Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Moulin Rouge! [DVD]

  1. #1

    Standaard Moulin Rouge! [DVD]

    Moulin Rouge! [DVD]

    Moulin Rouge! is een visueel en muzikaal overdonderend spektakel. Centraal staat de liefdesrelatie tussen de mooie courtisane Satine en de schrijver Christian. Het verhaal wordt verteld tegen de achtergrond van de nachtclub Moulin Rouge in 1899 met liedteksten uit onze huidige tijd.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Yesss! Groots spektakel, gaat dat zien. En een overvolle DVD, het kan niet op.

  3. #3

    Standaard

    zo te lezen heb jij enorm genoten van deze film. ik denk dat dit een film is die niet iedereen leuk zal vinden, nl. of je vind hem heel goed, of je vind er helemaal niets aan.

    Maar ja.. qua technische specificaties is het absoluut een topper!

    Groet Bjorn

  4. #4

    Standaard

    Klopt helemaal, niet iedereen is er van onder de indruk, maar voor de liefhebbers is het een zeer fraaie uitvoering.
    En voor onder de 20 Euro ook nog eens goed geprijst !

  5. #5

    Standaard

    Pffffff, ik was blij dat er bij mijn gehuurde versie na 39 minuten een dikke kras op zat. Kon ik hem tenminste terugbrengen en een andere meenemen. Ik vond het dus zonde van mijn geld.... Teveel overdreven spektakel, teveel zingen....ik houd niet zo van musicals.
    Maar er zullen genoeg mensen zijn die wel kunnen genieten van dit genre.

  6. #6

    Standaard

    Klopt, de eerste 40 minuten moet je even flink wennen. Daarna wordt het pas interesant.
    Mijn DVD Collectie
    "As I walk through the valley of Death, I will have no fear. Because I'm the meanest motherf*cker in the valley" (Casualties of War)

  7. #7

    Standaard

    Ik vond het echt een topper, het eerste half uur moest ik ook even wennen, maar als je eenmaal gewend bent aan de film dan wordt je er helemaal in meegezogen. Nu maar wachten totdat ie wat goedkoper in de winkels ligt..

  8. #8

    Standaard

    Beregoeie film, alles is goed van deze film, de decors, de kleuren
    het acteren, de liedjes en zo kan ik wel nog uren doorgaan met schrijven. De dvd is ook top qua uitgave (mooie verpakking en de extra's die er bij zitten) Baz rules!!!!
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Raskel
    Nu maar wachten totdat ie wat goedkoper in de winkels ligt..
    Hoeveel goedkoper wil je 'm hebben? Hij is momenteel verkrijgbaar voor rond de €20 (zie Pricewatch Moulin Rouge).

    De film is echt een juweeltje (prima recensie trouwens!) maar kan het eerste gedeelte even wennen zijn. Maar als je er eenmaal open voor staat is het genieten met een hoofdletter 'G'. (Genieten dus..)
    Ik kan me wel voorstellen dat niet iedereen van dit genre (musicalstijl) gecharmeerd is. Voor die groep is eerst huren om te proberen wellicht een optie.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door colani
    Klopt, de eerste 40 minuten moet je even flink wennen. Daarna wordt het pas interesant.
    Ik vind juist het eerst uur van deze geweldige film het beste gedeelte.....deze film staat zeker in mijn top 5 all-time.

    En ik denk ook niet dat je hem veel goedkoper kan krijgen dan €20,-.....dus...nu KOPEN die film !!
    "Time for power draw near."

  11. #11

    Standaard

    Uiterst origineel en overdonderend spektakel, het zingen is niet altijd al te best, het verhaal stelt niet zoveel voor. Maar door de verfrissende manier waarop het verhaal in beeld wordt gebracht, in combinatie met de schitterende kostuums en decors en natuurlijk de origenle herbewerking van bestaande nummers (mijn persoonlijke favoriet is de tango remake van Sting's "Roxanne") maken dit een film die je absoluut gezien moet hebben!

  12. #12

    Standaard

    Ik moest ook in het begin wennen aan de snelle beeldwisselingen. Zodra iemand ook maar even zijn mond dicht hield werd iemand anders in beeld gebracht. Hele goede film, alleen jammer dat hij op mijn Sony blijft steken, dat haalt de vaart er helemaal uit.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb de film gehuurd en hij viel me zwaar tegen. Ook na 40 minuten kon ik er maar niet 'inkomen'. Ik heb me tot aan het eind geergerd aan deze film. Jammer maar helaas zal ik deze topper altijd in de schappen laten staan.
    Anderen, heel veel plezier met deze (datwel) hele goede dvd

  14. #14
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Ik vond ook de eerste 40 minuten het beste van de hele film, daarna mindert de vaart en wordt er maar wat aangemodderd.
    Spijtig want als ze dit tempo hadden aangehouden, had de film (maar das dan puur persoonlijk) een veel hogere waardering gekregen.
    Al bij al is het geen slechte film.
    Het is in ieder geval niet het commerciële flutfilmpje dat ik had verwacht (na al die hype).

  15. #15

    Standaard

    Geweldige film, qua montage zeer strak in elkaar gezet. Na het geweldige begin zat ik meteen helemaal in de film. Ook qua structuur sleept deze film je mee tot aan het eind.
    Een zeer verrassende film, waarvan ik van te voren niet had gedacht dat ik hem zo goed zou vinden.
    En de DVD is gewoonweg perfect. Niet voor niets is hij sinds enige weken gepromoveerd tot mijn illustere DVD top-3 in mijn avatar... MEESTERWERK!!!

  16. #16

    Standaard

    Toen ik deze film in de bios zag (lotr was volzet) was het echt van oh shit waar ben ik nu in beland...echter na een halfuurtje was van dat gevoel niks meer over.

    Kortom, gewoon kijken (en luisteren!)

  17. #17

    Standaard

    Wow, is dit de eerste DVD die op alle vlakken een TOPPER is? Op zich verdiend ie het ook wel, het is een geweldige DVD en een geweldige film.

  18. #18

    Standaard

    Entertain us ; dat heeft dit meesterwerkje inderdaad gedaan.

    en verder kan ik hier nog maar 1 ding over zeggen,

    coochy coochy ya ya da da.
    Laatste aanschaf nr. 1620 "nights in Rodanthe"

    foto's van collectie | al mijn films bij imdb | dvdprofiler

  19. #19

    Standaard

    Niemand zeiken over de prijs. Een dubbel DVD met fraaie hoes voor
    € 20, da's prima geprijsd. met dank aan MM.
    Eindelijk weer eens een kunstwerk in plaats van een commercieel product. En juist daardoor toch nog een commercieel succes.
    Wauw, dit is apart. Dit was weer eens optimaal cinematografie.
    Ik hoop niet dat er de komende tijd erg veel van dit soort fraai werk op DVD uitkomt voor €20 want dan word ik echt straatarm.

  20. #20

    Standaard

    Ja hoor, I've said it before and I'll say it again: Dit is without a doubt zeker weten dus wel de BESTE FILM OOIT! Echt alles is ongeveer perfect! Ik vindhet trouwens juist wel heel erg mooi dat het tempo op een gegeven moment wat lager komt te liggen omdat het dan gevoeliger wordt (KIPPEVEL dus). Ik had 'm eigenlijk meteen al gekocht (voor 33 euro dus), ik had voor deze DVD geen zin om te kijken waar 'ie het goedkoopst was (dat vond mijn portomonee dan weer niet zo'n fijn plan) maarja ik heb er geen spijt van hoor!

    PS: Misschien ben ik echt heel erg dom (ja dus) maarre... ik kan de ondertiteling niet vinden op de 2e cd... Weet iemand waar die is?

    PS2: Ik heb gisteren Garbage gezien in de Heineken Music Hall, dat was echt super!
    The greatest thing you'll ever learn, is just to love and be loved in return - Ewan McGregor (Moulin Rouge)

  21. #21

    Standaard Moulin Rouge!!

    Ik heb hem vanmiddag gekocht en net gekeken,
    Een Demo als je naar beeld en geluid kijkt.
    Vooral het stuk hoofdstuk 9 Your Song.

    -Heel veel informatie in de achterspeakers.

    -Stemdialogen lopen heel laag door en dat hoor ik niet vaak bij een Fox titel.

    -Heel veel extra's voor als de film niet genoeg is.

    -Apparte film techniek zie je niet vaak in films.

    -Leuk verhaallijn loopt goed door heel vlot.

    -Echt een film om telkens kleine stukjes uit te kijken.

    -Gewoon kopen dus echt je krijgt waar voor je geld!!!

    Groeten:

    Martin Senders

  22. #22

    Standaard

    ik dacht eerst dit kan geen goede film zijn,maar aan alle reakties te horen heb ik hem blindelings gekocht,en zeker geen spijt van gekregen.ik heb hem dan ook al 3 keer gezien.gewoonweg een topper.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Stijn H.
    Ja hoor, I've said it before and I'll say it again: Dit is without a doubt zeker weten dus wel de BESTE FILM OOIT! Echt alles is ongeveer perfect! Ik vindhet trouwens juist wel heel erg mooi dat het tempo op een gegeven moment wat lager komt te liggen omdat het dan gevoeliger wordt (KIPPEVEL dus). Ik had 'm eigenlijk meteen al gekocht (voor 33 euro dus), ik had voor deze DVD geen zin om te kijken waar 'ie het goedkoopst was (dat vond mijn portomonee dan weer niet zo'n fijn plan) maarja ik heb er geen spijt van hoor!

    PS: Misschien ben ik echt heel erg dom (ja dus) maarre... ik kan de ondertiteling niet vinden op de 2e cd... Weet iemand waar die is?

    PS2: Ik heb gisteren Garbage gezien in de Heineken Music Hall, dat was echt super!
    Volledig met je eens, ook over die ondertiteling op de tweede disc. Ofwel is die er niet ofwel is ie heel goed verstopt.

  24. #24

    Standaard

    Ik had de Regio 4 versie (die trouwens een VEEL mooiere hoes heeft dan de NL-editie) al in December en ik ga zeker mee in de mening dat het een heel erg goeie film is (hij stond in mijn top 3 van 2001). Zoals anderen al opmerken is dit wel een film die je fantastisch vindt of die je helemaal niets vindt: een tussenweg is er bijna niet.

    Richard

  25. #25

    Standaard

    Zag deze film als een sneak preview en schrok me op dat moment rot. Je loopt natuurlijk altijd risico met zo iets. Ik vond het echt een verschrikking op dat moment. Zal hem toch nog maar een tweede kans geven.

Pagina 1 van 5 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •