Pagina 39 van 277 EersteEerste ... 293536373839404142434989139 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #951
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    QED kabels kan ik met flinke korting krijgen
    Powerbuy beginnen

  2. #952
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Ik zweer het bij Nordost :P

    ik heb het gehoord, en ik vond het echt geweldig! had nog nooit zo'n mooi ervaring gehoord als met nordost!


    Binnenkort ga ik ook expirtimenteren met een 2.1 setup!

    Als dat bevalt, dan gaat mijn HT eruit, en zal er een velodyne sub gaan komen, en sonus faber speakers op ten duur.

  3. #953
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    en sonus faber speakers op ten duur.
    Deze staan bij mij ook hoog op de lijst, erg hoog. (bovenaan kwa speakers momenteel) :P )

  4. #954

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik zweer het bij Nordost :P

    ik heb het gehoord, en ik vond het echt geweldig! had nog nooit zo'n mooi ervaring gehoord als met nordost!
    Misschien heb je het in deze thread of elders al verteld, maar kan je jouw ervaring met NordOst kabels t.o.v. andere door jou gebruikte kabels wat meer toelichten? Wellicht ga ik toch om, in ieder geval om een keer te horen/vergelijken.

  5. #955

    Standaard

    Laatste update: sanyo plv-Z1 vervangen door een sanyo plv-Z4. Een grote stap voorwaarst toch wel weer qua beeld. Helaas ben ik in een paar weken zodanig gewend geraakt aan 720p beeldmateriaal dat dvd wat onscherp begint te lijken bij tijd en wijle. De volgende geplande update is dan ook een Radeon X1600 pro kaart (agp) zodat dan hopelijk ook alle HD materiaal schokvrij kan worden afgespeeld...) Maar nog ff geduld tot februari...
    Certainty of death! Small chance of succes! What are we waiting for?
    DVD collectie

  6. #956

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    en sonus faber speakers op ten duur.
    Deze staan bij mij ook hoog op de lijst, erg hoog. (bovenaan kwa speakers momenteel) :P )
    Hebben we allemaal dezelfde wensen ofsow, deze staan sinds ik de Amati gezien heb ook erg boven aan, helaas laat het geld niet toe om ze aan te schaffen (tenzij ik alles verkoop en terug ga naar stereo, wat ik zoals velen wel doen dus NIET ga doen!).
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    Binnenkort ga ik ook expirtimenteren met een 2.1 setup!
    Geen 5.1 meer?

    En je vertelde een tijdje terug nog dat je juist zo graag films zag inclusief surround?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #958

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    en sonus faber speakers op ten duur.
    Deze staan bij mij ook hoog op de lijst, erg hoog. (bovenaan kwa speakers momenteel) :P )
    Kwa design zijn ze erg mooi idd. Kwa sound niet echt mijn ding. Daarvoor is mijn muziek te ruig .

  9. #959
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk

    Binnenkort ga ik ook expirtimenteren met een 2.1 setup!
    Geen 5.1 meer?

    En je vertelde een tijdje terug nog dat je juist zo graag films zag inclusief surround?
    Klopt, maar ik wil toch gaan expirimenteren met stereo geluid. Eens kijken hoe mij dat bevalt. 8)

  10. #960
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Ik zweer het bij Nordost :P

    ik heb het gehoord, en ik vond het echt geweldig! had nog nooit zo'n mooi ervaring gehoord als met nordost!
    Misschien heb je het in deze thread of elders al verteld, maar kan je jouw ervaring met NordOst kabels t.o.v. andere door jou gebruikte kabels wat meer toelichten? Wellicht ga ik toch om, in ieder geval om een keer te horen/vergelijken.
    mijn ervaring met de interlink is, dat hij alles heel helder laat horen. Mij werd verteld dat er weinig bassen in zaten, maar na een aantal luister uurtjes kwam ik er achter dat er wel degelijk veel bassen inzaten, maar die waren veel strakker geworden en korter. Meer geintegreerd in het geheel, zodat ze minder opvallen, wat ik érg prettig vond.

    Het mooie van nordost is als een geluidsdrager iets scherp wil laten overkomen, laat nordost dat ook horen. Veel kabels hebben die eigenschap niet waardoor je wat inleving in de muziek mist.

    Ik merk wel dat mijn QED S.A veel geluid tegenhoud, en weet wat de blue heaven in zijn mars heeft, dus deze ls kabel gaat zeker vervangen worden door de Blue Heaven.

    Tot nu toe ben ik echt laaiend enthousiast over die kabel. Het geluid is rustiger geworden, meer gedetailleerd en alles speelt met meer lucht.

    Op een dvd speler is de blue heaven overkill, maar op een goede cd speler is het geen overbodige luxe. 8)

  11. #961
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    maar op een goede cd speler is het geen overbodige luxe. 8)
    Dat bedoel ik maar.

  12. #962

  13. #963
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Als Moondust toch twijfelt, heb ik alvast maar even een bestelling geplaatst:


    Nordost Blue Heaven 2x2.5m (Bi-wire Z-pluggs)

  14. #964
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Als Moondust toch twijfelt, heb ik alvast maar even een bestelling geplaatst:


    Nordost Blue Heaven 2x2.5m (Bi-wire Z-pluggs)
    Woww........da,s het betere werk. :wink:

    Zelf heb ik vandaag mijn Arcam CD73T cd speler binnen.


    Zoals deze maar dan een zwart exemplaar. :wink:

  15. #965

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk
    Als Moondust toch twijfelt, heb ik alvast maar even een bestelling geplaatst:


    Nordost Blue Heaven 2x2.5m (Bi-wire Z-pluggs)
    Woww........da,s het betere werk. :wink:

    Zelf heb ik vandaag mijn Arcam CD73T cd speler binnen.


    Zoals deze maar dan een zwart exemplaar. :wink:
    Mooi Johan en proficiat met je aankoop natuurlijk.

    Kunnen we nog een review verwachten? :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  16. #966

    Standaard

    @Johan
    Wederom een mooie aanwinst!

    Ik heb gisteren een andere stereo-interlink (Monitor Silver Edition II) en andere speakerkabels (Ultralink Excelsior) getest en ik sloeg steil achterover van de grote verschillen. En ik al die tijd maar denken dat de verschillen enkel subtiel zouden zijn. Mijn huidige kabels klinken ineens rommelig en vlak. Bah, nu moet ik wel. Aan de andere kant ben ik nu wel een stuk meer gemotiveerd om de juiste kabels voor mijn set binnen te halen. NordOst kabels testen ontkom ik dus niet aan. Wordt vervolgd.

  17. #967
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A. Duijmelinck

    Kunnen we nog een review verwachten? :wink:
    Zie hier voor een eerste indruk. :wink:

  18. #968
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Moondust
    NordOst kabels testen ontkom ik dus niet aan. Wordt vervolgd.
    Nordost mag inderdaad niet ontbreken tijdens een test.
    Of het die ook gaan worden is een ander verhaal maar ze moeten zeker een kans krijgen.
    Zit Nordost er niet bij dan is de test niet compleet.

  19. #969

    Standaard

    Heb net mijn Philips 963SA opgehaald

  20. #970
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Kleine update weer.
    Nadat ik zeer tevreden was met mijn vorige week binnen gekomen LOK rhodium banaan stekkers/pluggen heb zijn er vandaag wederom 4 binnen gekomen.

  21. #971

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Kleine update weer.
    Nadat ik zeer tevreden was met mijn vorige week binnen gekomen LOK rhodium banaan stekkers/pluggen heb zijn er vandaag wederom 4 binnen gekomen.
    Ik ken ze niet, heb je daar info over. Je had de WBT's toch? Waarom nu deze?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  22. #972

    Standaard

    Ik heb vandaag mijn qed p2110 scart opgehaald. Zeer mooie beeldkwaliteit!!

  23. #973
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    De WBT,s heb ik verkocht.
    Ze zien er super uit maar kwa degelijkheid vind ik deze WBT modellen, 0644 in mijn geval erg tegenvallen.

    De LOK,s ogen simpel maar zijn zo eenvoudig dat ze super zijn.
    Goed door z,n eenvoud en materiaal, Rhodium.
    Daar komt nog bij dat ze door hun eenvoud relatief goedkoop zijn.

    LINK

    Nee, ik ben er ondertussen achter dat er meer is dat WBT op dat gebied.
    Naast dit merk heb ik ook Furutech hoger staan dan WBT.

    WBT is erg high tech (kwa looks en techniek) wat tevens hun grootste nadeel is.

    ps. je moet wel mijn topic "GIOGIO" regelmatig lezen om bij te blijven hoor. :wink:

  24. #974
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mastermano
    Ik heb vandaag mijn qed p2110 scart opgehaald. Zeer mooie beeldkwaliteit!!
    Mooie scart. :wink:

  25. #975

    Standaard

    Heb net de Marantz 5400 OSE van Jorg overgenomen, inclusief een van den Hul optische kabel.
    Ben er weer erg blij mee moet ik zeggen.

    Nu nog de speakers, waar ik morgen voor ga kijken.
    En nog een scart kabeltje, zal wel een Qed worden.

Pagina 39 van 277 EersteEerste ... 293536373839404142434989139 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •