De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Microsoft schaart zich achter de DVD+RW alliantie

    Microsoft schaart zich achter de DVD+RW alliantie



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hehe...jammer voor die Apple freaks

    Maar is goed nieuws....Microsoft is een belangrijke factor op het gebied van nieuwe technieken.
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  3. #3

    Standaard

    Klopt, en toch vind ik dat ze mogen opdonderen

  4. #4

    Standaard Microsoft

    Hoezeer ik ze ook haat, als zij niet meedoen; wordt het waarschijnlijk niks!
    "Do or do not, there is no try!"

    Mijn DVD-verzameling

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jps
    Hehe...jammer voor die Apple freaks


    ...the sh*t just hit the fan...






  6. #6

    Standaard

    Boeien....
    Ze moeten het nog implementeren, Longhorn ooit nog een keer uitbrengen, wat ze (hopen ze zelf) in Q1 van 2003 voor elkaar denken te hebben. Dan praten we weer verder....

  7. #7

    Standaard

    Microsoft is een belangrijke factor op het gebied van nieuwe technieken.
    Umph umph (besmuikt lachje...)
    Microsoft is een belangrijke factor op het gebied van andermans standaarden/nieuwe technieken te jatten cq verkrachten en die met miljoenencampagnes iedereen door de strot te duwen.

  8. #8

    Standaard

    Dit is goed nieuws, ik ben trouwens benieuwd wanneer zo'n apparaat voor de consument een beetje normaal betaalbaar wordt. Microsoft is trouwens gewoon een heel goed bedrijf, iedereen die tegen Microsoft is, zijn waarschijnlijk erg jaloers.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Luther Hartog
    Microsoft is trouwens gewoon een heel goed bedrijf, iedereen die tegen Microsoft is, zijn waarschijnlijk erg jaloers.
    Bij voorbaat... Verdere reacties op deze opmerking zijn in deze thread absoluut ongewenst!!

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Bij voorbaat... Verdere reacties op deze opmerking zijn in deze thread absoluut ongewenst!!
    Haha, voordat weer hetzelfde gebeurt als bij de XBOX

  11. #11

    Standaard

    Ach, het boeit me geen drol wie de DVD-brander oorlog wint. Zolang er maar één standaard komt... en wel binnenkort!!
    Dat gedraai eromheen....!

    En de capaciteit van de media mogen ze ook wel eens omhoog gooien. 4,7 GB schiet niet op!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark S
    Microsoft is een belangrijke factor op het gebied van andermans standaarden/nieuwe technieken te jatten cq verkrachten
    Enhancen noemen ze dat...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alex van den Berg
    Bij voorbaat... Verdere reacties op deze opmerking zijn in deze thread absoluut ongewenst!!
    Dat zal niet meevallen
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rein Schaap
    Klopt, en toch vind ik dat ze mogen opdonderen
    En jij gebruikt zeker ook Linux ?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ron
    En jij gebruikt zeker ook Linux ?
    Nee, windowsXP, maar dat duurt niet lang meer, ik heb namelijk nu thuis een linuxserver voor kabelinternet (dat heb ik niet gezegd ) en dat bevalt uitstekend, binnenkort dus ook linux op mijn laptop

  16. #16

    Standaard

    Ik heb Linux ook nog niet zo lang geleden op mijn laptop geinstalleerd maar je blijft toch tegen problemen oplopen. Wordt je hardware niet ondersteund kan je het schudden. Mocht je toch drivers vinden en je gaat de kernel recompilen wordt het alleen maar een grotere zooi (misschien gebrek aan ervaring). En dan hebben we het nog niet eens over de standaardformaten die vaak niet worden ondersteund en het gebrek aan interessante software/games. En de stabiliteit van Linux boven die troep van Microsoft is grotendeels achterhaald sinds de komst van Windows 2000 (en XP). Maar dit alles blijft natuurlijk een mening gebaseerd op persoonlijke ervaringen (en zolang we spreken over thuisgebruik).

  17. #17

    Standaard

    Misschien handig om de OS-War in een aparte thread voort te zetten. Op zich overbodig, want je komt er toch niet uit. Maar voor degenen die het toch nodig achten om te proberen een Linux-friek om te praten...go right ahead - in een aparte thread.

    Commodore64 rulezzz!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Misschien handig om de OS-War in een aparte thread voort te zetten. Op zich overbodig, want je komt er toch niet uit. Maar voor degenen die het toch nodig achten om te proberen een Linux-friek om te praten...go right ahead - in een aparte thread.

    Commodore64 rulezzz!
    Me eens..

    En ff voor de record..: Ik ben ook linux freak....naja freak....Linux Proffesional en ik gebruik op mijn laptop/workstation(s) gewoon Win2k hoor.....

    Je hebt van die gasten die lopen te ijlen dat Gnome en KDE enzo veel beter werkt dan Windows....alleen zuigt de ondersteuning van derden dus zuigt het alsnog meer dan Windhoos.....Neh...Win2k werkt prima hoor...

    Linux werkt gewoon perfekt op servers...and that's that...

    Wie maakt er een OS thread aan??
    When the Sh** hits the Fan...make sure you switch it off :D

    My DVD's

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens
    Misschien handig om de OS-War in een aparte thread voort te zetten.
    Kom maar op met die thread!
    Ik heb wel zin in een moddergevecht....

    Give me an "M".....
    "M!"

    Give me an "A".....
    "A!"

    Give me a "C".....
    "C!"

    What does that spell.....?!

    "WINDOWS SUX!!!"


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •