Pagina 30 van 39 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste
De resultaten 726 tot 750 van 953 worden weergegeven.

Discussie: WK Films 1e ronde

  1. #726

    Standaard

    Ik heb me denk ik een beetje verkeerd uitgedrukt.

    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als je zegt dat Charlie Chaplin één van de belangrijkste mensen is in de filmgeschiedenis. Ik heb ook wel wat korte en lange films gezien van hem en ik zie ook wel dat die man iets speciaals maakt. Maar het boeit me te weinig om dat soort films helemaal af te kijken.
    Dat wil niet zeggen dat ik oude films per definitie niet mooi vind, maar dat verschilt per film bij mij dus heel erg. Heb van de week Harvey gezien en daar heb ik wel van genoten. Die film komt geloof ik ook uit 1950 of zo.

    Ik zei dat er inmiddels het een en ander veranderd is in de filmwereld. Dat was misschien een beetje een ongelukkige uitdrukking. Ik weet ook niet precies hoe ik me dan wel moet verwoorden. Ik heb een beetje een aparte smaak en bovendien kan mijn smaak per film verschillen. Dat wil dus zeggen dat er ook Chaplin films kunnen zijn die me wel boeien. Maar over het algemeen is het me net een beetje té oud. Vooral bij de films zonder spraak vind ik het erg moeilijk om mijn aandacht er continue bij te houden.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #727

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bas Reuver
    Ik heb me denk ik een beetje verkeerd uitgedrukt.

    Je hebt natuurlijk helemaal gelijk als je zegt dat Charlie Chaplin één van de belangrijkste mensen is in de filmgeschiedenis. Ik heb ook wel wat korte en lange films gezien van hem en ik zie ook wel dat die man iets speciaals maakt. Maar het boeit me te weinig om dat soort films helemaal af te kijken.
    Dat wil niet zeggen dat ik oude films per definitie niet mooi vind, maar dat verschilt per film bij mij dus heel erg. Heb van de week Harvey gezien en daar heb ik wel van genoten. Die film komt geloof ik ook uit 1950 of zo.

    Ik zei dat er inmiddels het een en ander veranderd is in de filmwereld. Dat was misschien een beetje een ongelukkige uitdrukking. Ik weet ook niet precies hoe ik me dan wel moet verwoorden. Ik heb een beetje een aparte smaak en bovendien kan mijn smaak per film verschillen. Dat wil dus zeggen dat er ook Chaplin films kunnen zijn die me wel boeien. Maar over het algemeen is het me net een beetje té oud. Vooral bij de films zonder spraak vind ik het erg moeilijk om mijn aandacht er continue bij te houden.
    Harvey komt inderdaad uit 1950. Wellicht vindt je meer films van James Stewart erg goed, probeer It's a wonder ful life eens of Vertigo.

    Ik denk inderdaad dat het een beetje ongelukkig uitgedrukt was. Wat je eigenlijk wilde zeggen dat "stomme" films op dit moment niet zo aan jouw besteed zijn. Er is op dit gebied natuurlijk veel veranderd en zeker niet ten slechtste, want ook Chaplin koos er later voor om de "talkie" te adopteren bijv. met een aanklacht tegen het nazi-regime in "The Great Dictator". Ben overigens wel benieuwd welke films van Chaplin je dan wel wisten te boeien.

    Mocht je overigens nog interesse hebben in een "stomme" film moet je "Le Voyage Dans La Lune" uit 1902 eens proberen. Deze duurt niet zo lang en is hier gratis en legaal(!) te downloaden.

    Overigens raken we wel een beetje op een zijspoor zo , dus maak ik er 2-2 van voor The Graduate.

  3. #728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Bas
    Mocht je overigens nog interesse hebben in een "stomme" film moet je "Le Voyage Dans La Lune" uit 1902 eens proberen. Deze duurt niet zo lang en is hier gratis en legaal(!) te downloaden.
    Ook wel gedeeltelijk bekend uit de Smashing Pumpkins video Tonight Tonight
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  4. #729

  5. #730

  6. #731

    Standaard

    maak ik er weer 3-3 van, om de spanning weer wat terug te brengen. :wink:

  7. #732

    Standaard

    Uhm, Marcel Bas stemde al 2-2, dus zou het nu 4-3 voor The Graduate zijn ? (ik stem niet)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  8. #733

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    Uhm, Marcel Bas stemde al 2-2, dus zou het nu 4-3 voor The Graduate zijn ? (ik stem niet)
    lijkt er wel op.

  9. #734

    Standaard

    4-3 klopt.

    Hayko de Boer 0-1
    Yu 0-2
    stefanovic 1-2
    Marcel Bas 2-2
    Blauwoogje 3-2
    Kars 4-2
    hstadman 4-3
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  10. #735

  11. #736

    Standaard

    Next up :

    The Night of the Hunter (1955)
    L.A. Confidential (1997)
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #737

    Standaard

    lastig, toch 1-0
    Send a maniac to catch a maniac...

  13. #738

  14. #739

  15. #740

  16. #741

  17. #742

  18. #743

    Standaard

    2-5

    The Manchurian Candidate (1962)
    The Sting (1973)

    0-1
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  19. #744

  20. #745

    Standaard

    0-3
    Send a maniac to catch a maniac...

  21. #746

    Standaard

    0-4
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #747

    Standaard

    0-5

    Rebecca (1940)
    Heat (1995)

  23. #748

    Standaard

    Moeilijke.

    Toch maar 0-1
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  24. #749

  25. #750

Pagina 30 van 39 EersteEerste ... 20262728293031323334 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •