Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 37 van 37 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    dus eigenlijk kunnen we ook gewoon gratis gaan versturen?

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    dus eigenlijk kunnen we ook gewoon gratis gaan versturen?
    in principe wel ja...
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    misschien dat iemand mij kan adviseren met het volgende: kreeg vandaag een bubbelenveloppe binnen met 3 dvd's erin, 2 naast elkaar en 1 erboven, past perfect door de brievenbus, enveloppe was op postkantoor afgegeven zag ik want er zat zo'n sticker op met posttarief, was eur 2,20 dus dat klopt, ding paste zoals gezegd door brievenbus, zit er eenbriefje op van tnt met het verzoek om ff eur 4,49 bij te betalen omdat het zogenaamd pakketpost is!
    Ik lees dit nu pas. Was dit mijn pakketje? Want die was namelijk ook zo verpakt... En het was bij mijn postkantoor absoluut geen probleem


  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    dus eigenlijk kunnen we ook gewoon gratis gaan versturen?
    in principe wel ja...
    Zolang je geen afzender vemeldt heb je redelijke kans dat het je gaat lukken met spaarpunten jah... Maar dan moet je bij je verkoop niet je prijzen ex verzenden zetten en er vrolijk twee euro bij gaan tellen want dat gaat de ontvanger je waarschijnlijk niet in dank afnemen...

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    dus eigenlijk kunnen we ook gewoon gratis gaan versturen?
    in principe wel ja...
    Zolang je geen afzender vemeldt heb je redelijke kans dat het je gaat lukken met spaarpunten jah... Maar dan moet je bij je verkoop niet je prijzen ex verzenden zetten en er vrolijk twee euro bij gaan tellen want dat gaat de ontvanger je waarschijnlijk niet in dank afnemen...
    maakt voor de ontvanger ook helemaal niks uit, die hoeft het ook niet te betalen
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    dus eigenlijk kunnen we ook gewoon gratis gaan versturen?
    in principe wel ja...
    Zolang je geen afzender vemeldt heb je redelijke kans dat het je gaat lukken met spaarpunten jah... Maar dan moet je bij je verkoop niet je prijzen ex verzenden zetten en er vrolijk twee euro bij gaan tellen want dat gaat de ontvanger je waarschijnlijk niet in dank afnemen...
    maakt voor de ontvanger ook helemaal niks uit, die hoeft het ook niet te betalen
    Maar die betaalt wel € 2,- verzendkosten aan de verkoper terwijl die het gratis verstuurt.

  7. #32

    Standaard

    Je kan natuurlijk wel heel subtiel inclusief verzending erbij zetten en dan geen zegels plakken.

  8. #33

    Standaard

    Da's toch geen probleem, er staat nergens dat je er dan voor moet betalen. Maar om het apart te rekenen en er dan zelf geen geld aan uitgeven, dat zou ik als ontvanger niet echt prettig vinden...

    Ik heb zelf ook wel eens een dvd gekocht voor € 1,50 incl. Die was in een 'port betaald' envelop van een energiebedrijf verzonden.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.

    Ik heb zelf ook wel eens een dvd gekocht voor € 1,50 incl. Die was in een 'port betaald' envelop van een energiebedrijf verzonden.

    dat wil ook niks zeggen...ik heb gisteren ook een dvd vanaf mijn werk verstuurt met een port betaald stempel erop, maar ik heb wel gewoon 2 euro betaald.
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kruspe
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oscar P.

    Ik heb zelf ook wel eens een dvd gekocht voor € 1,50 incl. Die was in een 'port betaald' envelop van een energiebedrijf verzonden.

    dat wil ook niks zeggen...ik heb gisteren ook een dvd vanaf mijn werk verstuurt met een port betaald stempel erop, maar ik heb wel gewoon 2 euro betaald.
    Mwoah, daar heb je gelijk in, dat zou kunnen. Alleen deze was een keer open gescheurd en weer dicht geplakt...

  11. #36

    Standaard

    Niet om gelijk vervelend te doen, maar dit riekt allemaal naar illegale praktijken en daar doen de legale kopers toch niet aan?

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louwrens H.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door John Sital
    Als ik dat niet wilde betalen dan diende ik de zending in de dichtsbijzinde brievenbus terug te gooien
    Daar spreken ze zichzelf dan wel wat tegen, aan de ene kant is het pakketpost vinden ze, dat zou betekenen dat het niet in de brievenbus past. Maar als je de zending niet wilt houden dan moet het wel in de brievenbus teruggegooid worden .

    Als je een briefje schrijft zou ik gewoon het verhaal wat je hierboven hebt neergetikt naar ze toesturen en dan maar zien hoe ze erop reageren.
    ff update: sinds ik bezwaarbrief heb geschreven niks meer vernomen, zelfs geen herinneringsbriefjes meer :P
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •