Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 33 van 33 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard Verkeerde recorder? Panasonic EX77

    Kan iemand mij vertellen, of het mogelijk is , op een recorder , de Panasonic EX77 die voor de markt: Frankrijk-Italie- Spanje bestemd is, het guide programma te zetten?
    Mij lukt het niet.
    vast bedankt.

  2. #27

    Standaard

    MarcelW,
    Ik heb deze week nog een Sony recorder (HX750) ingericht met Guide Plus+, host channel Eurosport analoog en @Home gebied Noord-Limburg. Helemaal geen probleem. EPG is netjes gevuld en blijft gevuld. Als test heb ik mijn eigen Pioneer recorder ook weer omgezet naar Eurosport analoog en ook hier geen enkel probleem. Dus ik blijf erbij dat je recorder niet in orde is.

    Rudeless,
    Kan het misschien zo zijn dat je wel eens opnames doet op de tijden dat de EPG data wordt gedownload? Verder is af en toe een update/download missen niet zo erg.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door laurence2 Bekijk bericht
    Kan iemand mij vertellen, of het mogelijk is , op een recorder , de Panasonic EX77 die voor de markt: Frankrijk-Italie- Spanje bestemd is, het guide programma te zetten?
    Mij lukt het niet.
    vast bedankt.
    Als je het land niet kunt instellen op Nederland, dan gaat dit waarschijnlijk niet werken. Guide Plus+ gebruikt dit land icm de postcode om het host channel te bepalen. Of... kun je het host channel handmatig instellen misschien?

  4. #29

    Standaard

    Als je de recorder in moet stellen, moet je al kiezen tussen: Frankrijk-Italie-Spanje[en Duitsland?]Ik heb de kanalen via de kabel binnengehaald.Als ik het guide prog. opent, zie je bij alle zenders: No information availeble for analogue services.Ga ik het menu in dan zie ik bioj others:Setting for digital services.Klikt daar op, dan geeft hij aan: geen verbinding zoek een andere regio. Je hebt de landen die ik al opnoemde, en ook Oost-Europa en West Europa als mogelijk heid. Gedaan en nog niets.Ben ook naar Add new services gegaan[zit er onder] ook geen verbinding gekregen.Zoals ik al zei: er staat nergens iets over een postcode. Wel over DBV, digital broadcasting. Als ik het goed hebt, zit er een digitale tuner in de recorder.

  5. #30

    Standaard

    Ik krijg toch steeds meer het idee dat mijn HDR niet goed werkt. Ik denk dat ik hem morgen toch maar terug ga brengen. Het werkt gewoon niet. Bij mijn laatste instelling heb ik de sony hdr voor de samsung decoder geplaatst ipv. er achter. Gisteren had ik de guideplus gegevens. En vanmorgen waren ze weer weg. Kortom ik weet echt niet meer waar het aan ligt. Volgens mij is het een defect in het apparaat. Ik ben benieuwd wat ze in de winkel gaan zeggen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@trick_DVD Bekijk bericht
    MarcelW,
    Ik heb deze week nog een Sony recorder (HX750) ingericht met Guide Plus+, host channel Eurosport analoog en @Home gebied Noord-Limburg. Helemaal geen probleem. EPG is netjes gevuld en blijft gevuld. Als test heb ik mijn eigen Pioneer recorder ook weer omgezet naar Eurosport analoog en ook hier geen enkel probleem. Dus ik blijf erbij dat je recorder niet in orde is.

    Rudeless,
    Kan het misschien zo zijn dat je wel eens opnames doet op de tijden dat de EPG data wordt gedownload? Verder is af en toe een update/download missen niet zo erg.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@trick_DVD Bekijk bericht

    Rudeless,
    Kan het misschien zo zijn dat je wel eens opnames doet op de tijden dat de EPG data wordt gedownload? Verder is af en toe een update/download missen niet zo erg.
    Nee, heb deze week verschillende keren gezien dat de EPG update gewoon draait terwijl de recorder verder geen opnames heeft lopen. De meeste keren is de update zonder succes en krijg ik een leeg guide + schema. Gelukkig kan ik dan nog wel terugvallen op Showview, maar handig is anders.
    “That's totally inappropriate. It's lewd, lascivious, salacious, outrageous!" (J. Chiles)

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rudeless Bekijk bericht
    Nee, heb deze week verschillende keren gezien dat de EPG update gewoon draait terwijl de recorder verder geen opnames heeft lopen. De meeste keren is de update zonder succes en krijg ik een leeg guide + schema. Gelukkig kan ik dan nog wel terugvallen op Showview, maar handig is anders.
    Allereerst de beste wensen voor 2008 aan iedereen op dit forum!
    Heb je de recorder al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen en helemaal opnieuw ingesteld? Ik heb dit ook wel eens moeten doen nadat de EPG data in mijn recorder corrupt was geraakt. Een 'postcodereset' was toen niet voldoende. Mocht dat niet werken, dan misschien een firmware update (weet niet welke recorder je hebt)?

  8. #33

    Standaard

    Zelfde!

    Ben nu een postcode reset van 24 uur aan het proberen. Eens kijken of dat lukt.
    Ik heb een pioneer dvr 550 (nr zo uit het hoofd)
    “That's totally inappropriate. It's lewd, lascivious, salacious, outrageous!" (J. Chiles)

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •