De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard ‘Apple leidt de dans met DVD branders’

    ‘Apple leidt de dans met DVD branders’



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ja wat moet ik hierover zeggen. ik werk bij de concurrent.
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  3. #3

    Standaard

    Haha, geef nou maar toe dat Apple gewoon zwaar roelt...

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Haha, geef nou maar toe dat Apple gewoon zwaar roelt...
    Das ook weer zo...overdreven he...

    Ze doen het op dit moment gewoon ff goed....das mooi toch...
    maar roelen als er iets moet roelen, geef mij dan maar een dell+linux box...de golden combination

    Maar goed...dat heeft er weer niks mee te maken...

    Go DVD-RW+R-R (or whatever)!!
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  5. #5

    Standaard

    Ze doen het op dit moment gewoon ff goed....
    Zeg maar de afgelopen 4 jaar. ...

    Met alleen een dvd-brander inbouwen in de PC is de voorsprong nog niet ingehaald, als je video-dvd's wilt fikken. Komt er nog een FireWire-kaartje bij als je moederboard er standaard geen heeft.
    En software natuurlijk.
    Voor de leken heeft Apple iMovie en iDVD, intuitieve software die onderling prima samenwerkt.
    Voor de pro's of de mensen die meer willen dan drag en drop hebben ze Final Cut Pro en DVD Studio Pro.
    Al met al levert Apple prima systemen waarbij hardware en software volledig op elkaar zijn afgestemd.
    Opstarten en aan de slag ermee!
    Ik denk dat je met een Dell onder Linux eerst nog ff een tijdje zoet bent de boel goed te configgen...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan -ZeroDown- Strik
    Haha, geef nou maar toe dat Apple gewoon zwaar roelt...
    Dat was vroeger misschien zo, maar ik als grafisch ontwerper, werk net zo lief op een PC als op de Mac, ik vind de PC nog steeds rulen over de Mac (over het algemeen).

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S

    Zeg maar de afgelopen 4 jaar. ...

    Met alleen een dvd-brander inbouwen in de PC is de voorsprong nog niet ingehaald, als je video-dvd's wilt fikken. Komt er nog een FireWire-kaartje bij als je moederboard er standaard geen heeft.
    En software natuurlijk.
    Voor de leken heeft Apple iMovie en iDVD, intuitieve software die onderling prima samenwerkt.
    Voor de pro's of de mensen die meer willen dan drag en drop hebben ze Final Cut Pro en DVD Studio Pro.
    Al met al levert Apple prima systemen waarbij hardware en software volledig op elkaar zijn afgestemd.
    Opstarten en aan de slag ermee!
    Ik denk dat je met een Dell onder Linux eerst nog ff een tijdje zoet bent de boel goed te configgen...
    Ik heb het ook niet over het gebruik als workstation.. (had ik er beter bij kunnen vertellen..) want daarvoor gebruik ik toch het liefst Win2k (welliswaar op mijn dell laptop maar goed :P )...

    Goed...Tis niet erg dat Apple het goed doet...zorgt voor een algemene prijsdaling...maar om nou te zeggen dat ik zo'n appart uitziende pc thuis wil hebben omdat die uitgerust is met een dvd-r....NEH IBook lijkt me ook helemaal niks, al zien die er wel vet uit....de specs zijn gewoon te mager
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  8. #8

    Standaard

    zorgt voor een algemene prijsdaling
    Behalve bij Apple dan...

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Dat was vroeger misschien zo, maar ik als grafisch ontwerper, werk net zo lief op een PC als op de Mac, ik vind de PC nog steeds rulen over de Mac (over het algemeen).

    Why?

  10. #10

    Standaard

    Ik heb langzamerhand leren leven met die Peezee's...
    Zit helaas overdag achter zo'n ding te werken.
    Maar ik ben iedere dag toch heel erg blij als ik thuis kom en mijn Mac weer kan aantrappen!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S

    Behalve bij Apple dan...

    Kwaliteit kost wat meer helaas.


  12. #12

    Standaard

    Kwaliteit kost wat meer helaas.
    En dat had ik er graag voor over!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin 78



    Kwaliteit kost wat meer helaas.

    Ben je nou werkelijk van mening dat je niet voor de naam betaald???
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S

    En dat had ik er graag voor over!
    I know what you mean...

    Volgende maand de laatste aflossing van m'n iBookje 600 combo-drive... but it's worth every penny...uh... Eurocent.

    Ik heb overigens met je te doen wat betreft je "werk" PC. Hang in there!
    Ik mag het gelukkig doen met een G4.


  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps


    Ben je nou werkelijk van mening dat je niet voor de naam betaald???
    Ik betaal voor gebruiksvriendelijkheid, kwaliteit, stabiliteit (OS X), snelheid en, last but not least, een mooi jasje.


  16. #16

    Standaard

    Ik mag het gelukkig doen met een G4.
    Die staat dus bij mij thuis..

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S

    Die staat dus bij mij thuis..
    Aaah.... ik begrijp.
    Dat maakt je dag inderdaad weer goed!

  18. #18

    Standaard

    altijd maar die eeuwige strijd tussen pc en mac, best on ONZINNIGE als je je bedenkt dat een pc een allergaartje is van allerlei hardware van verscheidene fabrikanten allemaal draaiende op een operating system dat maar met moeite alle hardware kan ondersteunen en je altijd weer afhankelijk bent van 3th party drivers, dan heb ik het nog niet ene over de software gehad, het is altijd maar bidden of deze wel met al je hardware wilt samenwerken...

    Neen, geef mij dan maar een apple macintosh; dedicated en opelkaar afgestemde hardware die helemaal ook nog eens met zijn eigen operating system werkt... dat geeft zoveel meer kwaliteit, dat zelfs windows op een mac met virtueel pc stabieler draait dan op een normale windows doos... tsjaah, en dat gezeur of snelheid; wel vreemd dat een 800mHrtz sneller dingen verwerkt dan een pentium 4 2gHrtz.... achjaaaa...

    ik bedoel maar, je kan de apparaten gewoonweg niet met elkaar vergelijken, vind ik dan.... ook al prentenderen ze voor hetzelfde doel gemaakt te zijn.

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    heren, heren,
    voordat hier een moddergevecht begint a la tweakers.nl...
    Ik wil de boel even een beetje nuanceren. Ook een goed geconfigged systeem onder bijv. W2K is rete-stabiel.
    (hate to admit this...)
    Virtual PC is leuk zolang je geen zware apps draait....
    En de ontkrachting van de megahertz mythe geldt alleen voor (bepaalde, maar zeker niet alle) Altivec geoptimaliseerde software...
    Maar dat neemt niet weg dat mijn inmiddels 2 jaar oude 400Mhz G4 menig PC een schop onder zijn kont verkoopt....
    Dat is wel andere koek dan mijn vorige Mac (6400 Creative Studio 200Mhz 603e PPC).

    Nadeel is dat mijn Philips dvd-710 geen dvd-r kan afspelen, wel dvd+r. Maar dat kan ik Apple niet kwalijk nemen, alleen Philips.
    Dat wordt dus een retourtje Amsterdam...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    heren, heren,
    Ook een goed geconfigged systeem onder bijv. W2K is rete-stabiel. (hate to admit this...)
    Inderdaad, het kán... mits een goede config...

    ...maar of je leven er beter van wordt, is een ander verhaal.
    Ik werk nu zo'n 7 jaar met de Mac en alles ziet er sindsdien veel zonniger uit. Ik slaap goed, heb veel meer vrienden, de dames zijn niet van me af te slaan, ik heb veel meer tijd voor leuke dingen, ik ben fitter en gezonder dan ooit tevoren, no more bad hair-days, vreemden groeten me en willen met me op de foto, vogels beginnen vrolijk te fluiten als ik langsloop, enzovoort etcetera. Kortom, life is good! Las laatst ergens dat Mac-gebruikers langer leven...



    But anyway, weer effe terug on-topic...
    Ik koop pas een DVD-recorder als er één standaard formaat beschikbaar is, de media niet beperkt is tot 5 GB, en de prijzen rendabel worden. Op dit moment is het fikken van DVD's voor mij nog niet aantrekkelijk.

  22. #22

    Standaard

    Ik koop pas een DVD-recorder als er één standaard formaat beschikbaar is, de media niet beperkt is tot 5 GB, en de prijzen rendabel worden. Op dit moment is het fikken van DVD's voor mij nog niet aantrekkelijk.
    Helemaal mee eens! (hoewel de dvd-r schijfjes tegenwoordig ook nix meer kosten, 6 euro voor 4.7 gig is niet veel. ..)

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •