Pagina 237 van 241 EersteEerste ... 137187227233234235236237238239240241 LaatsteLaatste
De resultaten 5.901 tot 5.925 van 6002 worden weergegeven.
  1. #5901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kendorjia
    trouwens, welke schlemiel vond het een goed idee om witte letters op een witte achtergrond te zetten bij de shirts van newcastle? lekker handig dat :P
    Misschien staat er een [spoiler:99070d679e]spoiler[/spoiler:99070d679e] op 8)

  2. #5902

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Je hebt de wedstrijd gezien? Zo nee, please shut up... Marchena hadden ze na 10 minuten al een teringschop mogen geven... Na de wedstrijd is het, zoals Toldo terecht zegt, eerst een beetje schelden en provoceren van Marchena. Cruz, Cordoba, Zlatan en Toldo houden Burdisso tegen. dan geeft Marchena Burdisso een schop en hij zet een paar stappen naar achter en gaat een beetje verontwaardigd staan doen. Iedereen houdt nog steeds Burdisso tegen en DAN komt Navarro die een weerloze Burdisso (wordt door drie man vastgehouden) z'n neus de andere kant op slaat.
    beetje vriendelijk blijven he! natuurlijk heb ik de wedstrijd gezien.. ik ben niet zo'n idioot die meningen loopt te uiten over dingen waar hij niets van weet... dus euh, voor je al begint met shut up, ga jij ook even de feiten na! En ow, zo kinderachtig Marchena loopt wat te dissen... Ja want Zlatan doet dat nooit he, en zoals ik al zei... Materazzi is ook een engeltje... Italianen en italiaanse ploegen staan gewoon bekend om hun gezaag en gezeik.... HET voorbeeld is Inzaghi wel... om de vijf minute ligt ie wel te kermen of z'n benen zijn eronderuit getrapt, of hij kijkt de scheids aan zo van dit was toch zeker een penalty... omg, ik word er niet goed van... jajaja, ik weet het, hij speelt niet voor inter, daar gaat het ook niet om... het gaat gewoon over italiaanse ploegen in het algemeen... en die Grosso was het toch... met z'n fameuze duik tegen Australië op de wereldbeker... dat was ook geen komedie neem ik aan... tuurlijk gebeurd zoiets in spanje ook wel, en in nederland, in belgië, overal... dat zal ik niet ontkenne, maar jij klinkt echt alsof Italiaans voetbal zonder enige komedie is... kom op zeg... ze kunnen er wat van hoor... klagen, zagen en vallen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Vind je het heel gek dat Inter dan met alle frustratie in het bloed de dader probeert een kopje kleiner te maken?

    Ik niet. En meer zegt Toldo ook niet.
    ja ik vind het gek, heel gek zelfs... vind jij dat normaal ofzo? dat een voetbalveld zo vervuild en verkracht wordt met van die idioten die elkaar even als holbewoners de bek in willen trappen omdat iemand ff wat loopt uit te dagen... dan ben je in mijn ogen maar een opvliegend klein kind hoor.... boehoe die stoute man heeft gezegd dat ik naar huis kan met m'n team... kom, laten we hen de schedel inrammen...het maakt zelfs niet uit wat die andere doet... maar ja, uit je reactie kan ik al zien hoe jij in elkaar steekt.. een kopje kleiner maken... jezes, we zijn over voetbal bezig zeg... geen oorlog...Jij vindt het dus normaal dat je begint te knokken omwille van wat uitdagingen en woorden... dan zou jij het dus normaal vinden dat er bij elke match gevochten wordt, want in elke match zijn er uitdagingen... waar het om gaat he, is gewoon volwassenheid... jammer, we liggen eruit, en klaar....! punt uit... ook al loopt die andere te zeggen wat ie wil, als het je niet aanstaat ga je erheen en doet ff zoiets van hey, beetje normaal he, en klaar, opgelost... met z'n alle beginne kloppe op elkaar is iets wat gewoon niet thuis hoort op een voetbalveld, NOOIT

    en het is zelfs niet de eerste keer met inter... het is bijna elk jaar dat gezeik met die stress kerels daar zeg... ze moeten eens op trainingskamp leren relaxen...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Valencia begon, enkele Inter spelers moeten ook gestraft worden voor de reactie richting Navarro (Cruz, Cordoba en Maicon) maar vooral Marchena en Navarro moeten gepakt worden als aanstichters van dit hele gebeuren.
    Het gaat niet om wie er begon, hoe kinderachtig is dat toch joh! hij is begonnen... jezes daar kwamen ze in de kleuterklas mee af... en kom alstublieft niet af met dat gelul van Valencia begon... jij denkt toch niet dat niemand van Inter een of ander vuil woord heeft gezegd op het veld zeker? Wat denk je dat Zlatan zei tegen Canizares he? dat zullen wel vriendelijke woordjes zijn geweest... zo van, oei sorry, vergeef me.. yeah right.. en toen ze die bal er niet inkregen, toen liepen ze nog heel vrolijk en vriendelijk rond zeker... maar ja, je hebt gelijk... Valencia zijn een bende ********ken, en Inter is poeslief...geloof me nou best dat er van beide kanten genoeg is gezegd...net zoals met de wereldbeker, toen Zizou die kopstoot gaf aan, jawel, materazzi, toen wist men bij de italiaanse ploeg ook niet waarom... ja hij deed dat zomaar... en achteraf bleek het helemaal anders te zijn..toen Zizou zei van, je krijgt mijn shirtje best na de wedstrijd hoor... omdat materazzi aan zijn shirtje lag te trekken en toen hij antwoorde met, ik heb liever je zus.., jaja,altijd onschuldig die italianen...grote komediespelers zijn he

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Inter is geen lieve ploeg, dat heb je me niet horen zeggen. Het zijn alleen geen toneelspelers en smerige ratten zoals die Spanjaarden wel waren. Hard zijn ze, maar het is geen ploeg die vantevoren afspreekt een team met z'n alleen kapot te gaan provoceren.
    no offense, maar ik zie bij spanjaarden veel minder gezever en gezeik en komedie dan bij die italianen... als ik een italiaanse ploeg zie spelen zie ik veel meer komedie dan bij de spanjaarden hoor... en komop zeg, wat een commentaar... een ploeg die afspreekt een team te gaan kapot provoceren.. dat meen je toch niet...trouwens, een beetje sportman he, kan daar gewoon tegen... ik denk dat inter meer provoceert dan Valencia hoor... je moet er maar eens op letten als er een overtreding wordt gefloten in het voordeel van een italiaanse ploeg, meteen lopen ze te vragen voor een gele kaart.. sportief, heel sportief... en die elleboogjes gaan lekker heen en weer... en nu zit je heel de tijd op Valencia te kraken, omdat ze deze ene keer eens beetje hebben lopen provoceren in jou ogen... terwijl ik Valencia wel VEEL eerlijker zie spelen dan de meeste italiaanse ploegen hoor...

    denk je zelf niet dat je gewoon teleurgesteld bent omdat Inter eruit ligt dat je nu je frustraties loopt uit te werken op dingen die er gewoon niet zijn...

    af en toe he, moet je ook eens kunnen toegeven dat je team gewoon niet beter kon... Wat Valencia ook deed of wat spelers ook zeiden... Inter kreeg de bal er niet in, en liggen eruit... Jammer, maar dat maakt Valencia niet meteen een ***ploeg die provoceert.. want ze mogen provoceren wat ze willen, als Inter de bal wel in doel krijgt, gaan zij door... dus heel dat provoeren heeft niets te maken met het resultaat... Inter kon gewoon het resultaat niet verkrijgen, simpel..
    Homer Simpson: Haha, look at this funny country...U R Gay!!

    Austin Powers: That's Dr. Evil's cat...
    Vanessa: How can you tell?
    Austin Powers: I never forget a pussy...

    PSN-id: King_Kendorjia

  3. #5903

    Standaard

    Hmm, ik vraag me af wie hier nou gefrustreerd is. Bottomline: Ook in Italië gebeuren dergelijke dingen, Inzaghi is een gore rat, wat Grosso deed mag niet, maar Spanjaarden en Portugezen hebben het uitgevonden.

    En de reactie van Cruz, Cordoba en Maicon kwam niet door provoceren, het kwam omdat hun teammaat een gebroken neus werd geslagen op een enorme laffe manier.

    Dat jij meneer Marchena dan verder laat schelden en een lachende Navarro van het veld ziet rennen en gewoon rustig blijft vind ik je een knappe kerel. Zoals ik al zei, in the heat of the moment had ik precies hetzelfde gedaan. Juist door die frustraties die Inter had omdat ze er uitliggen werden ze nog kwaaier (uiteraard).

    Het is niet goed te praten maar het is uiterst begrijpelijk en ik had precies hetzelfde gedaan. Sterker nog, ik had harder geschopt, trust me. Het zal wel komen door de frustratie die ook bij mij hoogtij vierde dat ik het zo voel...


    En ik vroeg of je de wedstrijd had gezien. Als dat niet zo was geweest dan had je er niet een mening over mogen hebben, that's all. Nu heb je recht van spreken en weet je in ieder geval waar je het over hebt.


    En wat het voetbal in die wedstrijd betreft; ik kan best accepteren dat Inter er uit ligt. Dat heb ik ook al lang gedaan. Op voetbalgebied kwam Inter gewoon tekort met dit gehavende team. Leuk vind ik het niet en dat is één van de factoren waardoor ik zo laaiend ben op de spelers en tevens het publiek van Valencia. Weet niet of je het spandoek 'Vendetta' hebt gezien? Belachelijk... Ronduit belachelijk. Is niet echt een gezonde stimulans voor de spelers, hmm? Is wel gebleken. De weken voor deze dubbele confrontatie is Inter als grote vijand bestempeld omdat Valencia de afgelopen jaren steeds is uitgeschakeld door Inter. Het zou me niets verbazen als dat overgeslagen is op de spelers (de trainer riep het ook van de daken). Een uiterst ongezonde manier van het voorbereiden op een wedstrijd en uit het uitlachen van o.a Marchena en Navarro concludeer ik dat er weldegelijk met een verkeerde stemming aan de wedstrijd is begonnen.


    Edit: Hmmm, beetje overhaast getypet maar je kunt het wel ontcijferen denk ik. Geen zin om de foutjes te herschrijven.

    Edit2: Wel grappig dat de bezoekers van VI hopen op Roma of Valencia als volgende tegenstander van PSV. Dat zijn nou juist de ploegen die ze niet moeten loten. De reden: PSV speelt slim voetbal, maar dat kunnen Roma en Valencia nog véél beter. Nee, Milan is het makkelijkste target.

  4. #5904

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Wel grappig dat de bezoekers van VI hopen op Roma of Valencia als volgende tegenstander van PSV. Dat zijn nou juist de ploegen die ze niet moeten loten. De reden: PSV speelt slim voetbal, maar dat kunnen Roma en Valencia nog véél beter. Nee, Milan is het makkelijkste target.
    Daar ben ik het wel met je eens. Zelf hoop ik eigenlijk op Manchester United of Bayern Munchen. Ware instituten. Daar *mag* je van verliezen. Net als van Arsenal. Maar als je dan Roma en Valencia loot, dan denkt de buitenwacht: "hmm, daar kunnen we van winnen"...

  5. #5905

    Standaard

    Een column van vi.nl waar ieder woord waar van is!

    De leider van Oranje speelt in München

    7/3/2007 11:30

    Natuurlijk was het uiterst irritant. Het balletje even tegen het hoofd van de op de grond liggende David Beckham schieten, de vriendschappelijke en net iets te harde tikjes op het hoofd van diezelfde Beckham en Guti om het zogenaamd goed te maken, de obscene gebaren naar het Madrileense publiek... Als Mark van Bommel je tegenstander is, dan haalt hij het bloed onder je nagels vandaan. Het werd afgelopen week maar matig gewaardeerd in Nederland, waar alle bijvoeglijke naamwoorden weer uit de kast werden getrokken om Van Bommel met de grond gelijk te maken.

    Het schijnt een beetje te horen bij onze sportcultuur, waarin topsport en ethiek een moeizame relatie onderhouden. Toen Willem van Hanegem en Johan Neeskens Oranje in november 1972 overeind hielden in een ordinaire schoppartij tegen België, viel het hele land over hen heen. Ook toen Jan Wouters met een welgemikte elleboogstoot Paul Gascoigne in april 1993 elimineerde, was de wereld te klein. Maar als het Nederlandse voetbal weer eens een finale verliest, dan klagen we over een gebrek aan winnaars met de over-mijn-lijk-mentaliteit. In Duitsland werden de schouders opgehaald over het spel van Mark van Bommel in Madrid. ‘Ik ben gek op zulke spelers, die in zulke belangrijke duels een reactie tonen’, reageerde Duits ex-international Stefan Effenberg, de koning van de provocatie. ‘In zo’n wedstrijd is dat enorm belangrijk voor het elftal, omdat je iets moet laten zien en je medespelers moet wakker schudden. Dat doet hij.’

    Effenberg zag slechts een topsporter die de grenzen opzocht om zijn ploeg weer in de wedstrijd te krijgen. Dat laatste lukte Van Bommel ook. In de eerste helft werd Bayern München overspeeld door Real Madrid, dat een 3-1 voorsprong nam. Een ontketende Van Bommel kantelde de wedstrijd in de tweede helft. Hij blufte Beckham en Gutti brutaal af in hun eigen stadion. De Limburger ging talloze keren over zijn tegenstanders heen en kreeg daar twee minuten voor tijd de beloning voor, toen hij met een schitterend afstandsschot de achterstand tot 3-2 verkleinde en zo een goede uitgangspositie creëerde voor de return.

    Nog maar enkele weken geleden stelde bondscoach Marco van Basten vast dat zijn Oranje spelers met leiderscapaciteiten miste, voetballers die op het veld weten wat er wordt gevraagd in de top en corrigerend optreden. Bij Bayern München loopt zo’n speler rond. Mark van Bommel nam in het Bernabéu-stadion zijn ploeg op sleeptouw en intimideerde Duits international Lukas Podolski omdat die zijn taak weigerde uit te voeren. Trainer Ottmar Hitzfeld reageerde onmiddellijk en haalde Podolski naar de kant. Hitzfeld zal Van Bommel ongetwijfeld toefluisteren dat hij in het vervolg zijn handen thuis moet houden, maar de boodschap aan Podolski en de rest van de groep is duidelijk: Van Bommel is de baas en je hebt maar te luisteren. Dat is verantwoordelijkheid geven.

    Daar ligt ook de essentie waarom Van Bommel die rol in Oranje onder Van Basten nooit zo invulde. Van Bommel was altijd de eerste die afviel en zich drie keer opnieuw moest bewijzen. Dat is geen verantwoordelijkheid geven, maar vertrouwen ontnemen. Het lijkt voor sommigen een futiliteit, maar in topsport is het een bepalende factor. Toen de bondscoach op bezoek was in Madrid voor een verzoeningsgesprek zocht Ruud van Nistelrooy maar naar één ding in diens ogen: vertrouwen. Toen hij dat niet herkende, bedankte hij voor de eer. Pas wanneer Van Basten bereid is dat vertrouwen te geven aan Van Bommel, heeft een rentree enige zin.

    Taco van den Velde

  6. #5906

    Standaard

    Helemaal waar. Natuurlijk zijn er meer die het kunnen maar Van Bommel is dan wel de beste voetballer op het moment die het kan.


    Maar ach, Van Basten weet het toch beter, en hij heeft gelijk want hij wint. Tot het er weer tot doet natuurlijk....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #5907

    Standaard

    De UEFA-cup puntjes-stand na gisteren:

    [code] 1. Spain 71.891 (5/7)
    2. England 65.665 (5/8)
    3. Italy 64.517 (2/7)
    4. France 53.656 (2/8)
    5. Germany 42.792 (3/7)
    6. Portugal 42.082 (2/6)
    7. Romania 40.165 (0/3)
    8. Netherlands 38.807 (2/7)
    9. Russia 36.125 (0/4)
    10. Scotland 30.500 (1/4)
    11. Ukraine 29.475 (1/4)
    12. Belgium 29.075 (0/5)[/code]
    Alleen dankzij PSV twee puntjes gehaald (1 punt voor het gelijke spel en 1 bonuspunt voor het behalen van de laatste 8 in de Champions League).
    Beeld blijft eigenlijk onveranderd: Roemenie kunnen we niet meer achterhalen (en dat levert ook niets op) en zelf kunnen we alleen in theorie achterhaald worden door Schotland.

  8. #5908

    Standaard

    Opvallend dat Italië nog maar met 2 ploegen in de race is.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #5909

    Standaard

    Grappig is ook nog even wat verder in de toekomst te kijken. Dit is het lijstje waar, op dit moment, volgend seizoen mee begonnen wordt (in dit geval komen de punten van 5 seizoenen geleden te vervallen).

    [code] 1. ( 1.) Spain 56.391
    2. ( 2.) England 54.999
    3. ( 3.) Italy 48.589
    4. ( 4.) France 45.740
    5. ( 7.) Romania 37.999
    6. ( 5.) Germany 33.650
    7. ( 8.) Netherlands 32.641
    8. ( 9.) Russia 32.500
    9. ( 6.) Portugal 31.332
    10. (11.) Ukraine 25.225
    11. (10.) Scotland 23.125
    12. (12.) Belgium 22.200[/code]
    Je ziet dan dat we ineens dichtbij de 6e plek komen wat betekent dat we één extra CL-plek zouden krijgen!!! Het zou ons dus heel goed uitkomen als Duitsland dit seizoen niet meer presteert! Ook opvallend is de gigantische stijging die Roemenie de laatste jaren maakt: volgend seizoen beginnen ze als 5e land van Europa! Het gat met de eerste vier is overigens heel groot.

    En Portugal doet we ze heel goed kunnen: duikelen!

  10. #5910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Grappig is ook nog even wat verder in de toekomst te kijken. Dit is het lijstje waar, op dit moment, volgend seizoen mee begonnen wordt (in dit geval komen de punten van 5 seizoenen geleden te vervallen).

    [code] 1. ( 1.) Spain 56.391
    2. ( 2.) England 54.999
    3. ( 3.) Italy 48.589
    4. ( 4.) France 45.740
    5. ( 7.) Romania 37.999
    6. ( 5.) Germany 33.650
    7. ( 8.) Netherlands 32.641
    8. ( 9.) Russia 32.500
    9. ( 6.) Portugal 31.332
    10. (11.) Ukraine 25.225
    11. (10.) Scotland 23.125
    12. (12.) Belgium 22.200[/code]
    Je ziet dan dat we ineens dichtbij de 6e plek komen wat betekent dat we één extra CL-plek zouden krijgen!!! Het zou ons dus heel goed uitkomen als Duitsland dit seizoen niet meer presteert! Ook opvallend is de gigantische stijging die Roemenie de laatste jaren maakt: volgend seizoen beginnen ze als 5e land van Europa! Het gat met de eerste vier is overigens heel groot.

    En Portugal doet we ze heel goed kunnen: duikelen!
    Duitsland heeft nog 3 ploegen in de race. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #5911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Grappig is ook nog even wat verder in de toekomst te kijken. Dit is het lijstje waar, op dit moment, volgend seizoen mee begonnen wordt (in dit geval komen de punten van 5 seizoenen geleden te vervallen).

    [code] 1. ( 1.) Spain 56.391
    2. ( 2.) England 54.999
    3. ( 3.) Italy 48.589
    4. ( 4.) France 45.740
    5. ( 7.) Romania 37.999
    6. ( 5.) Germany 33.650
    7. ( 8.) Netherlands 32.641
    8. ( 9.) Russia 32.500
    9. ( 6.) Portugal 31.332
    10. (11.) Ukraine 25.225
    11. (10.) Scotland 23.125
    12. (12.) Belgium 22.200[/code]
    Je ziet dan dat we ineens dichtbij de 6e plek komen wat betekent dat we één extra CL-plek zouden krijgen!!! Het zou ons dus heel goed uitkomen als Duitsland dit seizoen niet meer presteert! Ook opvallend is de gigantische stijging die Roemenie de laatste jaren maakt: volgend seizoen beginnen ze als 5e land van Europa! Het gat met de eerste vier is overigens heel groot.

    En Portugal doet we ze heel goed kunnen: duikelen!
    tsja,

    roemenie heeft 3 ploegen die het heel goed hebben gedaan in de uefa cup, die punten komen hard aan omdat wij van die falers hebben in de eerste ronde!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #5912

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Duitsland heeft nog 3 ploegen in de race. :wink:
    Ja, dat is balen. Hoe hebben ze het gisteren gedaan?
    Werder had gewonnen geloof ik. Dus die gaan het ons helemaal lastig maken, want als ze ook nog eens verder bekeren, dan kunnen ze waarsch. nog veel meer punten gaan behalen voor Dld.

  13. #5913

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    roemenie heeft 3 ploegen die het heel goed hebben gedaan in de uefa cup, die punten komen hard aan omdat wij van die falers hebben in de eerste ronde!
    Klopt. Twente en Groningen halen ons gemiddelde dramatisch naar beneden.

    Ach, als Roemenie meer ploegen in mag schrijven, dan gaat de gemiddelde kwaliteit van Roemenie weer naar beneden en zakken ze vanzelf weer. Maar ja, dan zijn we weer wel een paar jaar verder...

  14. #5914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen Peelen
    roemenie heeft 3 ploegen die het heel goed hebben gedaan in de uefa cup, die punten komen hard aan omdat wij van die falers hebben in de eerste ronde!
    Klopt. Twente en Groningen halen ons gemiddelde dramatisch naar beneden.

    Ach, als Roemenie meer ploegen in mag schrijven, dan gaat de gemiddelde kwaliteit van Roemenie weer naar beneden en zakken ze vanzelf weer. Maar ja, dan zijn we weer wel een paar jaar verder...
    exactemundo :wink:
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #5915

    Standaard

    De puntjes van Nederland zijn als volgt verdeeld:

    [code]7 Netherlands 7.642
    ===================
    PSV 15.0 (not out)
    AZ 12.0 (not out)
    Ajax 12.0
    Heerenveen 6.0
    Feyenoord 6.0
    Groningen 2.0
    Twente 0.5 [/code]

    PSV en AZ kunnen, oh verrassing, nog puntjes gaan scoren voor ons land. De punten worden opgeteled en gedeeld door het aantal ploegen. Zo komen we op 7.642...

  16. #5916

    Standaard

    Laatste lijstje. Dit zijn de beste 25 ploegen uit Europa. De lijst is gebaseerd op de resultaten van de ploegen over de laatste vijf seizoenen.

    Dikgedrukte ploegen zijn nog in competitie.

    Opvallend is dat uit de top 8 nog maar 3 ploegen in competitie zijn...

    Ook valt me de positie van Ajax nog mee. En AZ hoort bij de Top 25 van Europa!

    1. Milan (Ita) 124.289
    2. Barcelona (Esp) 117.724
    3. Inter (Ita) 107.289
    4. Liverpool (Eng) 103.669
    Arsenal (Eng) 103.669
    6. Real Madrid (Esp) 102.724
    7. Valencia (Esp) 96.724
    8. Olympique Lyon (Fra) 95.706
    9. Manchester United (Eng) 93.669
    Newcastle United (Eng) 93.669
    11. Chelsea (Eng) 92.669
    12. Juventus (Ita) 92.289
    13. FC Porto (Por) 88.887
    14. PSV (Ned) 81.807
    15. Villarreal (Esp) 76.724
    16. AS Roma (Ita) 76.289
    17. Sevilla (Esp) 74.724
    18. Bayern München (Ger) 72.121
    19. Ajax (Ned) 65.807
    20. Benfica (Por) 62.887
    21. Celtic (Sco) 62.064
    22. AJ Auxerre (Fra) 61.706
    23. AC Parma (Ita) 61.289
    24. Schalke 04 (Ger) 60.121
    25. AZ (Ned) 59.807

  17. #5917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Een column van vi.nl waar ieder woord waar van is!

    De leider van Oranje speelt in München
    Als Ajacied heb ik eigenlijk een teringhekel aan v. Bommel, maar ik vind wel dat hij voor waarde kan zijn voor Oranje. Zo'n aanjager zouden ze goed kunnen gebruiken. Maar ja, Marco kan volgens mij als leider niet goed omgaan met mensen met karakter.

    Vraag me trouwens wel af of v. Bommel net zo agressief zou kunnen zijn bij Oranje als bij Bayern. Denk dat een groot aantal andere spelers dat weer niet van hem zou slikken, zoals hij bijv. tegen Podolski deed.

  18. #5918

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Een column van vi.nl waar ieder woord waar van is!

    De leider van Oranje speelt in München
    Als Ajacied heb ik eigenlijk een teringhekel aan v. Bommel, maar ik vind wel dat hij voor waarde kan zijn voor Oranje. Zo'n aanjager zouden ze goed kunnen gebruiken. Maar ja, Marco kan volgens mij als leider niet goed omgaan met mensen met karakter.

    Vraag me trouwens wel af of v. Bommel net zo agressief zou kunnen zijn bij Oranje als bij Bayern. Denk dat een groot aantal andere spelers dat weer niet van hem zou slikken, zoals hij bijv. tegen Podolski deed.
    Nee, daar zullen veel niets presterende jonge mannetjes inderdaad niet tegen kunnen. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #5919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Opvallend dat Italië nog maar met 2 ploegen in de race is.
    Yep, het is een dramatisch jaar zo. Inter er uit waar Chievo natuurlijk nooit door een CL-voorronde had kunnen komen. In de UEFA-cup alleen maar ploegen die zich op de competitie richten (Parma, Livorno) en er dus vroeg uit liggen.

    Het schiet niet op. Daarom gaat Roma 'm ook winnen, of Liverpool :wink:

  20. #5920

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Daarom gaat Roma 'm ook winnen, of Liverpool :wink:
    Tgg... jij hebt het maar makkelijk hoor... Met al die ploegen waar jij fan van bent. Er is er altijd wel 1tje die door naar de volgende ronde gaat...

    Heb je in de UEFA cup ook nog ijzers hangen?

  21. #5921

    Standaard

    Maar goed... der Loting faengt ann...
    (hoopt op Manchester United of Bayern Munchen)

  22. #5922

    Standaard

    PSV - Liverpool
    ai ai ai
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  23. #5923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee
    PSV - Liverpool
    ai ai ai
    Jammer...
    Die hadden we al eens gehad...

  24. #5924

    Standaard

    Milan - Bayern
    PSV - Liverpool
    Roma - Manchester
    Chelsea - Valencia
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  25. #5925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rkrijger
    Citaat Oorspronkelijk gepost door EmDee
    PSV - Liverpool
    ai ai ai
    Jammer...
    Die hadden we al eens gehad...
    Teleurstelling inderdaad. :x
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 237 van 241 EersteEerste ... 137187227233234235236237238239240241 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •