De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard Welke TV serie is dit?

    Ik kon zo snel niet zo'n topic vinden dus begin ik er even 1.

    Ik heb jaren geleden op TV weleens een serie gezien over een soort speciale eenheid van het CDC in amerika, die in actie kwam bij vage virussen en ziektes. Verder herinner ik me er weinig van behalve dat een van de agenten een kale neger was die een soort commando was. Iemand enig idee welke serie dit is?

  2. #2

    Standaard

    Doel je op "The Burning Zone" ?

    http://epguides.com/BurningZone/

    Die serie heb ik ook ooit eens op het oude Veronica gekeken, toen kwam het in de plaats van X-Files toen daarvan een seizoen afgelopen was
    Bier.

  3. #3
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    JUIST! Die is het, bedankt

    Wat mij betreft mag die op slot, of moet dit het Burning Zone topic worden of een centraal topic voor mensen die een serie zoeken?

  4. #4

    Standaard

    Ik ben eigenlijk ook opzoek naar een tv serie! maar ik weet er niet zoveel van, het is een beetje uit de tijd van 'spellbinder'.

    Het was een serie, geloof ik voor kinderen. En daarin had je allerlij vrouwen met een soort van haardbandjes die kracht hadden ofzo, en allerlij slechte kerels... Sppelde zich een beetje in zo;n futuristische wereld af en in zo;n kelder achtig stort plaats achtig iets.

    Maarja... zal wel niet duidelijk genoeg zijn, maar misschien heeft iemand een idee!

  5. #5

    Standaard

    ik snap niet dat mensen nu nog termen durven gebruiken als "kale neger"

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qianlong
    ik snap niet dat mensen nu nog termen durven gebruiken als "kale neger"

  7. #7

    Standaard

    Ik wel.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #8

    Standaard

    Haarloze Afrikaan klinkt thans ook nogal dom.

  9. #9

    Standaard

    Als we toch bezig zijn. Ik ben ook al tijden op zoek naar de naam van een serie, een mini serie. Heb me scheel gezocht op IMDB maar niet gevonden.

    Gaat over een man die werkt in het leger en hij wordt beschuldigd van het vermoorden van zijn vrouw en kinderen. Hij zegt dat ze het slachtoffer zijn geworden van een stel gekken die bovendien allemaal woorden enzo op de muur heb geschreven met bloed. Kinderen werden vermoord in bed enzo en de vrouw ook. Hij was zelf gewond maar dat had hij zelf gedaan geloof ik.
    Ik zie de man die de hoofdrol speelt zo voor me, maar ik weet zijn naam niet. Anders was het snel duidelijk.

  10. #10

    Standaard

    Extremely Dangerous met Sean Bean ? (geen idee :P, zal zo zoeken)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Extremely Dangerous met Sean Bean ? (geen idee :P, zal zo zoeken)
    Nope, hij is niet echt superbekend ofzo maar wel een bekend gezicht. Hij duikt wel eens op in films maar kan me er geen voor me halen. Lekker handig altijd als je iets zoekt.

  12. #12

    Standaard

    laat mij je uit de brand helpen...... Fatal vision (1984) met Gary Cole en Karl Malden..heel goede miniserie

  13. #13

    Standaard

    Die keywords was ik niet op gekomen bij jou beschrijving :P
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Blonde
    laat mij je uit de brand helpen...... Fatal vision (1984) met Gary Cole en Karl Malden..heel goede miniserie
    Wheee, dat is hem!! Zeker een goede serie en nu maar eens kijken of hij op DVD te krijgen is. Mijn dank is groot.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •