Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 35 van 35 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Goed nieuws, MMPR komt wederom uit op dvd in een MMPR to Lost Galaxy Set!



    Mighty Morphin Power Rangers - Press Release Reveals a Shout!/Time Life 40-DVD 'MMPR to Lost Galaxy' Set!
    7-season pack to be online only, as is a six-disc 'Complete 1st Season' set; Shout! puts 'Season 1, Part 2' in stores this fall, following the August 21st 'Part 1' debut

    Taken from: http://www.tvshowsondvd.com/news/Mig...#ixzz1uRoH5dHD

  2. #27

    Standaard

    Ja, heel wat releases inderdaad! Season 1-Part 1, Season 1-Part 2, Complete Season 1 en inderdaad een season 1-7 set.

    Zelf eigenlijk alleen geinteresseerd in seizoen 1-3, de rest heb ik nooit gezien, maar als de "complete" set er leuk uitziet en niet al te duur is, zal ik die misschien nog wel aanschaffen...:P
    **** me gently with a chainsaw.

  3. #28

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kev Bekijk bericht
    Mijne is er.



    OEH! Meer foto's alsjeblieft?/

    En hoe is het verzonden/verpakt? Geen deuken, enzo...
    **** me gently with a chainsaw.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    OEH! Meer foto's alsjeblieft?/

    En hoe is het verzonden/verpakt? Geen deuken, enzo...






    Mijn verpakking was goed maar zou je aanraden om het via iemand te laten versturen in de US. Ofwel om gebruik te maken van zo'n service die je een US adres laat aanmaken & dan doorstuurt. In mijn geval kwam dit alles op een goeie € 300 met verzending naar mij thuis...

  6. #31

    Standaard

    Wow he...best jaloers...zou deze serie (vooral de originele eerste 3 seizoenen) graag willen hebben uit nostalgische overwegingen, maar 300 euro voor deze twee boxen gaat mij toch iets te ver, persoonlijk. En ook nog kans op duane natuurlijk...

    Hoop dat ze deze sets ook los gaan verkopen met de tijd...en dan niet voor 150 euro per set.
    **** me gently with a chainsaw.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Khonnor Bekijk bericht
    Wow he...best jaloers...zou deze serie (vooral de originele eerste 3 seizoenen) graag willen hebben uit nostalgische overwegingen, maar 300 euro voor deze twee boxen gaat mij toch iets te ver, persoonlijk. En ook nog kans op duane natuurlijk...

    Hoop dat ze deze sets ook los gaan verkopen met de tijd...en dan niet voor 150 euro per set.
    Alle seizoenen komen ook los uit (weliswaar zonder die mooie verzamelbox).

    Seizoen 1 (2 volumes) is al te pre-orderen op amazon.com:

    http://www.amazon.com/Mighty-Morphin.../dp/B0080730CK

    http://www.amazon.com/Mighty-Morphin.../dp/B008VIMLNW

    Of op timelife in één set (als je US adres hebt):

    http://timelife.com/products/mighty-...ngers-season-1

  8. #33

    Standaard

    Op die foto's, zijn dat episode guides of iets dergelijks wat er bijzit?

    Hoe is het beeldkwaliteit (aangezien er 10 afleveringen op een schijfje staan)?

    En, is er ondertiteling aanwezig?

    Ik hoop dat ze die verzamelboxen ook apart gaan uitbrengen, bedoelde ik. Heb niet zo'n interesse in Zeo, Turbo enzo...
    **** me gently with a chainsaw.

  9. #34

    Standaard

    Zijn idd episode guides. Zit ook extra disc per set met veeeel (nieuwe) extras. PQ is te vergelijken met de uitzendingen vanop tv in de 90's, veel grain ook. Maar al bij al mooie episodes! Ondertiteling niet aanwezig, enkel CC (Closed Captioning) wat alleen werkt op NTSC tv/dvd materiaal.

  10. #35

    Standaard

    Oh...tvshowsondvd heeft bekend gemaakt dat The Complete Series van de originele serie ook los verkrijgbaar zal zijn vanaf 20 november, gewoon via sites als bijvoorbeeld Amazon. Dat vind ik toch wel fijn nieuws, en zal de box dan ook zeker gaan aanschaffen, vooral ook omdat het precies dezelfde box is met dezelfde 2 bonus discs!
    **** me gently with a chainsaw.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •