De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.

Discussie: Golden Girls

  1. #1

    Standaard Golden Girls

    Hallo!
    Weet iemand wanneer eindelijk seizoen 4 van the Golden Girls uit komt op dvd? Ik wacht met smart.En sinds het laatste seizoen uitgebracht werd is er al zoveel tijd verstreken
    Groetjes, Judith

  2. #2

    Standaard Re: Golden Girls

    Citaat Oorspronkelijk gepost door judithshappy
    Hallo!
    Weet iemand wanneer eindelijk seizoen 4 van the Golden Girls uit komt op dvd? Ik wacht met smart.En sinds het laatste seizoen uitgebracht werd is er al zoveel tijd verstreken
    Groetjes, Judith
    Nooit... jammer genoeg. Blijkt dat de eerste drie delen niet genoeg verkochten, daarom is de rest van de reeks geschrapt

  3. #3

    Standaard

    Nou dat is dan ontzettend.....!!!!
    Maar bedankt voor je snelle antwoord.ik ga nu in een hoekje zitten huilen....Zo is mijn collectie toch gewoon niet compleet!
    Wheeee
    Groetje,Judith

  4. #4

    Standaard

    Alle seizoenen zijn wel uitgebracht in Regio 1 mét Engelse subs.
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door judithshappy
    Nou dat is dan ontzettend.....!!!!
    Maar bedankt voor je snelle antwoord.ik ga nu in een hoekje zitten huilen....Zo is mijn collectie toch gewoon niet compleet!
    Wheeee
    Groetje,Judith
    vind ik ook jammer, ik heb ook de 3 seizoenen aangschaft toen die uitkwamen en ging er vanuit dat de andere seizoenen ook uit zouden komen maar helaas.
    Maar kan best zijn dat ze veel later uitkomen is ook met Cheers gebeurd, seizoen 4 is 16-06-05 uitgekomen en seizoen 5 zou vanaf december '06 uit moeten zijn, 1½ jaar later dus, maar is blijkbaar alweer uitgesteld.

  6. #6

    Standaard

    Ik heb gisteren ontdekt dat mijn dvdspeler ook regio 1 dvd's afspeelt! Dus ik ben van plan in ieder geval seizoen 4 van de Golden girls dan maar aan te schaffen via het internet via amazon.com.Of heeft iemand een betere site in gedachten om regio1 dvd's aan te schaffen?
    Judith

  7. #7

    Standaard

    Het zal (moet!) toch wel een keer door een Nederlandse omroep herhaald worden?! Hoelang is dat wel niet geleden?! Kan iedereen de serie alsnog zien met Nederlandse subs. Maar we krijgen zeker nog 3 jaar iedere dag The Nanny en The A Team...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Het zal (moet!) toch wel een keer door een Nederlandse omroep herhaald worden?! Hoelang is dat wel niet geleden?! Kan iedereen de serie alsnog zien met Nederlandse subs. Maar we krijgen zeker nog 3 jaar iedere dag The Nanny en The A Team...
    vooral the nanny word wel héél vaak herhaald, elke keer na de laatste aflevering begint het weer van voor af aan, ik gelof dat het nu al voor de 5e x op herhaling is.
    Golden Girls is ook al 's door rtl of sbs uitgezonden dacht ik maar is wel lang geleden.

  9. #9

    Standaard

    Golden Girls is dan weer voor mijn tijd Alleen op de Duitse tv gezien.. Maar daar word je ook niet echt vrolijk van... Maar de fragmentjes in terugblikprogramma's en op youtube waren

    Vanaf september overigens 3 keer per dag The Nanny... ... ...

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Golden Girls is dan weer voor mijn tijd Alleen op de Duitse tv gezien.. Maar daar word je ook niet echt vrolijk van... Maar de fragmentjes in terugblikprogramma's en op youtube waren

    Vanaf september overigens 3 keer per dag The Nanny... ... ...
    de duitse track staat ook op de dvd's van Golden Girls maar is dramatisch, vooral de stem van Sophia is griezelig.

  11. #11

    Standaard

    Hahaha! Duitse stemmen vind ik altijd niks, ik erger er me gewoon aan. Cobra 11 wou ik ook eens proberen, maar nee... gewoon té storend.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Cobra 11 wou ik ook eens proberen, maar nee... gewoon té storend.
    maar Cobra 11 is een duitse serie dus originele taal en die Zou ik weer niet in het engels willen zien.
    Ik bedoel amerikaanse series/films die in het duits vertaald zijn.
    Er zijn uitzonderingen zoals Bud Spencer en Terence Hill films die zijn vaak grappiger in het duits, ook een aantal Jerry Lewis films zijn leuk in het duits maar dat komt ook omdat ik die vroeger alleen op de duitse tv zag. Gelukkig heb ik een aantal Jerry Lewis films op dvd met ook de duitse soundtrack.

  13. #13

    Standaard

    Series vertaald in het duits; dat is nog erger! Dat ze het ook allemaal maar goed vinden... Grappen gaan verloren, het ziet er zó lelijk en nep uit... Gelukkig gebeurt dat in Nederland niet. Ik heb niks tegen Duitsers, maar die taal...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chiel! Bekijk bericht
    Series vertaald in het duits; dat is nog erger! Dat ze het ook allemaal maar goed vinden... Grappen gaan verloren, het ziet er zó lelijk en nep uit... Gelukkig gebeurt dat in Nederland niet. Ik heb niks tegen Duitsers, maar die taal...
    In het nederlands zou nog erger zijn vind ik, zie je bv Sylvester Stallone al nederlands praten of Eddy Murphy, bij kinderfilms gebeurd dat wel maar daar kijk ik toch nooit naar al moet ik zeggen dat ik wel de film The Wizzard Of Oz heb maar dat zijn uitzonderingen.

    begint op een chatbox te lijken nu

  15. #15

    Standaard

    Nederlands is inderdaad nóg erger... Gewoon het origineel kijken!

    Van m;n 19 berichten zijn er zo'n 15 aan jou gericht gok ik
    Ik denk dat ik er wel mee kan leven

  16. #16

    Standaard

    bij bol.de komt seizoen 4 op 06-12-07 uit met nederlandse o.t.

    Of die hier in nederland ook uitkomt weet ik niet maar ik ga die wel bij bol.de bestellen als die hier niet uitkomt, alleen wel wat prijzig vind ik € 32,99 + € 8.00 verzendkosten

  17. #17

    Standaard

    Goed nieuws!

  18. #18

    Standaard

    Wat goed nieuws van bol.de!
    Dan denk ik dat ie ook in Nederland uitkomt hoor!
    (weet t natuurlijk niet zeker) Als er Nederlandse ondertiteling op staat!lijkt t me wel!

  19. #19

    Standaard

    prijs is al gedaald naar €28.99 mischien dat die nog verder daalt.
    Laatst aangepast door twiggertje : 02-11-2007 om 10:18

  20. #20

    Standaard

    nu alweer 1 euro duurder
    is zowiezo erg dur want ik heb uitgerekent dat mij dat seizoen €42 gaat kosten en dat is een beettje teveel van het goede. Ik hoop dat die alsnog in nederland uikomt dan spaar ik €17.

  21. #21

    Standaard

    ik heb seizoen 4 toch besteld bij bol.de ik had 2 kortingscoupons en betaal nu €29 inc. verzendkosten dus valt mee.
    Laatst aangepast door twiggertje : 04-12-2007 om 12:08

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •