Pagina 167 van 277 EersteEerste ... 67117157163164165166167168169170171177217267 ... LaatsteLaatste
De resultaten 4.151 tot 4.175 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #4151

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Nee, ik denk dat Johan idd een Sub gaat beluisteren en een Velodyne sluit ik absoluut niet uit :wink: .
    Hij wil zoveel, net als de meeste hier Toch kun je je geld maar 1x uitgeven
    Hmm, ik koop het, wil wat anders en verkoop het weer, heb weer geld voor iets anders. :wink:
    Ik koop het voor 1000, kan het weer verkopen voor 800 dus moet ik minimaal 200 erbij leggen om soortgelijk te kopen. Hoe je het ook wend of keert, HT kost geld, alleen meestal meer dan je ooit had gedacht toen je eraan begon :wink: .
    Gelukkig kun je er ook veel plezier uithalen en soms zelfs nog van leren ook :wink: .
    200 euro is niet veel om ergernissen te besparen toch? :wink:

    De medische kosten lopen al sneller in de papieren. :wink: 8)

  2. #4152

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Nee, ik denk dat Johan idd een Sub gaat beluisteren en een Velodyne sluit ik absoluut niet uit :wink: .
    Hij wil zoveel, net als de meeste hier Toch kun je je geld maar 1x uitgeven
    Hmm, ik koop het, wil wat anders en verkoop het weer, heb weer geld voor iets anders. :wink:
    Ik koop het voor 1000, kan het weer verkopen voor 800 dus moet ik minimaal 200 erbij leggen om soortgelijk te kopen. Hoe je het ook wend of keert, HT kost geld, alleen meestal meer dan je ooit had gedacht toen je eraan begon :wink: .
    Gelukkig kun je er ook veel plezier uithalen en soms zelfs nog van leren ook :wink: .
    200 euro is niet veel om ergernissen te besparen toch? :wink:

    De medische kosten lopen al sneller in de papieren. :wink: 8)
    da's ook weer een punt :wink:

  3. #4153
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Overigens valt er dit weekend waarschijnlijk weer een upgrade te vermelden maar de mogelijkheden daarin staan nog geheel open. 8) :wink:
    een upgrade in wat? je maakt ons nu lekker zonder iets te vertellen! Dat kan natuurlijk niet!!!

  4. #4154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Overigens valt er dit weekend waarschijnlijk weer een upgrade te vermelden maar de mogelijkheden daarin staan nog geheel open. 8) :wink:
    een upgrade in wat? je maakt ons nu lekker zonder iets te vertellen! Dat kan natuurlijk niet!!!
    Johan wil jij je resterende 298 berichten niet aan dit soort onzin besteden. Ben er zuinig mee

  5. #4155
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door JCL
    Bovendien, een kind kost tot zijn 18e verjaardag 1 miljoen euro! Daar koop je een beste HT van!
    Nulletje te veel gelezen? Een kind opvoeden tot zijn 18e kost normaal gesproken rond de 100.000 euro (volgens mijn laatste info op dat terrein). Nog steeds een aardige HT trouwens...
    Nul teveel of niet, mijn kinderen zijn voor mij meer waard, veel meer..................(onbetaalbaar, zijn simpelweg het belangrijkste in m,n leven)

  6. #4156
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Maargoed, het is allemaal niet zo spannend jongens. :P
    Ga morgen inderdaad voor een LCD tv naar de winkel en neem er direct een digitale schotelset bij.

    Dit is een tussenstap in afwachting van wat SED of Laser gaat brengen, ik maak het dan ook niet te gek met de kosten en het zal dan ook geen Full HD gaan worden.
    Het wordt een 80 cm Philips omdat groter niet goed uitkomt op de kast waar ie komt te staan.
    Tevens blijven zo de kosten binnen de perken.

    Bijkomend voordeel is de extra korting (€200,-) van Philips ivm de Ambilight week en dat icm de riante korting van de winkel heeft mij doen besluiten om deze stap te maken of er moet nog wat veranderen tussen nu en morgen waardoor ik me bedenkt.

    Door de verplaatsing van mijn speakers is het laag probleem opgelost waardoor een subwoofer geen hoge prio meer heeft, de GS-60 leveren een zeer diep en strak laag.
    DiMarzio komt inderdaad nog op termijn maar ook dat heeft geen hoge prio, echter zal ook dat niet te lang duren denk ik.

  7. #4157

    Standaard

    Ben benieuwd hoor, laat wel even weten wat het precies is geworden!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #4158
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Uiteraard.

  9. #4159

    Standaard

    We lezen het dit weekend wel! :wink:

  10. #4160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    We lezen het dit weekend wel! :wink:
    Lezen, en ZIEN we want pics :P
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  11. #4161

    Standaard

    Tis bijna half tien en NOG geen nieuws? :wink:

    Ik moet zeggen dat m'n kabeltje goed bevalt. Voor surround hoor ik geen verschil maar voor stereo wel. Iets meer plaatsing vooral.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #4162

    Standaard

    @ Duimelinck heb je zo'n goede dvd speler dat je die ook je stereo cd's laat afspelen en via digitaal aansluit....zal wel zeker zo'n Arcam dvd speler zijn dan :unsure: altijd lastig dat onthouden van die spullen van mensen zonder ht topic.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  13. #4163

    Standaard

    Laatste upgrade:

    W&M dempers, schijnen zelfs beter te zijn dan NordOst pulsar points :wink: .Moet ze alleen nog binnen krijgen

  14. #4164

    Standaard

    @ Edegar waar ga je die onderzetten? Receiver dvd speler?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  15. #4165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Om nog even op het gatverhaal terug te komen, hierbij even een tekeningetje van de situatie (niet op schaal :wink

    de dikke lijnen zijn beton,
    wat er tussen de dikke en de dunne lijnen zit is piepschuim,
    de rode lijn is het gat
    het hele dunne groene lijntje de 2-4 mm kijkopening in de kruipruimte tussen de vloer en de fundering.
    Kun je niet een gat in de isolatie maken om bij het punt in de vloer uit te komen?

  16. #4166
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Straks wordt ie thuis gebracht, een Philips Cineos 32PF9641D/10 LCD scherm.
    Tevens een digi schotelset voor (hopelijk) de beste ontvangst.

  17. #4167

    Standaard

    Mooi scherm! Philips is toch wel 1 van de betere LCD tv's producenten vind ik.
    Marantz SR7500 | Marantz DV6600 | Marantz CD5001 OSE | Elac FS207.2 | Elac CC201.2 | Elac CL82 | REL Stampede

  18. #4168

    Standaard

    Mooi scherm Johan, veel plezier ermee. :wink:

    Dat zal zeker mooier staan dan die crt van nu. 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  19. #4169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    @ Duimelinck heb je zo'n goede dvd speler dat je die ook je stereo cd's laat afspelen en via digitaal aansluit....zal wel zeker zo'n Arcam dvd speler zijn dan :unsure: altijd lastig dat onthouden van die spullen van mensen zonder ht topic.
    Jaja, ik begin vast nog wel ooit... Ben nu veels te druk met de bouw van de schuur. Geen schuur, geen dedicated ht...

    Mijn dvdspeler geeft een iets te helder/schel (hoe je het omschrijven wil) geluid over de analoge aansluiting. Daarom gebruik ik nu alleen de digitale aansluiting en mag de Arcam al het werk doen.

    Er ligt nu een Nordost Blue Heaven te niksen...

    En de dvdspeler is zeker voor beeld nog steeds een topper. En alhoewel de speler positieve reviews kreeg waarin ook de geluidskwaliteit van cd's genoemd werd, moet ik toch concluderen dat de techniek niet stil heeft gestaan. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #4170
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Inmiddels staat het scherm en inderdaad, het staat mooier als de crt.
    Het geheel is nu aangesloten via de analoge kabel maar dit geeft al een heel mooi plaatje, moet wel zeggen dat het signaal op deze kabel van hoge kwaliteit is.
    De digi schotel set moet ik nog ophangen en installeren maar dat zal de maximale kwaliteit moeten leveren.

    Ook de dvd via scart aangesloten en ook hier een super beeld, ambilight is ook een leuke toevoeging.

    Tot nu toe zeer tevreden.

  21. #4171
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Straks wordt ie thuis gebracht, een Philips Cineos 32PF9641D/10 LCD scherm.
    Tevens een digi schotelset voor (hopelijk) de beste ontvangst.
    Heel mooi! Ik heb deze vandaag ook nog geinstalleerd bij mensen thuis.

    Blijft een prachtige tv, en je valt nog in de 200 euro cashback actie van philips

  22. #4172
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Er ligt nu een Nordost Blue Heaven te niksen...
    Wat gebruik je nu dan voor je cd speler aan te sluiten?

  23. #4173

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Straks wordt ie thuis gebracht, een Philips Cineos 32PF9641D/10 LCD scherm.
    Tevens een digi schotelset voor (hopelijk) de beste ontvangst.
    Mooi scherm Johan! Van harte!

  24. #4174
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Jeroen en Agnes waren net langsgeweest om mijn standaards op te halen!

    Ik wens jullie beiden veel plezier met de stands, en post eens een fotootje in de nieuwe situatie.

  25. #4175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Jeroen en Agnes waren net langsgeweest om mijn standaards op te halen!

    Ik wens jullie beiden veel plezier met de stands, en post eens een fotootje in de nieuwe situatie.
    Jeroen en agnes, van harte.

    Robbert, geen demo gegeven met je nieuwe stands?! foei!

Pagina 167 van 277 EersteEerste ... 67117157163164165166167168169170171177217267 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •