Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 51 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wii, Nintendo's nieuwste spelcomputer

    Gisteravond mij kostelijk vermaakt met de Wii, Nintendo's nieuwste spelcomputer.!!!!!

    FANTASTISCH wat een gameplay!! Vernieuwend, sensationeel, leuk, hilarisch!

    Je staat echt te tennisen, bowlen of baseballen.!! Ook Rayman is geweldig. Zelden zo gelachen met koe werpen, soda spuiten en konijnen afschieten. Woehah ik heb nog last van mijn lachspieren!!

    Als je alleen maar mooie plaatjes wilt zien en stijf achter een joypad wilt zitten, koop een xbox 360 of playstation 3!. Wil je echt vernieuwend gamen voor een topprijs: Koop een Wii!!

    Dit is echt de allerleukste spelcomputer sinds de Commodore 64!!!

    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  2. #2

    Standaard

    Dat wii lijkt me dus helemaal niks. Ik ga me een beetje uit zitten sloven zeg voor de tv, dus niet.
    Ik wacht dus lekker op de playstation III.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trickyyy
    Dat wii lijkt me dus helemaal niks. Ik ga me een beetje uit zitten sloven zeg voor de tv, dus niet.
    Ik wacht dus lekker op de playstation III.
    Inderdaad, als je lui en passief naar mooie plaatjes wilt kijken is een ps3 precies iets voor jou.....
    Stel je eens voor dat je met veel plezier ook nog gaat afvallen. Dat kan de bedoeling niet zijn...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4

    Standaard

    Kijk wel uit dat de Controller niet uit je handen vliegt,er zijn er al veel die hun tv ermee bescadigt hebben.,lol


    Wat betreft het apparaa zelf,de controller is erg orgineel,en zorgt er voor dat je in ieder geval niet passief voor je scherm zit.Wel vind ik het grafisch echt jammer dat ze dat niet pgewaardeerd hebben,het ziet er niet uit,naar mijn menng.

  5. #5

    Standaard Re: Wii, Nintendo's nieuwste spelcomputer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als je alleen maar mooie plaatjes wilt zien en stijf achter een joypad wilt zitten, koop een xbox 360 of playstation 3!.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Inderdaad, als je lui en passief naar mooie plaatjes wilt kijken is een ps3 precies iets voor jou.....
    Stel je eens voor dat je met veel plezier ook nog gaat afvallen. Dat kan de bedoeling niet zijn...
    Leuk dat je gelijk je waardeoordeel klaar hebt over (potentiele) PS3/XBox360 kopers .

  6. #6

    Standaard Re: Wii, Nintendo's nieuwste spelcomputer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Als je alleen maar mooie plaatjes wilt zien en stijf achter een joypad wilt zitten, koop een xbox 360 of playstation 3!.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Inderdaad, als je lui en passief naar mooie plaatjes wilt kijken is een ps3 precies iets voor jou.....
    Stel je eens voor dat je met veel plezier ook nog gaat afvallen. Dat kan de bedoeling niet zijn...
    Leuk dat je gelijk je waardeoordeel klaar hebt over (potentiele) PS3/XBox360 kopers .
    Tja, ik heb alle spelcomputers vanaf het eerste uur meegemaakt en men is nooit verder gekomen dan passief met een pad in je handen telkens mooiere plaatjes en geluid bewegen zonder echt verniewend te zijn. Mooie games met weinig tot geen vernieuwende gameplay die je vaak binnen een paar uur of dagen bekeken hebt.
    Nintendo durft voor gameplay te kiezen boven de mooiste grafix! en steekt alle andere spelcomputers met zijn verfrissende en vernieuwende speelwijze naar de troon.
    Dus ja, als je gewoon lui met de mooiste plaatjes en geluid wilt spelen moet je een 360 of ps3 kopen..... 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Trickyyy
    Dat wii lijkt me dus helemaal niks. Ik ga me een beetje uit zitten sloven zeg voor de tv, dus niet.
    Ik wacht dus lekker op de playstation III.
    Inderdaad, als je lui en passief naar mooie plaatjes wilt kijken is een ps3 precies iets voor jou.....
    Stel je eens voor dat je met veel plezier ook nog gaat afvallen. Dat kan de bedoeling niet zijn...
    Dat heb je inderdaad goed gezien, en dat vind ik nou ook zo leuk aan dvd's. En kijk nu eens in de linkerbovenhoek op welke site we nu zijn......

    En voor jouw info, de laatste 8 jaar heb ik 7x een marathon gelopen. Verder heb ik niet echt het idee dat ik moet afvallen. Mocht jij dat toch willen, er zijn vast wel betere bewegingsmethoden te vinden dan een beetje met de wii heen en weer te zwaaien.

  8. #8

    Standaard Re: Wii, Nintendo's nieuwste spelcomputer

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Tja, ik heb alle spelcomputers vanaf het eerste uur meegemaakt
    Ik ook joh, don't start a precedence war.

    Dus ja, als je gewoon lui met de mooiste plaatjes en geluid wilt spelen moet je een 360 of ps3 kopen..... 8)
    ... en we gaan weer gewoon verder .

    Als je sportief bezig wilt zijn, ga dan naar een sportschool of vereniging; als je afhankelijk bent van een spelcomputer voor wat beweging moet je je toch afvragen waar je mee bezig bent.

    Edit: overigens zou ik spellen als Dance Dance revolution (en soortgelijke dansmat titels e.d.) niet als passief/lui willen afdoen. De manier van bedienen is dan wellicht nieuw bij de Wii (hoewel er al decennia lang gyroscopische muizen bestaan), fysiek actiever deelnemen in spellen is dat zeker niet.

  9. #9

    Standaard

    LOL

    Jongens wat zitten jullie snel op de kast zeg.. :wink:

    Een 360 en ps3 vind ik ook prachtig, maar de Wii heeft meer gameplay. Wat is hier mis mee? Ik zeg nergens dat de Wii de beste is o.i.d. of ps3 / 360 slecht(er) is... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  10. #10

    Standaard

    Ja ik snap je Albert.. Dat is het innovatieve van de Wii... Ik moet hem ook.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja ik snap je Albert.. Dat is het innovatieve van de Wii... Ik moet hem ook.
    En hij heeft een mooie startprijs, dus ik denk dat veel mensen die al een xbox 360 hebben of een ps3 willen kopen er wellicht ooit een bij gaan kopen als ze dat willen, ik bedoel het is niet onmogelijk om er voor te sparen...... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja ik snap je Albert.. Dat is het innovatieve van de Wii... Ik moet hem ook.
    En hij heeft een mooie startprijs, dus ik denk dat veel mensen die al een xbox 360 hebben of een ps3 willen kopen er wellicht ooit een bij gaan kopen als ze dat willen, ik bedoel het is niet onmogelijk om er voor te sparen...... :wink:
    Heb inderdaad al een 360..
    Maar wil het gewoon ook voor erbij
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja ik snap je Albert.. Dat is het innovatieve van de Wii... Ik moet hem ook.
    En hij heeft een mooie startprijs, dus ik denk dat veel mensen die al een xbox 360 hebben of een ps3 willen kopen er wellicht ooit een bij gaan kopen als ze dat willen, ik bedoel het is niet onmogelijk om er voor te sparen...... :wink:
    Heb inderdaad al een 360..
    Maar wil het gewoon ook voor erbij
    Precies, je bent gamer of niet!! 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja ik snap je Albert.. Dat is het innovatieve van de Wii... Ik moet hem ook.
    En hij heeft een mooie startprijs, dus ik denk dat veel mensen die al een xbox 360 hebben of een ps3 willen kopen er wellicht ooit een bij gaan kopen als ze dat willen, ik bedoel het is niet onmogelijk om er voor te sparen...... :wink:
    Heb inderdaad al een 360..
    Maar wil het gewoon ook voor erbij
    Precies, je bent gamer of niet!! 8)
    Precies,
    En daarom komtde PS3 ook.
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door joostpolletje
    Ja ik snap je Albert.. Dat is het innovatieve van de Wii... Ik moet hem ook.
    En hij heeft een mooie startprijs, dus ik denk dat veel mensen die al een xbox 360 hebben of een ps3 willen kopen er wellicht ooit een bij gaan kopen als ze dat willen, ik bedoel het is niet onmogelijk om er voor te sparen...... :wink:
    Heb inderdaad al een 360..
    Maar wil het gewoon ook voor erbij
    Precies, je bent gamer of niet!! 8)
    Precies,
    En daarom komtde PS3 ook.
    Dan is het pas echt af.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  16. #16

    Standaard

    Mensen wat heeft dit met Home Theater Algemeen te maken? Kan dit niet verplaatst worden naar de goede plek?
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  17. #17

    Standaard

    Oh nee hè! Niet naast de kabeldiscussie óók nog de X360/PS3/Wiiiiii discussie! Dit kan mijn hart niet aan .

    Aan topic:
    Voor mij persoonlijk is een console net zo'n goede toevoeging aan je Home Theater als een leuke luidspreker. Ik ben zeer benieuwd naar de Wii, maar toch stel ik een aankoop toch maar even uit tot oktober 2007, als de nieuwe GTA IV uitkomt. Dan weet ik ook meteen welke console ik moet/kan kopen.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Mensen wat heeft dit met Home Theater Algemeen te maken? Kan dit niet verplaatst worden naar de goede plek?
    Je kan kan het erop aansluiten.

    Houd zelf niet zo van die spelletjes, maar kan mezelf heel goed voorstellen dat anderen er heel veel ontspanning uithalen. Hier staan dan ook alle gangbare typen, en het zijn ook nog eens van die uitvoeringen die dan ook echt alles wat je erin stopt afspelen.

    Die dingen hebben allemaal zo hun voor en nadelen, maar daar gaat het helemaal niet om, het gaat om de spellen die ze ondersteunen en het plezier dat ze de speler geven.

    Goed aangesloten, op een groot scherm, op een knappe audio installatie, och laat ze maar lekker spelen :wink:

    Reclame hoef je momenteel voor de Wii niet te maken, ze waren al uitverkocht op het moment dat ze uitkwamen
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martello
    Mensen wat heeft dit met Home Theater Algemeen te maken? Kan dit niet verplaatst worden naar de goede plek?
    Nou heel veel toch??? Als je er problemen mee hebt kom je hier toch lekker niet. Ik zie een next-gen console echt als een uitbreiding op mijn HT-set. Vooral een Xbox 360 in HD aansluiten op mijn tv en het geluid via mijn receiver lijkt mij de ultieme game ervaring.

    Maar interessant topic. Ik ben ook erg nieuwsgierig naar de Wii! Heb zelf al heel veel consoles gehad maar ben na de Ps2 gestopt. Nu de next-gen oorlog echt uitgebroken is ga ik m'n slag slaan

    Maar euuh..je argument van: ooh jee straks moet je ook nog bewegen en val je af is natuurlijk flauwe kul. Ik sport 3x per week dus daar heb ik geen spelcomputer voor nodig

    Toch twijfel ik nog erg welke het wordt. Ik ben altijd wel fan geweest van de Playstation en die lijkt nu ook weer super te worden alleen mijn geduld is een beetje op Al zie ik die blu-ray speler wel zitten voor op mijn hd-tv. Maar de Xbox is inmiddels ook een erg fraaie console, leuke prijs, mooie online dienst en buitengewoon mooie graphics. Alleen om Gears of War en project gotham wil ik dat ding al.

    En dan de Wii. Mijn eerste console is onvergetelijk. De NES! (msx daar gelaten). Ik heb me altijd erg vermaakt met de nintendo spellen en de Wii lijkt daar mee verder te gaan. Voeg daar de nieuwe manier van bedienen aan toe en een aantrekkelijk prijskaartje (250,- tegen 599,- voor de Ps3) en ze hebben een sterk wapen op de markt.

    Decisions, decisions!

  20. #20
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    X-box 360 is erg mooi, de PSIII zal dat zeker ook worden maar moet toegeven dat de Wii-Nintendo er op een aparte manier uit springt.
    Geniaal wat ze gedaan hebben, echt waanzinnig en dit zal zeker een extra sensatie en meer lol geven dat de overige.
    Voor het mooiste zal je zo,n Nintendo naast je 360 of PS moeten hebben.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    X-box 360 is erg mooi, de PSIII zal dat zeker ook worden maar moet toegeven dat de Wii-Nintendo er op een aparte manier uit springt.
    Geniaal wat ze gedaan hebben, echt waanzinnig en dit zal zeker een extra sensatie en meer lol geven dat de overige.
    Voor het mooiste zal je zo,n Nintendo naast je 360 of PS moeten hebben.
    Ja ze zijn alle 3 eigenlijk erg fraai maar ik ga er echt niet 3 kopen. Ik wil die Wii eerst eens proberen en ga naar aanleiding daarvan beslissen. Ben zelf nogal een diehard FPS gamer en zie dat gewoon nog steeds niet zitten op een console. Doe mij maar een toetsenbord/muis combinatie. Dus in dat opzicht zou ik gewoon voor de Wii moeten gaan omdat ik FPS toch op m'n pc speel.

    Wii zal het zeggen!

  22. #22

    Standaard

    De Wii heeft 2 nadelen.

    Ten eerste de naam: ronduit belachelijk.
    Maar ja, Nintendo is niet echt geweldig met namen verzinnen.
    Ik bedoel: Nintendo Entertainment System, en dan Super NES,
    Nintendo 64 (bah bah bah, die naam hoort bij de Commodore generatie!).
    De namen Gameboy en GameCube waren O.K.
    Maar Wii slaat weer helemaal nergens op.

    Het het grootste nadeel van de Wii is natuurlijk simpelweg
    Nintendo zelf!
    Weer Mario, Zelda, Donkey Kong, bah.
    Opzouten ermee.

  23. #23
    Senior Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    Fort Kerium, New Texas

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    De Wii heeft 2 nadelen.

    Ten eerste de naam: ronduit belachelijk.
    Maar ja, Nintendo is niet echt geweldig met namen verzinnen.
    Ik bedoel: Nintendo Entertainment System, en dan Super NES,
    Nintendo 64 (bah bah bah, die naam hoort bij de Commodore generatie!).
    De namen Gameboy en GameCube waren O.K.
    Maar Wii slaat weer helemaal nergens op.

    Het het grootste nadeel van de Wii is natuurlijk simpelweg
    Nintendo zelf!
    Weer Mario, Zelda, Donkey Kong, bah.
    Opzouten ermee.
    De naam.... ok. In eerste instantie zou ie revolution gaan heten en dat vond ik veel beter klinken.
    Maar er is echt helemaal niks mis met de nintendo characters. Zelda staat altijd garant voor een geweldige game (op de tweede op de NES na).
    There is a thin line between being a hero and being a memory - Optimus Prime

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bravestarr
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    De Wii heeft 2 nadelen.

    Ten eerste de naam: ronduit belachelijk.
    Maar ja, Nintendo is niet echt geweldig met namen verzinnen.
    Ik bedoel: Nintendo Entertainment System, en dan Super NES,
    Nintendo 64 (bah bah bah, die naam hoort bij de Commodore generatie!).
    De namen Gameboy en GameCube waren O.K.
    Maar Wii slaat weer helemaal nergens op.

    Het het grootste nadeel van de Wii is natuurlijk simpelweg
    Nintendo zelf!
    Weer Mario, Zelda, Donkey Kong, bah.
    Opzouten ermee.
    De naam.... ok. In eerste instantie zou ie revolution gaan heten en dat vond ik veel beter klinken.
    Maar er is echt helemaal niks mis met de nintendo characters. Zelda staat altijd garant voor een geweldige game (op de tweede op de NES na).
    Geen enkel Nintendo spel heeft me ooit kunnen bekoren!
    En laat ze eens met wat anders komen i.p.v. die lieve poppetjes
    en beestjes.

  25. #25

    Standaard

    Kan dit niet gewoon in het games hoekje.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •