Pagina 266 van 277 EersteEerste ... 166216256262263264265266267268269270276 ... LaatsteLaatste
De resultaten 6.626 tot 6.650 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #6626

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    Jezus Seth,

    Volgens mij had je beter een goed werkende camera kunnen kopen, i.p.v. al je geld uit te geven aan die tv, want ik heb nog steeds geen foto's voorbij zien komen.
    Had hem er in zijn topic ook op gewezen
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  2. #6627

    Standaard

    Grappig. Aangezien ik nog wat banaanpluggen over had van Profigold heb ik er gisteren een stukje van een centimeter of 5 Oehlbach speakerkabel tussen gezet en daarmee de staafjes tussen de bi-wire aansluitingen van mijn fronts vervangen. Dat geeft toch wel een aanzienlijk verschil in geluid zeg! Nooit verwacht dat het zo duidelijk te horen zou zijn.

    Als er wat geld overblijft op de rekening binnenkort misschien toch maar 's wat betere jumperkabeltjes op zetten. Maar dit is al een stuk beter.

  3. #6628

    Standaard

    Nou heel slecht foto'tje dan maar,...de Pio op de PS3

    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  4. #6629

    Standaard

    Dit telt dus echt niet als foto!

    Jammer maar helaas.....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #6630

    Standaard

    Sinds vandaag een nieuwe cd-speler te weten...

    Orginal CD-A8T HDCD Tube cd-speler.



    Ben er erg blij mee en is een grote verbetering in de set-up


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  6. #6631

    Standaard

    Goede verhalen over gehoord. Werd er pas ook eentje te koop aangeboden op HTForum. Als ik geld over had gehad, had ik 'm graag eens geprobeerd. WIl altijd nog 's kijken hoe een buisjes klinken thuis.

  7. #6632

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Goede verhalen over gehoord. Werd er pas ook eentje te koop aangeboden op HTForum. Als ik geld over had gehad, had ik 'm graag eens geprobeerd. WIl altijd nog 's kijken hoe een buisjes klinken thuis.
    Deze komt van het HT Forum
    Heb Joris nog kunnen overhalen hem toch nog te verkopen aan mij ondanks dat hij hem wilde houden voor in zijn woonkamer
    Pracht apparaat!


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  8. #6633

    Standaard

    Gefeliciteerd Jeroen.

    Zoals gebruikelijk zijn de plannen van Joris weer per uur veranderd....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #6634

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroenenagnes Bekijk bericht
    Sinds vandaag een nieuwe cd-speler te weten...

    Orginal CD-A8T HDCD Tube cd-speler.



    Ben er erg blij mee en is een grote verbetering in de set-up


    Jeroen.
    Erg mooie speler!

  10. #6635

    Standaard

    morgen m'n Denon AVR 3808 receiver ophalen, weer een stapje richting een mooie home cinema

  11. #6636

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister Bekijk bericht
    morgen m'n Denon AVR 3808 receiver ophalen, weer een stapje richting een mooie home cinema

    Mooie aparatus!!!

    Waarom voor deze gekozen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  12. #6637

    Standaard

    voor de liefhebbers, KEF Q5 voor €199 p.st. bij correct te Rotterdam.

  13. #6638

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Mooie aparatus!!!

    Waarom voor deze gekozen?
    zat tussen de 2808 en deze te twijfelen maar mede door de extra functies van o.a. remote, usb, ethernet, internetradio en de strakke prijs hebben mij doen overhalen om toch voor de 3808 te gaan

  14. #6639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pascal Heister Bekijk bericht
    zat tussen de 2808 en deze te twijfelen maar mede door de extra functies van o.a. remote, usb, ethernet, internetradio en de strakke prijs hebben mij doen overhalen om toch voor de 3808 te gaan
    Goede keuze iig.

    En nu nog foto's....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #6640

    Standaard

    Het is weer eventjes stil hier. inmiddels heb ik weel wat upgrade's / aanvullingen te melden.

    Voor de surrounds heb ik nu twee B&W dm303 binnen. Klankmatig een hele stap voorwaarst t.o.v. de Jamo's, en ze matchen eigenlijk heel aardig met mijn 603s2's.
    Of ze ook echt blijven is nog even de vraag aangezien ze toch wat groter zijn dan ik verwacht had, misschien dat ik toch beter voor de 600s3 kan gaan.

    Ook is er een pioneer vsx-c100 voor op de slaapkamer bijgekomen. Geen vergelijking met mijn set in de huiskamer natuurlijk, maar wel stukken beter dan de wekkerradio die ik had staan.

    De canare's heb ik nog steeds niet vergeleken met mijn oehlbach, en helaas is mijn interlink nog steeds niet binnen.

  16. #6641

    Standaard

    Ik vind de DM303 erg goeie speakers voor het geld. Misschien wel beter dan de 600s3. Heel klein zijn ze inderdaad niet.

  17. #6642

    Standaard

    Belgisch harsteen voor onder m'n speakers en sub:

    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #6643

    Standaard

    ik heb vandaag een Harmony 885 besteld...
    ben benieuwd of dat deze mij gaat bevallen. over het algemeen heb ik positieve geluiden erover gehoord, dus ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt
    iemand hier ervaring ermee?

  19. #6644

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    ik heb vandaag een Harmony 885 besteld...
    ben benieuwd of dat deze mij gaat bevallen. over het algemeen heb ik positieve geluiden erover gehoord, dus ik hoop dat ik de juiste keuze heb gemaakt
    iemand hier ervaring ermee?
    Ik gebruik 'm al geruime tijd. Prima ding!

    Heb je 'm via die site van itools o.i.d.? 85 euro zag ik geloof ik. Echt goedkoop!

  20. #6645

    Standaard

    Inmiddels heb ik mijn Canare's en Kimber PJB binnen, aangesloten en gestest, en ik merk dat de winst voor mij hier toch minimaal is, en eigenlijk niet opweegt tegen de kosten. De verschillen zijn minimaal, voor beide kabels geldt eigenlijk dat het geluidsbeeld wat rustiger is geworden, waardoor de afzonderlijke instrumenten beter te onderscheiden zijn. Het lijkt alsof er wat omgevingsgeluid wordt weggenomen. De zang klinkt ook een stuk helderder, en de winst lijkt hem dan ook voornamelijk in het midden en hoog te liggen. De mate waarin is mij wel wat tegen gevallen, maar het is mij nu wel duidelijk dat ik meer winst uit de verbetering van de akoestiek kan halen.

    Voor de DM303's is voorlopig besloten om ze aan te houden, deze upgrade bracht meer dan ik eigenlijk had verwacht; veel meer eenheid in de leuke surround scenes.

  21. #6646

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht
    Inmiddels heb ik mijn Canare's en Kimber PJB binnen, aangesloten en gestest, en ik merk dat de winst voor mij hier toch minimaal is, en eigenlijk niet opweegt tegen de kosten.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door useful idiot Bekijk bericht
    De verschillen zijn minimaal, voor beide kabels geldt eigenlijk dat het geluidsbeeld wat rustiger is geworden, waardoor de afzonderlijke instrumenten beter te onderscheiden zijn. Het lijkt alsof er wat omgevingsgeluid wordt weggenomen. De zang klinkt ook een stuk helderder, en de winst lijkt hem dan ook voornamelijk in het midden en hoog te liggen. De mate waarin is mij wel wat tegen gevallen, maar het is mij nu wel duidelijk dat ik meer winst uit de verbetering van de akoestiek kan halen.

    Voor de DM303's is voorlopig besloten om ze aan te houden, deze upgrade bracht meer dan ik eigenlijk had verwacht; veel meer eenheid in de leuke surround scenes.


    Wat had je nog meer verwacht dan?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #6647

    Standaard

    Dat ik me niet zo idioot veel moeite kostte om deze verschillen te horen

  23. #6648

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers Bekijk bericht
    Ik gebruik 'm al geruime tijd. Prima ding!

    Heb je 'm via die site van itools o.i.d.? 85 euro zag ik geloof ik. Echt goedkoop!

    inderdaad via iBood gekocht. €89,95 is volgens mij belachelijk goedkoop als ik de prijzen op het internet zo zie... als het ook nog een goed ding is ben ik blij

  24. #6649

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Belgisch harsteen voor onder m'n speakers en sub:

    Maakt t verschil?

  25. #6650
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    inderdaad via iBood gekocht. €89,95 is volgens mij belachelijk goedkoop als ik de prijzen op het internet zo zie... als het ook nog een goed ding is ben ik blij
    Reken maar dat ie goed is

    Ik ben er erg tevreden over.

Pagina 266 van 277 EersteEerste ... 166216256262263264265266267268269270276 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •