Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 71 worden weergegeven.

Discussie: Nu of niet?

  1. #26
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik zal niet blijven wachten maar je moet dan wel bepaalde keuzes maken.

    Ikzelf heb 2 weken geleden een mooie lcd gekocht terwijl ik weet dat de nieuwe technieken er op korte termijn aan zitten te komen.
    Waarom dan toch nu gekocht............
    Simpel, ik kan nu al genieten van mijn "platte" scherm tot de nieuwe technieken goed op de markt zijn, ik kan dus even rustig afwachten (dit kon uiteraard ook met de crt bak)

    Ik ga over zo,n 3 jaar weer verder kijken wat er dan te koop is, er zullen dan wellicht nieuwe technieken zijn voor een leuke prijs.
    Mij huidige scherm kan dan mooi naar de slaapkamer en komt dan alsnog van pas, geen weg gegooid geld dus.

    Maar dit zijn dus keuzes die je maakt, ik heb gekozen om mijn lcd nu te kopen voor een jaar of 3 en dan verder te kijken wat er dan is.
    Tot die tijd geniet ik er al van en ook daarna zal ik van dit scherm blijven genieten op de slaapkamer.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Blijf gerust nog jaren wachten eerdat het betaalbaar wordt.... het is er nog niet eens..... mekker de mekker de mekker

    pas over tig jaar is het nog weer beter, staat alles op een kristal, zit alles ingebouwd in je vensterglas, heeft oneindige kleuren, supergeluid waar de honden van gaan huilen, en is alles nog weer beter.

    Zeg kom, we leven nu

    Over 5 jaar zijn we misschien wel allemaal niet meer hier...

    En als we er nog wel zijn, en we hebben niet genomen omdat het misschien nog wel beter kon, wat heb je dan wel niet allemaal gemist

    Wachten....

    Doe mij maar het beste van nu, ga ik over 5 jaar wel weer naar het beste van dan :wink:

    Geniet NU van het leven, je bent er maar even
    Erm ... mijn huidige LCD is minder dan 1 jaar oud. Maar ga vooral door met je tirade over jaren wachten.
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Vooroordelen over projectietv heb ik al veel gehoord, wat de boer niet kent dat vreet ie niet, maar alles heeft zijn voor en tegens, dat platte is wel een heel zwak argument.... ik ga voor prijs kwaliteit en die paar centimeter mag je schuiven waar je wilt
    Toch grappig dat jij schijnt te denken dat je weet wat ik heb gezien, wat ik bij vrienden zie, en hoe mijn mening over bepaalde technieken is ontstaan ...
    Wat je hebt gezien weet ik niet, ook niet hoe je denkt over bepaalde technieken, maar die heb je dan ook niet gegeven, het enige dat je naar voren bracht was een paar cm diepte verschil.... en dat is flauwe opmerking voor een techniek die zich momenteel van een prachtige kant laat zien, prijs kwaliteit technisch gezien is er geen plasma of LCD scherm dat zich ermee kan meten. Het is wel weer een uitdaging dat er technieken komen die dit weer gaan verbeteren, zo krijgen we dan steeds beter beeld. Je kan een mening hebben over bepaalde technieken, doch technieken ontwikkelen zich. De ene projectie TV is de andere niet! Momenteel kun je onderscheid maken uit 3 hoofdgroepen, de CRT projectie, de LCD projectie en de DLP projectie. De platte jongens zijn er in 2 varianten LCD en plasma. Plat, maar plat alleen is niet zaligmakend.
    2 nieuwe technieken onderweg... bestaan nog niet en zijn voorlopig onbetaalbaar, kun je nog minimaal 5 jaar op wachten. 1 techniek heeft het al verloren, de ouderwetse beeldbuis kun je nu wel vergeten, deze wordt niet verder meer ontwikkeld, de vraag is ingestort en als fabrikant ga je naar de .... als je daarmee door zou blijven gaan.

    Jasper, de techniek staat niet stil, alles blijft zich ontwikkelen, ook ik moet mijn mening regelmatig bijstellen, maar dat is gewoon, wat toen nog bagger was is nu heel mooi, en wat toen heel mooi was, is nu weer achterhaald.

    Maar 1 ding blijf ik wel bij.... zo'n platte LCD is het .... het nog steeds niet helemaal, leuk als PC scherm en leuk voor spellen, maar voor film en TV kijken mis ik wat, en dat heb ik met plasma nu weer niet, en toch, doe mij maar een RP :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Maar 1 ding blijf ik wel bij.... zo'n platte LCD is het .... het nog steeds niet helemaal, leuk als PC scherm en leuk voor spellen, maar voor film en TV kijken mis ik wat, en dat heb ik met plasma nu weer niet, en toch, doe mij maar een RP :wink:
    Ik heb nu een LCD scherm omdat dat scherm even groot was als mijn oude, tegen een gunstige prijs. Na mijn verhuizing volgend jaar ben ik van plan een nieuw scherm te kopen, dat zal vrijwel zeker een plasma worden Met jouw stelling dat het geen zin heeft om altijd te wachten op wat er komen gaat ben ik het wel eens... :wink:

    Die plasma komt overigens aan de muur te hangen boven mijn stereomeubel (dat gaat me dus met een RP niet lukken )

    Aleen als je het volgende zegt:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Wat je hebt gezien weet ik niet, ook niet hoe je denkt over bepaalde technieken
    Moet je niet een quote van jezelf opnemen waarin je dit zegt:
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Vooroordelen over projectietv heb ik al veel gehoord, wat de boer niet kent dat vreet ie niet
    Het lijkt er in de tweede quote namelijk verdacht veel op dat je duidelijk wil maken dat mijn mening gebaseerd is op onwetendheid.
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  5. #30

    Standaard

    Nee, niet op onwetendheid

    Het door mij genoemde toestel is vrij nieuw, dat staat bijna nog nergens, ook niet bij je kennissen zomaar even :wink:

    Ik had al geschreven dat de ontwikkelingen zich doorzetten, RP TV heeft een grote stap voorwaards gemaakt. Enige maanden geleden waren dat de toestellen van JVC en daar heeft Sony nu een stapje bovenop gezet, met een veel prijsgunstiger en technisch beter toestel dan die van JVC. Vond ik de JVC toen al geweldig, ik heb nu met de Sony gezien dat het alweer beter kan.

    Ik zeg niet onwetendheid, ik denk dat je hem gewoon nog niet hebt gezien, dat je iets eerst eens moet gaan bekijken voordat je een mening geeft die al weer achterhaald kan zijn gebleken.... Ik moet ook regelmatig mijn mening herzien... dat kan ook niet anders, de techniek schreid voort... :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  6. #31

    Standaard

    Ik zag nog wat over dat ophangen.....

    Die grote 55 inch toestellen zijn voor hun formaat verhoudingsgewijs gezien niet eens zo zwaar. Er zijn planksystemen op de markt die je bijna onzichtbaar aan de muur kan bevestigen. Op zo'n planksysteem kun je ook een RP TV kwijt eronder is dan ruimte genoeg voor de HT :wink:
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Nee, niet op onwetendheid
    Het door mij genoemde toestel is vrij nieuw, dat staat bijna nog nergens, ook niet bij je kennissen zomaar even :wink:
    ROFL ... nu weet je ook al wat mijn vrienden en kennissen voor spullen hebben .... stalk je me soms? :wink:
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Nee, niet op onwetendheid
    Het door mij genoemde toestel is vrij nieuw, dat staat bijna nog nergens, ook niet bij je kennissen zomaar even :wink:
    ROFL ... nu weet je ook al wat mijn vrienden en kennissen voor spullen hebben .... stalk je me soms? :wink:
    Je weet het maar nooit, ik ben de onzichtbare man :wink:

    (DVDPF is ook maar een Nick :wink: )
    Have fun and enjoy your collection

  9. #34

    Standaard

    Wel leuk om zoveel reacties te lezen! Echter, waar ik niet bij stil heb gestaan (en wellicht hier ook nog niemand) als je voor een 1080p resoulutie gaat merk je dat dan bij normale DVD's etc zo erg ten opzichte van 1080i? Met HD-DVD, Blu-ray etc kan ik het me voorstellen, echter heb ik echter maar een schamele Denon 3910 Maar anyways misschien is het nog niet eens de moeite om een 1080p te kopen als je slechts 'ouderwetse' DVD"s bekijkt?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    Wel leuk om zoveel reacties te lezen! Echter, waar ik niet bij stil heb gestaan (en wellicht hier ook nog niemand) als je voor een 1080p resoulutie gaat merk je dat dan bij normale DVD's etc zo erg ten opzichte van 1080i? Met HD-DVD, Blu-ray etc kan ik het me voorstellen, echter heb ik echter maar een schamele Denon 3910 Maar anyways misschien is het nog niet eens de moeite om een 1080p te kopen als je slechts 'ouderwetse' DVD"s bekijkt?
    Upscalen van dvd is leuk, zeker met een 3910 (heb ik ook gehad) maar het komt niet in de buurt van 1:1 native hd materiaal. Het verschil tussen 1080i en 1080p is er zeker maar of het een must is valt te bezien. Maar goed, dit is persoonlijk. Ik weet echter zeker dat als iedereen hd in 720p, 1080i of 1080p thuis heeft staan, de honger naar dvd over is... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    Wel leuk om zoveel reacties te lezen! Echter, waar ik niet bij stil heb gestaan (en wellicht hier ook nog niemand) als je voor een 1080p resoulutie gaat merk je dat dan bij normale DVD's etc zo erg ten opzichte van 1080i? Met HD-DVD, Blu-ray etc kan ik het me voorstellen, echter heb ik echter maar een schamele Denon 3910 Maar anyways misschien is het nog niet eens de moeite om een 1080p te kopen als je slechts 'ouderwetse' DVD"s bekijkt?
    Upscalen van dvd is leuk, zeker met een 3910 (heb ik ook gehad) maar het komt niet in de buurt van 1:1 native hd materiaal. Het verschil tussen 1080i en 1080p is er zeker maar of het een must is valt te bezien. Maar goed, dit is persoonlijk. Ik weet echter zeker dat als iedereen hd in 720p, 1080i of 1080p thuis heeft staan, de honger naar dvd over is... :wink:
    Honger misschien niet meer, maar de trek blijft en als je een hele collectie DVD's hebt, dan zet je deze niet zomaar even aan de kant.

    En echte honger naar die 2 verschillende systemen heb ik niet echt.... die honger kan worden aangepraat, laat het eerst maar eens zichzelf bewijzen, ik hoef niet zonodig naar een systeem waarvan de makers kunnen bepalen tot wanneer je je eigen schijfje mag bekijken
    Have fun and enjoy your collection

  12. #37

    Standaard

    Tja, ik heb ook mijn LCD alweer meer dan een jaar, en ik ben er tevreden mee. Ik kan wel gaan wachten op SED of Lasertv, maar ik geniet er nu lekker van. Overigens denk ik ook wel dat het nog wel ff duurt, omdat daar wel wat afspraken over zijn gemaakt. (ontwikkelkosten van de plasma en LCD terugverdienen)
    En die HDMI 1.3 heb je ook nog niet echt nodig op je receiver, dan gebruik ik gewoon de 7.1 input en laat ik de speler lekker de boel decoden.
    Kortom, je kunt voorlopig nog wel vooruit.
    Marantz SR7500 | Marantz DV6600 | Marantz CD5001 OSE | Elac FS207.2 | Elac CC201.2 | Elac CL82 | REL Stampede

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    En echte honger naar die 2 verschillende systemen heb ik niet echt.... die honger kan worden aangepraat, laat het eerst maar eens zichzelf bewijzen, ik hoef niet zonodig naar een systeem waarvan de makers kunnen bepalen tot wanneer je je eigen schijfje mag bekijken
    Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik vergelijk het zelf een beetje met de introductie van de SACD en de DVD-A. Beide systemen riepen dat ze de opvolger waren van de CD. Nu, een aantal jaren later kun je de schijfjes nog steeds slechts beperkt krijgen.
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    En echte honger naar die 2 verschillende systemen heb ik niet echt.... die honger kan worden aangepraat, laat het eerst maar eens zichzelf bewijzen, ik hoef niet zonodig naar een systeem waarvan de makers kunnen bepalen tot wanneer je je eigen schijfje mag bekijken
    Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik vergelijk het zelf een beetje met de introductie van de SACD en de DVD-A. Beide systemen riepen dat ze de opvolger waren van de CD. Nu, een aantal jaren later kun je de schijfjes nog steeds slechts beperkt krijgen.
    Tja, in plaats van dat de grote groep beter geluid wilde omarmden ze massaal mp3.

  15. #40
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman

    Tja, in plaats van dat de grote groep beter geluid wilde omarmden ze massaal mp3.
    Hier heb je inderdaad een punt. :wink:
    De waardering van een beetje kwaliteit is vaak ver te zoeken tegenwoordig.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    En echte honger naar die 2 verschillende systemen heb ik niet echt.... die honger kan worden aangepraat, laat het eerst maar eens zichzelf bewijzen, ik hoef niet zonodig naar een systeem waarvan de makers kunnen bepalen tot wanneer je je eigen schijfje mag bekijken
    Hier kan ik mij volledig bij aansluiten. Ik vergelijk het zelf een beetje met de introductie van de SACD en de DVD-A. Beide systemen riepen dat ze de opvolger waren van de CD. Nu, een aantal jaren later kun je de schijfjes nog steeds slechts beperkt krijgen.
    Tja, in plaats van dat de grote groep beter geluid wilde omarmden ze massaal mp3.
    MP3 is voor geluid wat MP4 is voor beeld. Er is gewoon niets mis mee zolang men het in de goede bitrate gebruikt. Er zijn diverse luistertesten gedaan met beroeps en in 75 % van de gevallen konden de luisteraars het origineel niet onderscheiden van de MP3, en dat was als ik het mij goed herinner bij een bitrate van 192Kbps.
    Laten we gewoon even eerlijk blijven, als je een knappe audio installatie hebt, dan weet je al wat voor bagger er door de fabrikanten op CD wordt gezet. Er zijn maar echt weinig CD's waar ik van kan zeggen dat er in de studio aandacht aan is besteed. Dat geld ook voor veel DVD's er staat vaak heel schreeuwerig met grote letters DTS op de hoes, maar dat is dus geen garantie voor kwaliteit.
    MP3 en WMA zijn beide zeer goede compressie technieken, en als de bron goed is, dan moet je van goede huize komen om het verschil te kunnen horen :wink:
    Dat systeem dat Sony gebruikt op zijn minidisc vind ik persoonlijk stukken minder, hier kun je het wel duidelijk horen, ik dacht dat het atrac heet, persoonlijk vind ik dat maar matig, Sony heeft er lang aan vast gehouden, maar moest op een gegeven moment ook ruimte geven aan MP3.

    Beter geluid wil iedereen, maar heb jij wel eens uit protest de bagger die ze af en toe uitgeven op CD verzwaard met een grote baksteen door de ruiten van de uitgever gegooid met een waarschuwing erbij dat het beter moet anders krijgt hij zijn CD vaker op die wijze retour

    CD, en MP3 zijn, als de basis goed is, heel goede dragers van audio, en met WMA is ook niets mis. Laat de uitgeverijen/productie/studio's maar eens wat beter hun best doen.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman

    Tja, in plaats van dat de grote groep beter geluid wilde omarmden ze massaal mp3.
    Hier heb je inderdaad een punt. :wink:
    De waardering van een beetje kwaliteit is vaak ver te zoeken tegenwoordig.
    Ja, als je dat bedoeld voor mensen die een film downloaden van internet en dat is zo'n cam geval en daar nog van genieten..... ja daar is wat voor te zeggen, maar zijn dat ook niet de mensen die zo'n makkelijk alles in 1 bagger setje hebben, mensen die gaan voor het gemak er zijn inderdaad mensen die gaan voor het gemak, maar die geven vaak ook niet om de kwaliteit van iets, zij gaan voor de inhoud heb ik begrepen uit sommigen van hun.... ja ik kan dat ook niet echt begrijpen, maar als dat hun waarheid is... so it will be

    Er zijn echter ook heel veel onwetende mensen die geloven wat de reclames zeggen, die niet de kennis hebben om zelf te kunnen beoordelen of het beter kan.... of soms niet de poen hebben om het beter te doen.

    Persoonlijk heb ik wel de waardering voor kwaliteit, maar ook het begrip dat er velen ondere ons zijn die het zich helaas niet kunnen veroorloven, maar dat niet toe durven geven

    In mijn auto, met een MP3 schijfje in de speler, kan ik echt wel genieten van de MP3's en geloof me, verschil met een originele disc hoor je niet :wink: , het is allemaal ook wel weer een beetje betrekkelijk
    Have fun and enjoy your collection

  18. #43
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    maar ook het begrip dat er velen ondere ons zijn die het zich helaas niet kunnen veroorloven, maar dat niet toe durven geven
    Hier zal ik dan ook nooit iemand op aanvallen danwel aanspreken, als het budget er niet is dan is het er gewoon niet, klaar.
    Ik zal daar dan ook nooit iets op zeggen.

  19. #44
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Laten we gewoon even eerlijk blijven, als je een knappe audio installatie hebt, dan weet je al wat voor bagger er door de fabrikanten op CD wordt gezet. Er zijn maar echt weinig CD's waar ik van kan zeggen dat er in de studio aandacht aan is besteed.
    Dit moet ik helaas met je eens zijn, er kan en moet meer aandacht aan besteed worden om de simpele reden dat het gewoon beter kan zoals bepaalde cd,s bewijzen.

    Aan de andere kant, als SACD (o.a) mislukt op de markt en MP3 mega groots is geworden zeg dit toch weer wat over de consument.


    Nu is het inderdaad zo dat MP3 best redelijk "kan" klinken (zolang je set niet al te goed is) maar dat het meeste wat in omloop is van bezorggelijke kwaliteit is.

    Ander voorbeeld, ik kan mensen die een bijzonder mooi lcd scherm aan de muur hebben hangen van ruim €3000,- en dan zitten ze naar een gekopieerde dvd te kijken waarop je niet eens kan zien of je naar John Travolta zit te kijken of Gollum...........
    Dit terwijl een kopie ook van zeer goede kwaliteit kan zijn ondanks het een download is.

    De kwaliteit interesseert ze gewoon niet in de meeste gevallen en dan nog hard roepen dat de film van goede kwaliteit is.
    Het is mij dan ook een raadsel waarom zulke mensen toch zo,n mooi scherm hebben hangen.

    Ik kan ook mensen die nog wat verder gaan, die bekijken zo,n zelfde soort kwaliteit film of een scherm wat van de laagste kwaliteit is..
    Hoe kan men zeggen dat ze tevreden zijn (roepen ze zelf) als ze de acteurs niet eens kunnen herkennen.......

    En het ergste is dat je dit soort signalen steeds vaker ziet en hoort helaas, prijs/kosten vind men over het algemeen belangrijker dan de kwaliteit.
    Dat men met minder genoegen neemt ok maar zodra dingen onherkenbaar zijn nee............dat gaat er bij mij niet in.

    Maargoed, als iemand het budget niet heeft houd alles op en is daar ook begrip voor.
    In mijn omgeving is dat vaak en helaas anders omdat het budget er simpelweg wel is maar toch voor het bekende dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

  20. #45

    Standaard

    Tsja, lastige problemen hoor.

    Ik was nooit zo'n fan van projectie-tv, ... totdat ik deze serie Sony's ontdekte. Wauw.
    En nu wil ik natuurlijk ook zoiets. Mijn CRT is nog niet stuk en bevalt goed. Maar het kan nu zoveel beter dat ik nu denk om binnenkort (1 jaar? 2?) naar zo'n tv over te stappen.
    En dat hij niet plat is, so what. Mijn vriendin ook niet. Maar kwaltiteit, daar gaat het naar mijn idee om. Zelfs als die TV te diep is (of wat groot in de kamer), ik wil gewoon graag naar fijn beeld kijken.
    1080p biedt me nog niet zoveel, omdat mijn bronnen (DVD en analoge kabel) dat niet zijn. Wel kan ik genieten van de grotere kleurdiepte/kleurechtheid en de heldere contrasten.
    Daarna kan ik eens kijken wat voor 1080p-dvd-speler ik eraan koppel om helemaal achterover te vallen van de kwaliteit. Dat is nog weer 1 of 2 jaar later, dus tegen die tijd weten we hoe het komt met de standaard. En dan nog de software. Want met een HD-dvd-speler en dito tv ben je er niet. Er moeten dan ook HD-films komen. En voor een film als A fish called Wanda (prima film overigens) vind ik dat PAL mij genoeg biedt. Maar films als Lord of the Rings (natuurlijk!) of Indiana Jones of The fifth element, ja die wil ik t.z.t. natuurlijk wel op groot scherm in 1080p zien.

    Maar ik blijf nog even dromen [spoiler:b6712e57c1]terwijl de prijzen zakken[/spoiler:b6712e57c1]
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Er zijn echter ook heel veel onwetende mensen die geloven wat de reclames zeggen, die niet de kennis hebben om zelf te kunnen beoordelen of het beter kan.... of soms niet de poen hebben om het beter te doen.

    Persoonlijk heb ik wel de waardering voor kwaliteit, maar ook het begrip dat er velen ondere ons zijn die het zich helaas niet kunnen veroorloven, maar dat niet toe durven geven
    Als je je druk maakt omdat je die nieuwste hd of dvd speler (nog) niet kunt betalen valt het allemaal nog mee vind ik. Het is niet bepaald een primaire levensbehoefte....Geen geld voor een dak boven je hoofd of elke dag een warme maaltijd is pas erg en dat geldt helaas voor veel mensen die in Nederland wonen...

    Maar goed, dvd was ooit voor velen onbetaalbaar en zie waar dit nu is... :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    Er zijn echter ook heel veel onwetende mensen die geloven wat de reclames zeggen, die niet de kennis hebben om zelf te kunnen beoordelen of het beter kan.... of soms niet de poen hebben om het beter te doen.

    Persoonlijk heb ik wel de waardering voor kwaliteit, maar ook het begrip dat er velen ondere ons zijn die het zich helaas niet kunnen veroorloven, maar dat niet toe durven geven
    Als je je druk maakt omdat je die nieuwste hd of dvd speler (nog) niet kunt betalen valt het allemaal nog mee vind ik. Het is niet bepaald een primaire levensbehoefte....Geen geld voor een dak boven je hoofd of elke dag een warme maaltijd is pas erg en dat geldt helaas voor veel mensen die in Nederland wonen...

    Maar goed, dvd was ooit voor velen onbetaalbaar en zie waar dit nu is... :wink:
    Voor 50 euro heb je een dvd speler en voor 50 euro meer zelfs een complete 5.1 set.(zie aldi en lidl e.d.) Als je echt wilt, is het dus wel mogelijk. :wink:

    Bijna alles wat niet met onderdak of eten heeft te maken is in principe luxe. Ga maar eens kijken wat er met kerst weer door wordt gejaagd; wat hebben we het allemaal toch slecht in Nederland. :wink:

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    En dat hij niet plat is, so what. Mijn vriendin ook niet.
    Plat is zo eehh... plat he 8)
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    En dat hij niet plat is, so what. Mijn vriendin ook niet.
    Plat is zo eehh... plat he 8)
    Volgens mij is dat meer een voordeel dan een nadeel A3aan. :wink: 8)

    Lekker breedt beeld..................... 8)

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek
    maar ook het begrip dat er velen ondere ons zijn die het zich helaas niet kunnen veroorloven, maar dat niet toe durven geven
    Hier zal ik dan ook nooit iemand op aanvallen danwel aanspreken, als het budget er niet is dan is het er gewoon niet, klaar.
    Ik zal daar dan ook nooit iets op zeggen.
    :wink:

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •