Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 54 van 54 worden weergegeven.

Discussie: Videotheek vragen

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik werk in een videotheek en helaas is er sprake van een vicieuze cirkel.
    Wat iedereen wil kan niet, omdat er niet genoeg verdiend wordt om te investeren in wat de klant wil.
    Mooier kan ik het niet beschrijven.

    Een goed voorbeeld is Blu-ray, hebben we al staan sinds begin 2007 en er is nog geen cent mee verdiend, sterker nog het heeft meer gekost dan opgebracht....
    Dit voorbeeld geeft goed aan waarom videotheken niet meer van deze tijd zijn. Vallen voor mij in dezelfde categorie als boekwinkels, keurslagers, de kleine kruidenier, postkantoren etc. Het aanbod kan nooit opwegen tegen de online stores of concurreren met grootschalige inkoop. Allemaal 'old economy' en niet meer rendabel te maken. Niemands fout, zo gaat het nu eenmaal. Hieraan vasthouden vanwege nostalgische redenen lijkt me niet verstandig.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  2. #52

    Standaard

    Veel nieuwe ontwikkelingen zijn soms wel een achteruitgang, (boerenkaas is honderd keer lekkerder dan de meeste plastic supermarktkaas, bv.) maar gezien ik vrijwel nooit in de videotheek kom, kan ik je niets anders dan gelijk geven.

  3. #53

    Standaard

    Sinds ik een Blu Ray speler heb kom ik regelmatig in de videotheek. Ik betaal 4 euro voor een Blu Ray.


  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Dit voorbeeld geeft goed aan waarom videotheken niet meer van deze tijd zijn. Vallen voor mij in dezelfde categorie als boekwinkels, keurslagers, de kleine kruidenier, postkantoren etc. Het aanbod kan nooit opwegen tegen de online stores of concurreren met grootschalige inkoop. Allemaal 'old economy' en niet meer rendabel te maken. Niemands fout, zo gaat het nu eenmaal. Hieraan vasthouden vanwege nostalgische redenen lijkt me niet verstandig.
    Heeft niet zozeer met old economy te maken maar eerder met oneerlijke concurrentie. Als je groot bent kun je voordeel afdwingen, recht op retour krijgen, meer afzet / hoger voordeel en meer van die ongein terwijl een kleine ondernemer alles eerst moet kopen (wat al duurder kan zijn dan de verkoop van de grote jongens) en maar hopen dat het verkocht wordt. Geen wonder dat je dan niet kunt concurreren...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •