Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 126 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl gaat samenwerking aan met DVDwinkel.nl

    DVD.nl gaat samenwerking aan met DVDwinkel.nl



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Jullie doen maar, ik gebruik toch een Ad-blocker. :P

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Jullie doen maar, ik gebruik toch een Ad-blocker. :P
    Juist... Het is kennelijk nog nooit bij je opgekomen dat wij deze site alleen gratis kunnen maken vanwege advertising... Mocht dat namelijk wél het geval zijn, dan kan bovenstaande post immers niets anders dan als een regelrechte belediging voor ons bedoeld zijn toch?
    Eric van Ballegoie

  4. #4

    Standaard

    Het is zeker een goed idee om samen te werken met zo'n winkel, zeker als dvd.nl hierdoor gratis blijft.
    Wat ik wel jammer vind is dat er bij recensies staat koop deze dvd voor slechts ...euro bij dvdwinkel.nl, dit is (zeker voor mensen die er niet zo in thuis zijn) best misleidend naar mijn mening. Vooral omdat de titels meestal ergens anders wel goedkoper zijn te krijgen.

  5. #5

    Standaard

    Er zijn voor net uitgebrachte titels vaak shops te vinden die titels inderdaad goedkoper aanbieden, maar ik denk dat als je over de gehele linie kijkt, dat de prijzen van DVDwinkel gewoon prima zijn.
    Eric van Ballegoie

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Het is zeker een goed idee om samen te werken met zo'n winkel, zeker als dvd.nl hierdoor gratis blijft.
    Wat ik wel jammer vind is dat er bij recensies staat koop deze dvd voor slechts ...euro bij dvdwinkel.nl, dit is (zeker voor mensen die er niet zo in thuis zijn) best misleidend naar mijn mening. Vooral omdat de titels meestal ergens anders wel goedkoper zijn te krijgen.
    Bijna altijd goedkoper. soms scheelt het best veel.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Er zijn voor net uitgebrachte titels vaak shops te vinden die titels inderdaad goedkoper aanbieden, maar ik denk dat als je over de gehele linie kijkt, dat de prijzen van DVDwinkel gewoon prima zijn.
    En ook bij oude dvd's :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  7. #7

    Standaard

    Vind het een leuk initiatief, dat zeker gewaardeerd mag worden, maar kopen bij DVDwinkel.nl zal ik denk, gezien de prijzen, toch niet gaan doen.

  8. #8

    Standaard

    Zó agressief vind ik de reclame nu toch ook niet... er verschijnen tenminste geen tien pop-ups.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    jammer dat jullie met zo'n dure winkel in zee zijn gegaan.....
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Vind het een leuk initiatief, dat zeker gewaardeerd mag worden, maar kopen bij DVDwinkel.nl zal ik denk, gezien de prijzen, toch niet gaan doen.
    Same here, vind de site ook wat goedkoop/standaard overkomen.

  11. #11

    Standaard

    Denken jullie niet dat dit ten koste gaat van jullie onafhankelijkheid?

  12. #12
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hugo20
    Het is zeker een goed idee om samen te werken met zo'n winkel, zeker als dvd.nl hierdoor gratis blijft.
    Het is altijd prettig als een forum als dit gratis blijft maar het is wel zo dat wanneer dat niet het geval zal een forum naar mijn idee geen lang leven maar tegemoed kan zien.

  13. #13

    Standaard

    Ik zie het probleem niet zo.

    Ten eerste vind ik het initiatief heel goed, betalen voor een forum wil immers niemand.
    Ten tweede heb je toch totaal geen last van die samenwerking? Je hoeft toch niet naar die site te gaan?
    En prijzen doen er ook niet echt toe. De prijshunters weten waar ze wel moeten zijn maar er zijn genoeg mensen die gewoon kopen waar ze een dvd zien. De Bijenkorf verkoopt ook genoeg dvd's. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Ik zie het probleem niet zo.

    Ten eerste vind ik het initiatief heel goed, betalen voor een forum wil immers niemand.
    Ten tweede heb je toch totaal geen last van die samenwerking? Je hoeft toch niet naar die site te gaan?
    En prijzen doen er ook niet echt toe. De prijshunters weten waar ze wel moeten zijn maar er zijn genoeg mensen die gewoon kopen waar ze een dvd zien. De Bijenkorf verkoopt ook genoeg dvd's. :wink:
    Helemaal mee eens! :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Jullie doen maar, ik gebruik toch een Ad-blocker. :P
    Juist... Het is kennelijk nog nooit bij je opgekomen dat wij deze site alleen gratis kunnen maken vanwege advertising... Mocht dat namelijk wél het geval zijn, dan kan bovenstaande post immers niets anders dan als een regelrechte belediging voor ons bedoeld zijn toch?
    Ik begrijp best dat deze site geld zal kosten, maar dat wil toch niet zeggen dat ik verplicht ben naar de (broodnodige) reklame te kijken? Mijn opmerking moet dan ook meer als een plaagstootje (-> :P ) gezien worden en zeker niet als een belediging, want daarvoor is geen enkele reden.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    De Bijenkorf verkoopt ook genoeg dvd's. :wink:
    Vooral nu dat VanLeest de CD/DVD-afdeling van Bijenkorf heeft overgenomen.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Ik begrijp best dat deze site geld zal kosten, maar dat wil toch niet zeggen dat ik verplicht ben naar de (broodnodige) reklame te kijken?
    Verplicht als in wettelijk verplicht? In dat geval inderdaad niet. Maar chique is het niet, en dat is een understatement. Als iedereen immers een adblocker zou gebruiken dan zou er geen DVD.nl zijn, het onderhouden van een site als deze schijnt namelijk geld te kosten...
    Eric van Ballegoie

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Christiaan Sauer
    Denken jullie niet dat dit ten koste gaat van jullie onafhankelijkheid?
    Ik zie niet in waarom niet? Als wij een DVD slecht vinden dan schrijven we dat gewoon in onze reviews, daar verandert helemaal niets aan. Wij zullen nu niet ineens sommige titels de hemel in gaan prijzen waar we dat voorheen niet deden.
    Eric van Ballegoie

  19. #19

    Standaard DVD.nl gaat samenwerking aan met DVDwinkel.nl

    Dames, Heren forumleden,

    Ik vind het leuk om te zien dat jullie betrokken zijn en hier de discussie aangaan over de genoemde samenwerking. Wij van DVDwinkel.nl zijn erg blij met de samenwerking en we denken dat we elkaar op alle fronten versterken.

    Maar wat denken jullie ervan als jullie nu eens gaan bepalen welke DVD wij ZEER GOEDKOOP moeten aanbieden. Jullie roepen, wij draaien. De meerderheid beslist welke DVD tegen afbraakprijzen te koop is. Iedere week een nieuwe. Nieuwe DVD's, oude DVD's maar ook nieuwe releases, het maakt niet uit. En als ik zeg goedkoop, dan bedoel ik ook goedkoop!!

    Ik hoor het wel.

    Vriendelijke groeten,
    DVDwinkel.nl

    Koos van der Weijde
    koos@dvdwinkel.nl

  20. #20

    Standaard

    Leuk initiatief Koos.

    Ik stem voor Cars als die uitkomt begin december. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Zuidervliet
    Ik begrijp best dat deze site geld zal kosten, maar dat wil toch niet zeggen dat ik verplicht ben naar de (broodnodige) reklame te kijken?
    Verplicht als in wettelijk verplicht? In dat geval inderdaad niet. Maar chique is het niet, en dat is een understatement. Als iedereen immers een adblocker zou gebruiken dan zou er geen DVD.nl zijn, het onderhouden van een site als deze schijnt namelijk geld te kosten...
    ach tegenwoordig heeft toch iedereen een beveiligings programma dat pop-ups en dergelijke tegenhoudt. Reclame vindt ik dus niet zo'n probleem. Nooit ergens last van. soms is het irritant en soms werkt het in je voordeel :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  22. #22

    Standaard

    Wat Alexander zegt!

    ik stem voor de Extended editie van Kingdom of Heaven, mocht'ie ooit uitkomen!
    you came on your own,
    and that's how you will leave

  23. #23

    Standaard

    Mooi initiatief, Koos!

    Mijn voorkeur gaat uit naar seizoen 2 van Lost...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #24

    Standaard

    Zeker een goed initiatief hoor.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eric van Ballegoie
    ...Als iedereen immers een adblocker zou gebruiken dan zou er geen DVD.nl zijn, het onderhouden van een site als deze schijnt namelijk geld te kosten...
    Er zijn vele manieren om reklame te negeren of uit de weg te gaan (nee-nee stickers, zappen, filters). Adverteerders weten best dat er een zeker percentage (domme, luie of nieuwsgierige) mensen zijn die toch wel zullen kijken, dus jullie hoefen je nergens zorgen over te maken. :wink:

Pagina 1 van 6 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •