De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 2001 Maniacs (SE) [DVD]

    2001 Maniacs (SE) [DVD]

    Politiek incorrecte remake van de klassieker <i>Two Thousand Maniacs!</i>.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Toen ik deze in de videotheek zag liggen dacht ik eerst dat het weer zo'n 13 in een dozijn-film zou zijn (en ik ben geen horrorfan), maar na het lezen van deze recensie ben ik stiekem best wel benieuwd geworden. Toch maar een keertje meenemen.
    Welcome to... "The Family"

  3. #3

    Standaard

    Pas gezien. De invloed van Eli Roth (Hostel) is goed te zien: veel vrouwelijk schoon, maar vooral veel bloed . Het verhaal slaat nergens op, maar dit was neem ik aan ook niet de intentie van de makers. Erg leuk voor een keer, maar meer dan huren zal ik hem niet.

  4. #4

    Standaard

    Gezien, maar vooral tenenkrommend slecht. Zo slecht dat het af en toe leuk wordt. Een echte formulefilm die niet boven de 13 in een dozijn uitsteekt.

    Kijk vooral niet naar de trailer, weet je meteen hoe de film eindigt!

  5. #5

    Standaard

    Sorry om een oude thread boven te halen.
    Heb deze film recent op de kop getikt in de MM. Tot mijn grote verbazing staat er op de achterzijde 'VOOR VERHUUR' ?!? De dvd zit overigens netjes in cellofaan met een FilmPakker sticker op.
    Drukfoutje ?!

  6. #6

    Standaard

    Ik denk niet dat het drukfoutje is. Het komt wel vaker voor dat een huur-DVD in de winkel te koop aangeboden wordt. VanLeest verkoopt al een tijdje de huur-DVD van Class of 1984.

  7. #7

    Standaard

    Matige film.
    Er zitten een paar scènes in die gruwelijk zijn, maar die je toch enigszins met humor moet bekijken, want meer dan een horrorfilm is dit voor mij toch overwegend een komedie.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •