Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 71 van 71 worden weergegeven.

Discussie: Nu of niet?

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    En dat hij niet plat is, so what. Mijn vriendin ook niet.
    Plat is zo eehh... plat he 8)
    Volgens mij is dat meer een voordeel dan een nadeel A3aan. :wink: 8)

    Lekker breedt beeld..................... 8)
    ehm ... vind ik eigenlijk in dit geval ook best wel
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    En dat hij niet plat is, so what. Mijn vriendin ook niet.
    Plat is zo eehh... plat he 8)
    Volgens mij is dat meer een voordeel dan een nadeel A3aan. :wink: 8)
    Dat hangt er een beetje van af waar ze wel of niet plat is vindt ik ... naar mijn bescheiden mening dan hè

    ( ... of is dit een te platte opmerking)
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jasper_K
    Dat hangt er een beetje van af waar ze wel of niet plat is vindt ik ... naar mijn bescheiden mening dan hè
    On the right places
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  4. #54

    Standaard

    even off-topic...

    Kan ik er vanuit gaan dat na de feestdagen er aanbiedingen komen op TV gebied? Of kan ik er vanuit gaan dat na de feestdagen Plasma's etc uberhaupt goedkoper worden in januari aangezien mensen dan minder geld hebben en de verkopers die dingen toch kwijt willen ofzo...

    Anders dan kan ik met een gerust hart op januari wachten hoor!

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    even off-topic...

    Kan ik er vanuit gaan dat na de feestdagen er aanbiedingen komen op TV gebied? Of kan ik er vanuit gaan dat na de feestdagen Plasma's etc uberhaupt goedkoper worden in januari aangezien mensen dan minder geld hebben en de verkopers die dingen toch kwijt willen ofzo...

    Anders dan kan ik met een gerust hart op januari wachten hoor!
    Wacht uberhaupt maar tot 2007, dan staat er veel te gebeuren en zullen er inderdaad veel aanbiedingen komen van tv's! Als je echt moet is het niet anders, anders zou ik mooi de mooie aanbiedingen afwachten in 2007...en de opruimingen komen straks ook weer..... :wink:

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    even off-topic...

    Kan ik er vanuit gaan dat na de feestdagen er aanbiedingen komen op TV gebied? Of kan ik er vanuit gaan dat na de feestdagen Plasma's etc uberhaupt goedkoper worden in januari aangezien mensen dan minder geld hebben en de verkopers die dingen toch kwijt willen ofzo...

    Anders dan kan ik met een gerust hart op januari wachten hoor!
    Gewoon blijven wachten wachten wachten wachten wachten wachten 8)

    op de opruiming (krijg je echt niet het laatste model)
    op dat het goedkoper wordt ( alle modellen worden uiteindelijk goedkoper)
    op dat ze beter komen(dan kun je blijven wachten wachten wachten)
    op dat jouw TV voorbij komt(dan moet je om je heen gaan kijken waar je voordelig je slag kan slaan, dan kun je beter af zijn dan in een opruiming waar je misschien iets koopt dat toch eigenlijk iets is dat je eigenlijk niet zocht)

    Met andere woorden, je zult lekker zelf op pad moeten gaan, je orienteren, kijken wat er te koop is voor je geld, en dan na veel wikken en wegen een besluit durven nemen. In je achterhoofd weet je heus wel dat ze beter worden weer goedkoper worden, het is net een PC.... :wink:

    Het is goed dat je geen haast hebt, dat behoed je voor een onbedoelde aankoop/miskoop. Een weloverwogen koop is iets waar je op de lange termijn vrede mee hebt, want ze kunnen lang mee.
    Geef desnoods wat meer uit dan je er in eerste instantie voor over dacht te hebben. Ik ken een aantal mensen die niet erg slim waren, en elke keer als ze hem aanzetten worden ze daar aan herinnert
    Koop iets dat een glimlach op je gezicht tovert als je hem aanzet, iets dat ook echt graag wil, iets waar je trots op bent.(ook al deed het een beetje pijn in de beurs, dat hersteld meestal wel)

    Koop niet iets omdat het zo voordelig was in de opruiming......
    Have fun and enjoy your collection

  7. #57

    Standaard

    Wachten en oriënteren kan heel goed samen. Dan weet je wat er te koop is en wat dat moet kosten. Weet je wat je wilt en wat niet. Als er dan een aanbieding langsschiet kun je er je voordeel mee doen.

    Verrassingen bestaan, maar je mag er niet op rekenen
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  8. #58

    Standaard

    Ik wil eigenlijk een panasonic 42PV60 kopen... die kost (incl. stenbeugels) ongeveer 1500 euro...wat ik er best voor over heb, ik vroeg me enkel af of het mogelijk is dat deze bijv. in januari in de opruiming gaat... Sowieso wanneer zijn die opruimingen? Ik zie in de stad dat het voor kleding etc. NU is.... TV's volgens mij nog niet, alhoewel elke week de reclame folders bol staan van Philips, Sony, LG aanbiedingen...

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    Ik wil eigenlijk een panasonic 42PV60 kopen... die kost (incl. stenbeugels) ongeveer 1500 euro...wat ik er best voor over heb, ik vroeg me enkel af of het mogelijk is dat deze bijv. in januari in de opruiming gaat... Sowieso wanneer zijn die opruimingen? Ik zie in de stad dat het voor kleding etc. NU is.... TV's volgens mij nog niet, alhoewel elke week de reclame folders bol staan van Philips, Sony, LG aanbiedingen...
    Als ik me niet vergis heeft RAF altijd uitverkoop in januari (niet dat ze zo goedkoop zijn) Volgens mij zijn er in januari meerdere zaken die uitverkoop houden.

    Desnoods even naar een paar dealers die panasonic verkopen bellen om te vragen of ze in januari uitverkoop hebben ...
    Sony ES | Primare | Panasonic | Audio Physic | REL | CEC | Pioneer | Van den Hul | QED | Cable Talk | Supra

  10. #60
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Of gewoon nu gaan kopen en met de verkoper wat over de prijs praten, deze kan immers omlaag.
    Op die manier heb ik het gedaan en er kon flink wat af.
    Tijdens een opruiming zullen ze niet meer zoveel extra korting geven.

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Of gewoon nu gaan kopen en met de verkoper wat over de prijs praten, deze kan immers omlaag.
    Op die manier heb ik het gedaan en er kon flink wat af.
    Tijdens een opruiming zullen ze niet meer zoveel extra korting geven.
    En je had ook nog eens 200 euro philips korting! :wink:

  12. #62
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.
    Jawel, maar denk je zelf ook niet dat ze daar als winkelier ook wel rekening mee houden met hun prijs?! :wink:

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.
    Jawel, maar denk je zelf ook niet dat ze daar als winkelier ook wel rekening mee houden met hun prijs?! :wink:
    Nee, daar heeft de winkelier helemaal niets mee te maken.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frietbakker
    Ik wil eigenlijk een panasonic 42PV60 kopen... die kost (incl. stenbeugels) ongeveer 1500 euro...wat ik er best voor over heb, ik vroeg me enkel af of het mogelijk is dat deze bijv. in januari in de opruiming gaat... Sowieso wanneer zijn die opruimingen? Ik zie in de stad dat het voor kleding etc. NU is.... TV's volgens mij nog niet, alhoewel elke week de reclame folders bol staan van Philips, Sony, LG aanbiedingen...
    Ik dacht dat meestal in januari de opruiming van elektronica en audio is. :wink:

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.
    Jawel, maar denk je zelf ook niet dat ze daar als winkelier ook wel rekening mee houden met hun prijs?! :wink:
    Nee, daar heeft de winkelier helemaal niets mee te maken.
    Die steld de prijs wel zo bij dat ie wel rekening houdt met die 200 euro philips korting. :wink:

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.
    Jawel, maar denk je zelf ook niet dat ze daar als winkelier ook wel rekening mee houden met hun prijs?! :wink:
    Nee, daar heeft de winkelier helemaal niets mee te maken.
    Die steld de prijs wel zo bij dat ie wel rekening houdt met die 200 euro philips korting. :wink:
    Ik zou niet weten waarom. Die kortingactie is een Philips actie en wordt dus niet betaald uit de marge van de winkelier maar gaat waarschijnlijk uit het potje van een nationaal marketingbudget van Philips. De dealer kan net zo ver zakken als hij wil voor of na de actie.

    Hetzelfde met de Sony actie of de Warner Bros 2=3 actie.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  18. #68
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.
    Jawel, maar denk je zelf ook niet dat ze daar als winkelier ook wel rekening mee houden met hun prijs?! :wink:
    Nee, daar heeft de winkelier helemaal niets mee te maken.
    Die steld de prijs wel zo bij dat ie wel rekening houdt met die 200 euro philips korting. :wink:
    Nee, ik dit geval niet Harry, de prijzen waren gewoon zoals ze al waren.
    Ik weet dit omdat ik al langer naar de diverse schermen aan het kijken was.
    Hier ging de korting van de winkel af (€200) en ook nog eens via een aanmeldbrief de €200 van Philips zelf.
    In totaal heb ik dus €400,- korting op het bedrag van €1700,-

    Deze €1700,- is de normale prijs zoals ie was en nu ook nog is.

  19. #69
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Die kortingactie is een Philips actie en wordt dus niet betaald uit de marge van de winkelier maar gaat waarschijnlijk uit het potje van een nationaal marketingbudget van Philips. De dealer kan net zo ver zakken als hij wil voor of na de actie.
    Klopt helemaal, de actie was van Philips zelf ivm de ambilight en ging geheel buiten de winkeliers om.
    Het geld krijg ik dan ook van Philips op m,n rekening gestort na het insturen van de actie bon en kopie factuur.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman
    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Yep, die kwam er nog eens extra bovenop.

    Maar die korting is 100% buiten de winkelier om en komt dus puur voor de rekening van Philips zelf.
    Jawel, maar denk je zelf ook niet dat ze daar als winkelier ook wel rekening mee houden met hun prijs?! :wink:
    Nee, daar heeft de winkelier helemaal niets mee te maken.
    Die steld de prijs wel zo bij dat ie wel rekening houdt met die 200 euro philips korting. :wink:
    Nee, ik dit geval niet Harry, de prijzen waren gewoon zoals ze al waren.
    Ik weet dit omdat ik al langer naar de diverse schermen aan het kijken was.
    Hier ging de korting van de winkel af (€200) en ook nog eens via een aanmeldbrief de €200 van Philips zelf.
    In totaal heb ik dus €400,- korting op het bedrag van €1700,-

    Deze €1700,- is de normale prijs zoals ie was en nu ook nog is.
    Mooi prijsje johan! :wink:

  21. #71
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ja, vond ikzelf ook wel...........

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •