Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789
De resultaten 201 tot 204 van 204 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Bij DVDPacific staat de release van Closer toch echt op 22-05-2007...

    http://bluray.highdefdigest.com/closer.html

  2. #202

    Standaard

    zozo 575 euro, ps3 bij media markt. Wordt steeds goedkoper.

  3. #203

    Standaard

    549 bij dimensionplus gratis bezorgd
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

  4. #204

    Standaard

    Uit nieuwsbrief Rodisc:
    We zitten inmiddels halverwege 2007. Tijd om de balans op te maken van de strijd tussen HD-DVD en Blu-Ray.
    Na de topmaand maart is voor HD-DVD een langzame daling te constateren, wat voornamelijk te maken heeft met het achterhouden van nieuwe releases door Universal Pictures Nederland. Universal Pictures Nederland moet naar eigen zeggen nog steeds HD-DVD introduceren. Deze maand komen ze weer met een worp, maar of dat genoeg is om een sterke stijging te realiseren, is maar de vraag.
    Blu-Ray heeft vorige maand flink gepiekt, waardoor Blu-Ray op dezelfde hoogte is gekomen, waar HD-DVD in maart was. Deze piek is voornamelijk te danken aan sterke releases van Buena Vista. Helaas heeft Buena Vista Nederland aangekondigd het komende half jaar niets meer uit te brengen op Blu-Ray. Blu-Ray hoopt op een flinke push, wanneer de Playstation 3 over een paar maanden in prijs verlaagd wordt. Van een echte doorbraak van één van de systemen is vooralsnog geen sprake.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 56789

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •