De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.

Discussie: Alles Kan Beter

  1. #1

    Standaard Alles Kan Beter

    Geachte mensen,

    dit is meer voor de vlamingen bekend maar ik vind dat ze Alles kan beter op de dvd
    domean

    ps:wie vindt dit nog?

  2. #2

    Standaard

    Herhalen op Tv is ook goed, maar een DVD zou leuk zijn. Net als van Buiten de zone... Maar met rechten gaat dat never lukken, al die muziekstukken!!!

  3. #3

    Standaard

    Ach, ik vond het een heel leuk programma, maar ik twijfel een beetje aan de actualiteitswaarde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Herhalen op Tv is ook goed, maar een DVD zou leuk zijn. Net als van Buiten de zone... Maar met rechten gaat dat never lukken, al die muziekstukken!!!
    Met betrekking tot "Buiten de zone" heb ik eens een interview met Matthias Sercu gelezen die verklaarde dat de rechten voor de muziek uit Twin Peaks het uitbrengen van de reeks onbetaalbaar maakten. Het zou het uitbrengen van die reeks op een 150 euro per box gebracht hebben, wat dan ook succes ervan nihil zou maken. Ik zou dan eigenlijk nog liever hebben dat ze voor die afleveringen, waar de rechten voor problemen zorgen, iets andere - maar ook passende - muziek zouden gebruiken.

    EDIT: Leve mijn geheugen, ook is hier de link: http://www.mathiassercu.be/site/faq.php?id=35
    Laatst aangepast door MatrixTom : 04-12-2007 om 23:10

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Peeters Bekijk bericht
    Ach, ik vond het een heel leuk programma, maar ik twijfel een beetje aan de actualiteitswaarde.
    Na de hele reeks twee maal op televisie gezien te hebben is het voor mij wel goed geweest. Het valt inderdaad te betreuren dat het niet echt tijdloze humor is. Ik kan er nog steeds mee lachen, maar veel sketchen gaan over nieuwsfeiten die ondertussen lang vergeten zijn.

    Mij niet gelaten als het ooit op DVD komt, maar ik zou het zelf waarschijnlijk niet kopen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MatrixTom Bekijk bericht
    Met betrekking tot "Buiten de zone" heb ik eens een interview met Matthias Sercu gelezen die verklaarde dat de rechten voor de muziek uit Twin Peaks het uitbrengen van de reeks onbetaalbaar maakte. Het zou het uitbrengen van die reeks op een 150 euro per box gebracht hebben, wat dan ook succes ervan nihil zou maken. Ik zou dan eigenlijk nog liever hebben dat ze voor die afleveringen, waar de rechten voor problemen zorgen, iets andere - maar ook passende - muziek zouden gebruiken.
    Misschien dat digitale televisie een uitweg biedt. Ik dacht dat Buiten De Zone zoals veel andere programma's (die waarschijnlijk nooit op DVD zullen verschijnen) in de "ooit gemist" catalogus van de VRT zat. Maar gratis is dat natuurlijk ook niet.

    EDIT: even opgezocht en Buiten De Zone zit jammer genoeg ook niet in die catalogus..
    Laatst aangepast door intexor : 04-12-2007 om 23:19

  7. #7

    Standaard

    Na de hele reeks twee maal op televisie gezien te hebben is het voor mij wel goed geweest. Het valt inderdaad te betreuren dat het niet echt tijdloze humor is. Ik kan er nog steeds mee lachen, maar veel sketchen gaan over nieuwsfeiten die ondertussen lang vergeten zijn.
    Toen het actualiteit was was ik 10. Toen ik reeks 1 2 jaar geleden zag moest ik er toch erg om lachen. Oke, sommige dingen snapte ik TOTAAL niet, maar ach... Reeks 2 herhalen graag!

    Over buiten de zone: ketnet wil het niet herhalen, omdat het niet voor jonge kinderen is... Zonde! Had het graag weer eens gezien.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •