Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
De resultaten 101 tot 103 van 103 worden weergegeven.

Discussie: Moulin Rouge! [DVD]

  1. #101

    Standaard

    Ik heb gisteren deze film gezien en ben aangenaam verrast! Prachtige film!

  2. #102
    Anonymous
    Guest

    Standaard

    Heb hem vorige week 'blind aangeschaft'. De verpakking is natuurlijk al geweldig ( het oog wil ook wat natuurlijk ) Ik was nooit echt onder de indruk van Ewan McGregor maar deze film heeft dat beeld van hem stukken verbeterd, erg goed vind ik hem in deze film. Ik als Kidman-fan kon m'n lol ook niet op toen 'mijn 'Nicole in lingerie in beeld begon te dansen en zingen etc etc.

    Ik moet zeggen ( ook na het lezen van een aantal posts hierboven ) dat deze film misschien wel beter word naarmate je hem een aantal keren hebt gezien. Klein minpuntje ( denk ik op dit moment ) van de film is misschien wel het feit dat het zoveel snelle shots bevat dat je echt af en toe even 'rust' wilt z'o'n beetje. Maar al met al een leuke aanschaf en een fantastische Nicole Kidman!

    7,8/10

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc Trip
    Heb hem vorige week 'blind aangeschaft'. De verpakking is natuurlijk al geweldig ( het oog wil ook wat natuurlijk ) Ik was nooit echt onder de indruk van Ewan McGregor maar deze film heeft dat beeld van hem stukken verbeterd, erg goed vind ik hem in deze film. Ik als Kidman-fan kon m'n lol ook niet op toen 'mijn 'Nicole in lingerie in beeld begon te dansen en zingen etc etc.

    Ik moet zeggen ( ook na het lezen van een aantal posts hierboven ) dat deze film misschien wel beter word naarmate je hem een aantal keren hebt gezien. Klein minpuntje ( denk ik op dit moment ) van de film is misschien wel het feit dat het zoveel snelle shots bevat dat je echt af en toe even 'rust' wilt z'o'n beetje. Maar al met al een leuke aanschaf en een fantastische Nicole Kidman!

    7,8/10
    Dat onoverzichtelijke had ik ook de eerste keer toen ik de film in de bioscoop zag. Toen ik de film op dvd nog een keer zag, vond ik hem echt meesterlijk. Het is zo een geniale film die je echt meerdere moet zien, omdat je nieuwe dingen blijft ontdekken. Vind het nu één van de beste films ooit gemaakt, zeker de beste musical. Honderd jaar filmgeschiedenis in één, subliem gemaakte film. Ik raad je dus aan om de film de komende jaren nog een paar keer te bekijken.

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •