Pagina 3 van 241 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 6002 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Maxwell graag, heel graag zelfs.
    Ik vond hem nooit een echte ajacied. Hij beheerste het straattaaltje namelijk niet :wink:

    Misschien een leuk bericht voor de ajax fans onder ons:
    Leonardo gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Ajax.
    Onderhandelingen zijn gaande......(bron is echt betrouwbaar)
    Ik ben benieuwd, iemand hier zei dat Leonarde geen teamplayer is. Volgens mij heeft hij toch de meeste assists bij NAC op zijn naam staan. Ik ben het wel eens dat hij af en toe egoistisch overkomt.

    Wat een gelul over Maxwell, geen echte ajacied, met de flair waarmee hij speelde heeft hij dus absoluut laten zien een Ajax speler te zijn, en zou hij dus eigenlijk niet bij PSV thuis horen :wink:
    Het valt trouwens wel op dat PSV bijna altijd graag spelers wil die bij Ajax hebben gespeeld of spelen of opgeleid zijn (meer als andersom is mijn gevoel (kom maar met Stam en Huntelaar, maar dat zijn zeker geen echte PSV'ers)). Alsof ze zelf niet kunnen opleiden (kunnen ze ook niet, owkee nu met A&A natuurlijk wel). Maar ze moeten natuurlijk doen wat ze niet laten kunnen, ik hoop dat Maxwell niet naar PSV gaat, en dan vooral om de reden dat hij zichzelf een Ajacied vind (wishfull thinking waarschijnlijk)
    Ajax heeft een internationaal bekende en misschien de beste jeugdopleiding ter wereld. Die is dus beter dan die van PSV. Dat weet IEDEREEN. Jammer dat het dan weer op zo'n toon gezegd moet worden.

    Overigens heb ik geroepen dat Leonardo geen teamplayer is en dat bedoel ik vooral als persoonlijkheid. Hij geeft heus wel assists als het lekker loopt en dan is hij zelf ook onnavolgbaar maar het is geen speler die een echte meerwaarde is voor een team als het net niet lekker loopt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Ajax heeft een internationaal bekende en misschien de beste jeugdopleiding ter wereld. Die is dus beter dan die van PSV. Dat weet IEDEREEN. Jammer dat het dan weer op zo'n toon gezegd moet worden. .
    Toon ?? Ik geef aan dat PSV graag spelers koopt die bij Ajax opgeleid zijn. En nu je dit aangeeft, kan ik best zeggen dat ik vind dat ze meer aan jeugdopleiding moeten doen daar (ze zijn volgens mij goed op weg in ieder geval)

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Overigens heb ik geroepen dat Leonardo geen teamplayer is en dat bedoel ik vooral als persoonlijkheid. Hij geeft heus wel assists als het lekker loopt en dan is hij zelf ook onnavolgbaar maar het is geen speler die een echte meerwaarde is voor een team als het net niet lekker loopt
    Ben ik het denk ik wel mee eens, het is geen speler die zijn team door een moeilijke periode trekt!
    Turn around and feel the vibe.....

  3. #53

    Standaard

    Ik ben wel benieuwd hoe Leonardo speelt bij Ajax, natuurlijk wat betere spelers als NAC, en hij is niet meer de grote man, dus die grote mond zal ook wel mee vallen denk ik.

    Babel en Leonardo en dan Huntelaar om de voorzetten in te tikken, klinkt veelbelovend.

  4. #54

    Standaard

    Leonardo naar Ajax is echt een grove fout. Van Ajax natuurlijk. Je haalt alleen maar onrust binnen en een speler die zelden in vorm is. Ik word er kotsmisselijk van als ik kijk naar wat dat figuur allemaal doet om aandacht te krijgen. Tsjonge jonge wat een irritant mannetje.

    En ik denk dat Maxwell ook wel bij Madrid of Barça aan de bak kan voor hetzelfde salaris als bij Inter. Dan zal hij PSV toch niet eens in z'n hoofd halen lijkt me.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wezz
    Ik ben wel benieuwd hoe Leonardo speelt bij Ajax, natuurlijk wat betere spelers als NAC, en hij is niet meer de grote man, dus die grote mond zal ook wel mee vallen denk ik.

    Babel en Leonardo en dan Huntelaar om de voorzetten in te tikken, klinkt veelbelovend.
    Klinkt veelbelovend inderdaad. Eerst maar eens zien, dan geloven.

  6. #56

    Standaard

    Tsja, het is wel vaak een irritant mannetje, mja je weet nooit of dat ook zo is bij Ajax, en onder ten Cate.

    In elk geval het proberen waard, je moet er toch niet aan denken dattie naar PSV gaat en daar de sterren van de hemel speelt als je 'm zelf had kunnen hebben.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door pokalapoketl
    Haha... De eerste keer is 'ie helemaal niet te volgen, maar in de herhaling (en dan vooral de laatste herhaling) kun je hem wel in de bovenhoek zien verdwijnen.

    Maar die wil je inderdaad niet in je "family jewels" terecht zien komen... AUW!
    Op bepaalde delen van het lichaam hoeft die bal niet te komen nee...

    Wat denken jullie zelf? Dat die knakker 100 km/u harder schiet dan Koeman of Roberto Carlos? Ik geloof er echt helemaal niets van...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Het valt trouwens wel op dat PSV bijna altijd graag spelers wil die bij Ajax hebben gespeeld of spelen of opgeleid zijn (meer als andersom is mijn gevoel (kom maar met Stam en Huntelaar, maar dat zijn zeker geen echte PSV'ers)).
    Waarom is Stam geen echte PSVer en Maxwell wel?
    Beiden speelden een jaar of 3 voor de club en zijn gekocht (niet zelf opgeleid).

    Ik zie geen verschil.....

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Het valt trouwens wel op dat PSV bijna altijd graag spelers wil die bij Ajax hebben gespeeld of spelen of opgeleid zijn (meer als andersom is mijn gevoel (kom maar met Stam en Huntelaar, maar dat zijn zeker geen echte PSV'ers)).
    Waarom is Stam geen echte PSVer en Maxwell wel?
    Beiden speelden een jaar of 3 voor de club en zijn gekocht (niet zelf opgeleid).

    Ik zie geen verschil.....
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik Stam (voor zijn Ajaxtijd) meer als PSV'er beschouwde dan ik Maxwell als Ajacied zie. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat Stam de taal wat beter beheerst...

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Leonardo naar Ajax is echt een grove fout. Van Ajax natuurlijk. Je haalt alleen maar onrust binnen en een speler die zelden in vorm is. Ik word er kotsmisselijk van als ik kijk naar wat dat figuur allemaal doet om aandacht te krijgen. Tsjonge jonge wat een irritant mannetje.
    Ik denk dat Ajax de gok best kan wagen, zo duur is hij nu ook weer niet door die gelimiteerde transfersom. Bovendien heb ik er alle vertrouwen dat een Stam hem wel manieren bij kan leren... :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Het valt trouwens wel op dat PSV bijna altijd graag spelers wil die bij Ajax hebben gespeeld of spelen of opgeleid zijn (meer als andersom is mijn gevoel (kom maar met Stam en Huntelaar, maar dat zijn zeker geen echte PSV'ers)).
    Waarom is Stam geen echte PSVer en Maxwell wel?
    Beiden speelden een jaar of 3 voor de club en zijn gekocht (niet zelf opgeleid).

    Ik zie geen verschil.....
    Ik zie het verschil ook niet.
    Je moet het denk ik zoeken in het feit dat enkele ajacieden de PSV'ers hier uitmaken voor calimero maar zelf dat gedrag hier vertonen.

    Overigens, er zijn niet zoveel echte clubmensen meer.
    Zodra ze meer kunnen verdienen zijn ze weg.
    Seizoen 2006/2007: meest krankzinnige kampioenschap ooit.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dwarf_Sneezy
    Ik zie het verschil ook niet.
    Je moet het denk ik zoeken in het feit dat enkele ajacieden de PSV'ers hier uitmaken voor calimero maar zelf dat gedrag hier vertonen.
    Ja, daar zal je het moeten zoeken inderdaad.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Alsof ze zelf niet kunnen opleiden (kunnen ze ook niet, owkee nu met A&A natuurlijk wel).
    Toch grappig:
    Peter Hoekstra: door PSV opgeleid en niet goed genoeg....dus toen issie naar Ajax gegaan. :P
    KJ Huntelaar: jeugd van PSV, nu bij Ajax
    Boudewijn Zenden: jeugd van PSV, nu Liverpool (1 van de 3 favo clubs van...juistem )
    Wilfred Bouma: jeugd van PSV, nu Aston Villa (waar hij lijkt weg te rotten)
    Eidur Gudjonsson: jeugd van PSV, later Chelsea, nu Barcelona (ik geeft toe: door hem te laten gaan hebben ze een blunder begaan....komt puur op het conto van CR vd Hoogenband die een negatief medisch advies uitbracht)
    En zo zijn er nog wel een paar....

    Toegegeven: het rijtje van Ajax is veel langer en veel imponerender.
    Maar let wel: PSV heeft sinds de jaren 80 veel poen gehad en kocht dus spelers 'kant en klaar' waardoor ze altijd top waren.
    Bij Ajax is dit (het geldverhaal dus) lange tijd niet het geval geweest waardoor men haast verplicht was eigen jeugd op te stellen. (met name eind jaren 80 begin jaren 90 met de Boertjes, Reiziger, Sar, Kluivert etc etc...noem ze maar op)

    De laatste jaren stroomt er vergeleken met die periode veel minder jeugd door.

    Op zich een logische ontwikkeling: als je de aansluiting met europa verliest kost je dit kapitalen én een flinke tijd dit weer in te halen.
    Verder kan een club als Ajax het zich niet veroorloven om een jaar niet voor de titel mee te strijden (en zo alles mis te lopen); iets wat zomaar kan gebeuren als je een blik jeugdspelers gaat opstellen.....en ze het laten afweten.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Waarom is Stam geen echte PSVer en Maxwell wel? Beiden speelden een jaar of 3 voor de club en zijn gekocht (niet zelf opgeleid)..
    Correctie: Maxwell stond 4½ jaar onder contract bij Ajax en Jaap Stam 2½ jaar bij Psv. Niet helemaal hetzelfde dus. Maar je kan idd moeilijk beide spelers clubliefde toeschrijven.
    Zeker Stam niet die al met zn 8e profclub bezig is.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Leonardo naar Ajax is echt een grove fout. Van Ajax natuurlijk. Je haalt alleen maar onrust binnen en een speler die zelden in vorm is. Ik word er kotsmisselijk van als ik kijk naar wat dat figuur allemaal doet om aandacht te krijgen. Tsjonge jonge wat een irritant mannetje.
    Ik denk dat Ajax de gok best kan wagen, zo duur is hij nu ook weer niet door die gelimiteerde transfersom. Bovendien heb ik er alle vertrouwen dat een Stam hem wel manieren bij kan leren... :wink:
    Leonardo is een zeer goede voetballer die alle kwaliteiten in zich heeft een topper te worden. sinds hij bij Feyenoord kwam volg ik em al en het is een aanwinst voor elk team in de eredivisie. Het enigste wat hij nodig heeft is de juiste coaching. Zelden in vorm???? Is de beste speler van NAC op dit moment. En ach mondige spelers zijn wel vaak je beste spelers :wink:
    I always tell the truth. Even when I lie.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Alsof ze zelf niet kunnen opleiden (kunnen ze ook niet, owkee nu met A&A natuurlijk wel).
    Toch grappig:
    Peter Hoekstra: door PSV opgeleid en niet goed genoeg....dus toen issie naar Ajax gegaan. :P
    KJ Huntelaar: jeugd van PSV, nu bij Ajax
    Boudewijn Zenden: jeugd van PSV, nu Liverpool (1 van de 3 favo clubs van...juistem )
    Wilfred Bouma: jeugd van PSV, nu Aston Villa (waar hij lijkt weg te rotten)
    Eidur Gudjonsson: jeugd van PSV, later Chelsea, nu Barcelona (ik geeft toe: door hem te laten gaan hebben ze een blunder begaan....komt puur op het conto van CR vd Hoogenband die een negatief medisch advies uitbracht)
    En zo zijn er nog wel een paar....

    Toegegeven: het rijtje van Ajax is veel langer en veel imponerender.
    Maar let wel: PSV heeft sinds de jaren 80 veel poen gehad en kocht dus spelers 'kant en klaar' waardoor ze altijd top waren.
    Bij Ajax is dit (het geldverhaal dus) lange tijd niet het geval geweest waardoor men haast verplicht was eigen jeugd op te stellen. (met name eind jaren 80 begin jaren 90 met de Boertjes, Reiziger, Sar, Kluivert etc etc...noem ze maar op)

    De laatste jaren stroomt er vergeleken met die periode veel minder jeugd door.

    Op zich een logische ontwikkeling: als je de aansluiting met europa verliest kost je dit kapitalen én een flinke tijd dit weer in te halen.
    Verder kan een club als Ajax het zich niet veroorloven om een jaar niet voor de titel mee te strijden (en zo alles mis te lopen); iets wat zomaar kan gebeuren als je een blik jeugdspelers gaat opstellen.....en ze het laten afweten.
    Wauw! Wat een lijst!!! :wink:

    Dat heb je wel onthouden hè, dat Peter Hoekstra tot voor kort de enige PSV'er was die ooit naar Ajax vertrok

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Dat heb je wel onthouden hè, dat Peter Hoekstra tot voor kort de enige PSV'er was die ooit naar Ajax vertrok
    Nee hoor, John Veldman was hem voor.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rotterdam5314
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis Oosterhuis
    Citaat Oorspronkelijk gepost door *NERAZZURRI*
    Leonardo naar Ajax is echt een grove fout. Van Ajax natuurlijk. Je haalt alleen maar onrust binnen en een speler die zelden in vorm is. Ik word er kotsmisselijk van als ik kijk naar wat dat figuur allemaal doet om aandacht te krijgen. Tsjonge jonge wat een irritant mannetje.
    Ik denk dat Ajax de gok best kan wagen, zo duur is hij nu ook weer niet door die gelimiteerde transfersom. Bovendien heb ik er alle vertrouwen dat een Stam hem wel manieren bij kan leren... :wink:
    Leonardo is een zeer goede voetballer die alle kwaliteiten in zich heeft een topper te worden. sinds hij bij Feyenoord kwam volg ik em al en het is een aanwinst voor elk team in de eredivisie. Het enigste wat hij nodig heeft is de juiste coaching. Zelden in vorm???? Is de beste speler van NAC op dit moment.
    ik weet het niet bij die gozer, zoveel potentie en niemand die echt tot hem kan doordringen en het eruit kan halen? had leonardo niet een keer gezegd dat hij nu nog alleen maar bij barca of real wilde spelen? die gozer leeft echt in een andere wereld
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  19. #69

    Standaard

    Brazilië verkneukelt zich om 'landgenoot' Tévez

    29/11/2006 20:55

    De straf die de spelers van West Ham United hebben verzonnen voor collega Carlos Tévez, is vooral goed gevallen in Brazilië. De Braziliaanse media verkneukelen zich erover dat de Argentijnse aanvaller een week lang in het shirt van de Braziliaanse nationale ploeg moet trainen.
    Vrijwel alle sportkranten konden het niet laten om de Argentijnse international in het shirt van de Goddelijke Kanaries te monteren. Tévez kreeg de straf omdat hij het stadion voortijdige verliet nadat hij was gewisseld tegen Sheffield United.

    'Ze hadden drie of vier mogelijke straffen verzonnen', vertelde Tévez aan de Argentijnse pers. 'Eentje was een financiële boete, een andere een week lang alle ballen halen. Maar toen ze dat met het shirt van Brazilië opperden, stak iedereen zijn hand op.'

    Overigens is Tévez niet van plan het tenue van de aartsrivaal aan te trekken. 'Natuurlijk moet je er de humor van inzien. Ik heb respect voor Brazilië omdat ik er bij Corinthians heb gespeeld. Maar Ik ga dat shirt echt niet dragen. Iedereen weet dat dat onmogelijk is', verzekerde hij aan Radio Mitre.


    Geweldig staaltje voetbal humor weer.

  20. #70

    Standaard

    Edson Braafheid naar Ajax

    Edson Braafheid zal na dit seizoen te bewonderen zijn in het Ajax-shirt. de 23 jarige back van fc Utrecht heeft besloten zijn contract niet te verlengen, en is zo transfervrij. Eerder dit seizoen toonde ajax al interesse. Enkele geruchten melden zelfs dat Braafheid in de winterstop al naar Amsterdam zal verkassen.

    ------------

    Tja, leuke stand in voor Urby. Meer niet.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Tja, leuke stand in voor Urby. Meer niet.
    Braafheid is toch een rechtsback?


    Als Alves zo doorgaat zit ie niet lang meer in Heerenveen denk ik zo.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Edson Braafheid naar Ajax
    ------------

    Tja, leuke stand in voor Urby. Meer niet.
    Inderdaad. Transfervrij ook nog, altijd fijn, maar voor niets meer dan de breedte gehaald lijkt me...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burkie
    Tja, leuke stand in voor Urby. Meer niet.
    Braafheid is toch een rechtsback?
    Nee, linksback. :wink:
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  24. #74

    Standaard

    Wie is dat? Edson Braafheid.

    Waarom staat het nergens??

  25. #75

    Standaard

    Alfonso Alves scoort er weer rstig op los, Goed voor me Team-Manager!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

Pagina 3 van 241 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •