, oa NED1-2-3 waar hij geen signaal had, maar omdat het analoge signaal op mn oude CRT toch goed genoeg was heb ik daar geen aandacht aan besteed.
    Nu ik pas een 46" LCD heb aangeschaft is het toch wel aangenamer om alles digitaal te gaan kijken heb ik Casema maar gebeld over dit probleem en zij vertelden me dat ik een betere coax kabel moet kopen, en de beste volgens hun is een Hirschmann.

    Kan iemand mij vertellen of dit verhaal juist is voordat ik die best wel prijzige kabel ga kopen? Het gaat om een lengte van ongeveer 8 meter. CAI kastje zit helaas in de verkeerde hoek.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  4. #29

    Red face

    iemand ?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  5. #30

    Standaard

    Thanks. Maar het gaat me ook niet echt om de prijs. Als het daadwerkelijk helpt koop ik 'm zo. Het gaat me meer om de vraag of ik een nutteloze aankoop ga doen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  6. #31

    Standaard

    Sorry Lex, ik had je vraag niet gezien. In dit geval heeft Casema gelijk: het helpt wel degelijk om Hirschmann producten te gebruiken (pluggen en kabel). Ik heb zelf ook Casema en Hirschmann...

    Overigens: ik heb nog een x-aantal meter liggen, maar je woonde niet echt in de buurt van me, toch?

  7. #32

    Standaard

    Hoi Herjan,
    Bedankt voor het aanbod, maar ik heb vanmorgen al een Hirschmann setje gekocht
    En het heeft idd gewerkt, ik kan nu alle kanalen ontvangen. En het beeld is volgens mij ook ietsje beter.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  8. #33

    Standaard

    En weer een tevreden Hirschmann gebruiker!

  9. #34

    Standaard

    Net deze bestelling gedaan na het lezen van deze thread.

    16x Hirschmann KOKA799 75 Ohm coax los van rol (Per meter) (Kleur: Zwart)
    1x Crusade Audio Antennestekkers set van 2 (M&V) (Per set)
    1x Goldkabel Profi Scart Flatcable vanaf 0,5 meter (Per stuk)

    Ben eens benieuwd. Is gekocht voor mijn digitale tv van @home.
    Laatst aangepast door Marco1983 : 29-03-2008 om 17:00

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •