De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard "Het laatste nieuws" - 15 Gouden filmklassiekers

    Ik zag afgelopen week een reclame op tv van een nieuwe serie dvd's die uitgegeven wordt door "Het laatste nieuws" (Belgische krant).
    15 gouden film klassiekers komen elke vrijdag om de week in de krantenwinkel te liggen. De eerste dvd (Casablanca) ligt er al met een introductieprijs van 4,90 De overige films kosten 7,90, ook erg goed te doen dus.

    Ik kon op internet en op deze site echter niets vinden over deze serie. Dus vanmiddag maar eens langs een krantenwinkel gegaan, en Casablanca lag er inderdaad voor 4,90.

    De uitgave is echt super, het is een hardcover boek met als laatste "pagina" de dvdhouder. De rest van de pagina's zijn erg mooi vormgegeven met veel foto's en informatie over de film, het productie proces, de regisseur en acteurs. Dit is geschreven door filmexpert Jan Verheyen.

    Het logo van "Het laatste nieuws" staat op de achterkant, in het klein en erg subtiel vermeld. Dus niet zo schreeuwerig als de volkskrant dvd's die uitgekomen zijn. (Ja ik woon op de grens, dus die ken ik ook! :wink: )

    Casablanca ligt nu dus in de winkel, de volgende zijn:

    22-12-2006 - Ben Hur
    29-12-2006 - Docter Zhivago
    5-1-2007 - Rebel without a cause
    12-1-2007 - Bonnie and Clyde
    19-1-2007 - Wizard of Oz
    26-1-2007 - Key Largo
    2-2-2007 - The adventures of Robin Hood
    9-2-2007 - Singin in the rain
    16-2-2007 - East of Eden
    23-2-2007 - One flew over the cuckoo's nest
    2-3-2007 - Giant
    9-3-2007 - Gigi
    16-3-2007 - Amadeus
    23-3-2007 - Gone with the wind

    Ik zal morgen wat foto's proberen te maken, dat lukt nu helaas niet. Maar geloof me, het is de moeite dus rennen naar de winkel maandag! :wink:

    Edit: Hier wat foto's:



    En van de "binnenkant":

  2. #2

    Standaard

    Klinkt mooi
    Ben benieuwd naar de foto's
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  3. #3

    Standaard

    Heb je daar het bonnetje in de krant niet voor nodig ?
    Ze leken me ook zeer interessant... maar twijfelde een beetje omdat het toch weer wat ruimte gaat innemen natuurlijk
    Moest je ook enkele foto's kunnen maken zodat we een idee krijgen van de inhoud van het boek, ben ik misschien wel te overhalen

  4. #4

    Standaard

    Nog niets van gehoord, maar je kan de eerste DVD dus maandag ook nog krijgen? Want vandaag nog een krant halen wordt wat moeilijk

    Die ga ik me dan wel zeker halen, deze reeks is (voor mij persoonlijk) veel interessanter dan die bij De Morgen zit (waar ik het grootste deel al van heb, hier nog maar eentje van).

    Maar indien mogelijk graag wat foto's, want de verpakking van de DVD's bij De Morgen sprak me ook niet erg aan en bij deze actie gaat het blijkbaar ook om een soort boekvorm-covers.

  5. #5

    Standaard Re: "Het laatste nieuws" - 15 Gouden filmklassieke

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Dit is geschreven door filmexpert Jan Verheyen.
    Da's minder...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Eventjes indenken dat je die enkel mee zal krijgen met een volledige puntenkaart, dus als je geen abbonnement op HLN hebt, wordt dat een hele week gazetten kopen, wat uitkomt op meer dan €10 per DVD, en gezien de verknoeide covers is dat redelijk irritant
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  7. #7

    Standaard

    hmm ik hoor het al, in feite weer meer nadelen dan voordelen, zoals bij praktisch iedere dvd-actie uitgaande van een krant. voor meer dan €10 per dvd kan je ze beter in de winkel gaan halen.

  8. #8

    Standaard

    Zo'n krantenacties zijn meestal alleen maar echt voordelig als je de krant in kwestie sowieso al koopt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #9

    Standaard

    Laat deze maar aan me voorbij dan... over een tijdje zijn deze uitgaves wellicht hier of daar op een rommelmarkt te kopen.

  10. #10

    Standaard

    Je hoeft gelukkig geen krant te kopen om de dvd mee te krijgen, dus Casablanca voor 4,90 en de rest voor 7,90. Had zelf ook gedacht dat de dvd erbij geseald was of dat ik zou moeten bestellen uit een bon... gelukkig dus niet!

    Sorry, nog geen foto's. Morgen dan... nu de kerstboom verder versieren!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door art-core
    Sorry, nog geen foto's. Morgen dan... nu de kerstboom verder versieren!
    Niet te lang meer wachten hé of dvd 1 is weg hoor :wink:

  12. #12

    Standaard

    Zo, eindelijk gelukt, de foto's zijn toegevoegd aan mn 1e post... :wink:

  13. #13

    Standaard

    Voor de proef-DVD hoef je inderdaad zelden of nooit een krant te kopen, maar verder is het altijd een spaaractie hoor
    Spleen, door Godfried Bomans
    Ik zit mij voor het vensterglas onnoem'lijk te vervelen. Ik wou dat ik twee hondjes was. Dan kon ik samen spelen.
    Mijn blog met filmbesprekingen
    Mercapto ergo sum - Ik zeik, dus ik ben...

  14. #14

    Standaard

    Ik heb ondertussen een krant met de bon voor casablanca vastgekregen. jammer genoeg staat daar ook niet echt veel uitleg bij over de actie, waardoor ik nu nog niet weet of je iedere dag moet sparen of gewoon iedere vrijdag de krant kopen. Het is nogal ongelukkig dat hier niets over terug te vinden is in de krant of op de site.

  15. #15

    Standaard

    Voor een reeks waar ik er ook enkele van heb, moest je gewoon dezelfde dag een krant kopen voor het bonnetje. Dan valt de prijs nog mee natuurlijk... als je een hele week een krant gaat moeten kopen is het wat anders.
    Ik zal het zo dadelijk weten... heb mijn moeder achter een dvd gestuurd :wink:

  16. #16

    Standaard

    wow, die moet ik zien te krijgen
    Joe's collection
    Top 20
    > If anyone needs me, I'll be in the hero cave...rubbing out a solution - Captain Hero <

  17. #17

    Standaard

    Bij de krantenwinkel wilden ze hem zo niet meegeven... mja, geen reeks dan voor mij want de krant van vrijdag hebben we niet.

  18. #18

    Standaard

    Ik had het laatste exemplaar van Casablanca in m'n krantenwinkel, dus ik ga nu toch proberen de reeks volledig te krijgen aangezien voor zover ik weet je idd alleen op vrijdag een krant moet kopen.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennoman
    Voor de proef-DVD hoef je inderdaad zelden of nooit een krant te kopen, maar verder is het altijd een spaaractie hoor
    "Het verhaal gaat als volgt: knip zes spaarpunten..." ah, nee, wacht, da's bij De Standaard...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #20

    Standaard

    nummer 2 (Ben Hur) is ondertussen ook binnen hier. Dit gaat echt een interessante ervaring worden om al deze klassiekers voor de eerste keer te kijken

    Alleen gigantisch jammer dat ze voor Ben Hur de cover van de 4-disc collector edition gebruiken voor deze 1-disc krantenuitgave. Wat er op de andere discs staat die er niet bijzitten moest ik nou niet echt weten

  21. #21

    Standaard

    Ben deze reeks nog altijd aan het sparen, de kwaliteit van de dvd's zelf is super (maar het zijn dan ook allemaal Warner-films als ik me niet vergis die echt schitterend geremasterd zijn). Alleen jammer dat de layout van de hoesjes het bij de laatste DVD weer even laat afweten, op de zijkant staat in koeien van letters "The Wyzard From Oz". Beetje spijtig weer zo'n opvallende fout, zeker aangezien de titel op de foto in de folder over deze actie wel juist gespeld stond Maarja geen ramp, betwijfel of ik me deze film anders ooit had aangeschaft, dus ben er toch nog blij mee (nuja, of ik er echt blij mee ben weet ik pas zodra ik hem gezien heb ).

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor
    Ben deze reeks nog altijd aan het sparen, de kwaliteit van de dvd's zelf is super (maar het zijn dan ook allemaal Warner-films als ik me niet vergis die echt schitterend geremasterd zijn). Alleen jammer dat de layout van de hoesjes het bij de laatste DVD weer even laat afweten, op de zijkant staat in koeien van letters "The Wyzard From Oz". Beetje spijtig weer zo'n opvallende fout, zeker aangezien de titel op de foto in de folder over deze actie wel juist gespeld stond Maarja geen ramp, betwijfel of ik me deze film anders ooit had aangeschaft, dus ben er toch nog blij mee (nuja, of ik er echt blij mee ben weet ik pas zodra ik hem gezien heb ).
    't Is misschien de één of andere obscure Aziatische re-make...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •