Pagina 277 van 277 EersteEerste ... 177227267273274275276277
De resultaten 6.901 tot 6.911 van 6911 worden weergegeven.

Discussie: Update HT

  1. #6901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    verleden week gekocht en nu pas posten .

    Feli
    Sluit ik mij bij aan. Ik heb maandag ook een BD speler gekocht. Sony BDP-350. Stuper strak plaatje, ook op mijn oudere LCD!
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  2. #6902

    Standaard

    Dit topic is al lang dood... Tijd voor een update!

    Heb vandaag mijn speakers geleverd gekregen. B&W 685 (i.c.m. Atacama nexus 5 stands) voor, 686 achter, HTM-62 center. Aangestuurd door een Denon 2808, aangesloten met Van Den Hul The Twin.

    Eerste indruk: wow!

    Foto's:
    Bijgesloten plaatje(s) Bijgesloten plaatje(s)
    doei JCL

    Een beetje gekte in ons leven hebben we allemaal nodig

  3. #6903

    Standaard

    Nice!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  4. #6904
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    het is hier behoorlijk dood ja.

    Ik zal ook maar even weer een nieuwe aanwinst plaatsen. een Arcam FMJ CD23 en hoogstwaarschijnlijk wederom een Nordost Blue Heaven interlink.

  5. #6905

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R Klemkerk Bekijk bericht
    het is hier behoorlijk dood ja.

    Ik zal ook maar even weer een nieuwe aanwinst plaatsen. een Arcam FMJ CD23 en hoogstwaarschijnlijk wederom een Nordost Blue Heaven interlink.
    Tja, weinig updates blijkbaar. Ik ben zelf ook behoorlijk tevreden de laatste tijd....

    En jij gefeliciteerd met je aankoop! Maaruh, die had je toch al eens een keer en die heb je verkocht.... Wat zijn nu je plannen?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  6. #6906
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Tja, weinig updates blijkbaar. Ik ben zelf ook behoorlijk tevreden de laatste tijd....

    En jij gefeliciteerd met je aankoop! Maaruh, die had je toch al eens een keer en die heb je verkocht.... Wat zijn nu je plannen?

    Dank je! Ik heb al eens de CD23 gehad, dat klopt. Toen was de bedoeling om geheel digitaal audio te gaan streamen, maar dat blijkt toch niet zo lekker te werken als ik verwacht had. Misschien in de toekomst met een beter apparaat.

    Hierdoor ging het weer kriebelen, en door de kapitaalcrisis heb ik hem voor een prachtige prijs gekocht. Deze week komt hij binnen net als mijn nieuwe interlink.

    Heb een interlink gekocht van 47 Labs OTA 4708 met Furutech pluggen. Schijnt enorm goed te presteren. Ik laat mij vooralsnog verrassen

  7. #6907

    Standaard

    Proficiat natuurlijk!

    En wij worden graag op de hoogte gehouden!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #6908
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Proficiat natuurlijk!

    En wij worden graag op de hoogte gehouden!
    Tuurlijk! Ik ga op htforum binnenkort ook weer ff een thread openen met mn set. Dit als mn cd speler er is ..

  9. #6909

    Standaard

    Onkyo TX-SR 706 receiver en de Q-acoustics 1010i 5.1( fronts zijn 1020i!) set zijn onderweg!


  10. #6910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Onkyo TX-SR 706 receiver en de Q-acoustics 1010i 5.1( fronts zijn 1020i!) set zijn onderweg!
    Leuke set!!!!
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  11. #6911

    Standaard

    Ben het met je eens dat je de dure Denon er uit speelt heb zelf de AVC-A1.XVA die speel je echt niet weg en die is 10.1 maal 175 watts dus ben benieuwd of die weg te spelen is

Pagina 277 van 277 EersteEerste ... 177227267273274275276277

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •