Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 96 worden weergegeven.

Discussie: [Slotje]

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Vergeet niet dat winkels kortingen kunnen en mogen geven.
    Je moet het zien als een adviesprijs.

    Verder vergeet niet dat andere merken waar we sterk mee concurreren in de VS ook flink goedkoper zijn.

    Dat is iets wat men snel vergeet of NIET wil horen.

    Surf gewoon eens op het internet op bepaalde zoektermen en je staat verbaasd !!!!!
    Een dealer gaat echt geen € 300,- korting geven.

    Verder zou mijn voorkeur op dit moment uitgaan naar bestellen via jullie ipv via de dealer (reden is duidelijk denk ik) en dan krijg ik geen korting. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Ik kan met niet voorstellen dat iemand twijfelt tussen PB12plus en een SB12. :wink:
    Ik ook niet

    @Johan: ook voor 1599 is de PB12+ nog steeds een prima sub. En zoals Marcel al aangeeft, is het slechts een adviesprijs, en is er bij de retailers nog best wat mee te doen.

    En het is natuurlijk prima voor de resale value ingeval ik ooit eens wil gaan upgraden
    Naar een REL.... 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Hoi allemaal,

    Over de prijsstijgingen van September 2006 werd reeds uitvoerig geschreven...ondertussen zijn idd ook de SVS prijzen in de US gestegen (onze prijzen echter niet).
    Er werd toen ook uitgelegd waarom de PB12Plus het meest in prijs gestegen was.

    Doch, een heel groot voordeel voor SVS kopers is dat hun SVS-je zijn waarde blijft behouden en je dus niet plotseling je pas gekochte SVS een maand later in de winkel aan -50% korting aangeboden ziet...

    Toch vind ik persoonlijk dat onze prijsstelling nog steeds competitief is tov onze concurrenten....en dat merken we ook aan de reacties van de tevreden kopers.

    Vr.Gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  5. #55
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Wat vinden jullie dan van de prijsverhogingen van andere merken ?
    ook niet goed te praten ?
    Inderdaad, de verhogingen zijn vaak "te veel".
    Overigens zijn er ook merken met een flinke verlaging al is dat niet op het gebied van subwoofers.
    Neemt overigens niet weg dat svs nog steeds bovenaan mijn lijstje staat hoor.

    Echter ik volg de svs subs al vanaf het moment dat er nog maar enkele in NL waren en sindsdien is er toch wel het één en andere veranderd en dan met name in negatieve zin en dat is jammer en tevens de reden dat ik me eraan stoor en je moet met me eens zijn dat een verhoging van €300,- op een bedrag van 1299 wel veel is.

    Maar zoals ik al zei staan ze nog steeds boven mijn lijstje.

  6. #56
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout

    @Johan: ook voor 1599 is de PB12+ nog steeds een prima sub.
    Dat spreek ik ook niet tegen.
    Al voordat de subs in NL geleverd werden riep ik al dat svsubwoofers zijn prijzen in een meervoud waard zijn gezien de prima kwaliteiten.

  7. #57

    Standaard

    [quote="j.vandendooleen verhoging van €300,- op een bedrag van 1299 wel veel is. .[/quote]

    Dag Johan,

    Ik herinner me maar al te goed je uitspraak van toen, dat die SVS-jes best een stuk duurder mogen zijn, voor de prestaties die ze neerzetten

    Had ik ze van begin af misschien ineens hoger moeten prijzen?

    Vr.gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  8. #58
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Moet je het wel goed omschrijven.
    Ze presteerden op een niveau die hun prijzen van toen ruim overstegen en die mening heb ik nog steeds.
    Dit wil dus niet zeggen dat men ze duurder moet maken omdat juist die relatief lage prijzen een zeer sterke kant was van svs...... :wink:

    Zijn dus twee verschillende dingen.

    ps. deze opmerking maakte ik al zo,n 3 a 4 jaar geleden. :wink:

  9. #59
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Ik wil overigens niet te negatief overkomen hoor als het om svs gaat, zoals ik al zei heb ik het merk altijd zeer kunnen waarderen en staat het ook nu nog als eerste keuze op mijn lijstje.
    Men moet mij dus niet verkeerd begrijpen maar een verhoging van 300 euro vind ik niet normaal, ongeacht de reden die hiervoor is.

  10. #60

    Standaard

    Dag Johan,

    Helaas bepaal ik de prijzen niet, maar de 'markt' in z'n geheel.

    Van de week m'n plaatselijke doe-het-zelf boer binnengestapt.
    Zag er plotseling de MDF panelen aan € 27,5 per stuk...terwijl ik ze vorig jaar aan € 19 kocht of zelfs aan € 11 in promotie....

    Ik reageerde er op en kreeg als antwoord....ze gaan binnenkort zelfs € 40 kosten....

    Dan mag ik het daar nog mee eens zijn of niet....ze kosten nu verdorie wel bijna het dubbele....

    Dan denk ik dat we met 'SVS gaat van online naar winkel' het met onze €300 (en je haalt nu het extreemste voorbeeld aan) wel goed doen....want ook in die SVS-jes zit wel een blokje hout:-

    En neen, je bent niet negatief...je verdedigt je standpunt...en ik probeer het te begrijpen....maar.....overal is een maar aan hé.

    Vr.Gr.
    Mario
    SVSound BeNeLux

  11. #61

    Standaard SB12

    Hoi Johan,

    Vrees dat je dan geen enkel bekend sub merk mag kopen ? Immers alles wordt duurder met de dag.........of het nu SVS of welk merk / product dan ook betreft.
    SVS is een merk dat de prijzen en de prijsverschillen duidelijk op tafel legt en dit niet ontkend of zich voor verstopt. Zelfde SVS prijzen als in Amerika zijn niet mogelijk voor producten hier in Europa......

    Je kunt eventueel ook kiezen voor andere goede merken.
    Dan koop je waarschijnlijk een product voor 2699 euro en volgend jaar gaat ie in de aanbieding weg voor 1500 euro en dan verdient de winkel er nog wel aan. Dan krab je je toch wel achter je flappers denk ik ?

    Of een ander bekend concurrent merk hier in Nederland voor meer dan 3000 euro, iedereen vind dat een normaal bedrag voor zo'n kwaliteitsapparaat maar een klant van mij koopt het zelfde product in Parijs voor een schokkende 1800 euro en in de VS in de uitverkoop gaat deze sub weg voor ja wel hoor 1500 USD.

    Vervolgens zijn dat dan de mensen die zo'n product / merk kopen die de meerprijs van een SVS niet willen betalen of accepteren en eventueel naar de concurrentie overstappen met de gedachte daar is het niet geval.

    Als dat wel acceptabel is nou dan is dat jouw mening en leg ik me erbij neer.



    Marcel

  12. #62
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970

    Dan denk ik dat we met 'SVS gaat van online naar winkel' het met onze €300 (en je haalt nu het extreemste voorbeeld aan) wel goed doen....want ook in die SVS-jes zit wel een blokje hout:-
    Ik haal niet het extreemste voorbeeld aan, het kwam al ter sprake dus ik ging er rustig op door. :wink:
    En neen, je bent niet negatief...je verdedigt je standpunt...en ik probeer het te begrijpen....maar.....overal is een maar aan hé.
    Er is altijd een maar maar ook zaken als dit moeten besproken kunnen worden en daarbij geeft ik niet direct jullie de schuld.
    Vind het alleen jammer dat dit soort dingen gebeuren of het nu over subwoofers en platen hout gaat.
    Ander voorbeeld is Nordost, die hebben een flinke prijs verlaging achter de rug dus het kan wel.

  13. #63

    Standaard

    Nordost = niet SVS
    Bij ons gaat het helaas niet


    Konden we dealers maar zulke winstmarges aanbieden als onze concurrenten kunnen aanbieden, dan had ik nu al 20 dealers gehad :wink: en 20x zoveel verkocht

  14. #64
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard Re: SB12

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Hoi Johan,

    Vrees dat je dan geen enkel bekend sub merk mag kopen ? Immers alles wordt duurder met de dag.........of het nu SVS of welk merk / product dan ook betreft.
    SVS is een merk dat de prijzen en de prijsverschillen duidelijk op tafel legt en dit niet ontkend of zich voor verstopt. Zelfde SVS prijzen als in Amerika zijn niet mogelijk voor producten hier in Europa......

    Je kunt eventueel ook kiezen voor andere goede merken.
    Dan koop je waarschijnlijk een product voor 2699 euro en volgend jaar gaat ie in de aanbieding weg voor 1500 euro en dan verdient de winkel er nog wel aan. Dan krab je je toch wel achter je flappers denk ik ?

    Of een ander bekend concurrent merk hier in Nederland voor meer dan 3000 euro, iedereen vind dat een normaal bedrag voor zo'n kwaliteitsapparaat maar een klant van mij koopt het zelfde product in Parijs voor een schokkende 1800 euro en in de VS in de uitverkoop gaat deze sub weg voor ja wel hoor 1500 USD.

    Vervolgens zijn dat dan de mensen die zo'n product / merk kopen die de meerprijs van een SVS niet willen betalen of accepteren en eventueel naar de concurrentie overstappen met de gedachte daar is het niet geval.

    Als dat wel acceptabel is nou dan is dat jouw mening en leg ik me erbij neer.



    Marcel
    Ik vrees dat je me niet wilt begrijpen......
    Maargoed om even op deze post te reageren, ik kan je geen ongelijk geven met je stelling en dat is ook een reden waarom ik in principe geen nieuwe spullen koop op audiogebied.
    In grote lijnen ben ik het dus zeker met je eens maar je blijft wel om mijn punt heen draaien ook al ben je het er niet mee eens (dat mag uiteraard)
    Ook leg ik het probleem niet bij jullie, immers heeft svs zelf deze weg gekozen om te kiezen voor een dealer netwerk.
    Dit heeft zeker voordelen maar evengoed nadelen.

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Nordost = niet SVS
    Bij ons gaat het helaas niet


    Konden we dealers maar zulke winstmarges aanbieden als onze concurrenten kunnen aanbieden, dan had ik nu al 20 dealers gehad :wink: en 20x zoveel verkocht
    Dit bedoel ik dus, het is niet tegen jullie persoonlijk bedoeld.
    Wat wel voor jullie van belang is is om goede service blijven te verlenen zoals jullie nu ook al doen voor zover ik hoor en lees, meer kunnen we van jullie niet verlangen.

  16. #66

    Standaard

    Johan,

    alles heeft zijn voor- en nadelen.

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Inderdaad, we moeten er alleen wel voor waken dat de nadelen het niet gaan winnen van de voordelen.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Johan,

    alles heeft zijn voor- en nadelen.
    was dat niet een andere Johan die zoiets zei?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Nordost = niet SVS
    Mocht je willen... 8) :wink:

    Ik ben wel met je eens dat de marges op kabels waarschijnlijk groter zijn dan op speakers....althans, hoe hoger je in het segment komt, hoe hoger ook de marges zullen worden. :wink: 8)

  20. #70
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Nordost was dan ook slechts als voorbeeld, ze hebben hun prijs flink naar benenden bijgesteld met een aanzienlijke verlaging.
    Aan de andere kant zou je dan kunnen zeggen dat we altijd teveel betaald hebben voor Nordost, zou zomaar kunnen natuurlijk.

  21. #71
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Nordost was dan ook slechts als voorbeeld, ze hebben hun prijs flink naar benenden bijgesteld met een aanzienlijke verlaging.
    Aan de andere kant zou je dan kunnen zeggen dat we altijd teveel betaald hebben voor Nordost, zou zomaar kunnen natuurlijk.
    Misschien heeft Nordost wel een manier gevonden om efficienter kabels te produceren zodat het de kosten ten goede komt. Dus het hoeft niet zo te zijn dat wij als consument altijd teveel betaald hebben . Dit is slechts 1 voorbeeld uit de vele theorieën die er op los te laten zijn

  22. #72
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zou kunnen, aan de andere kant zijn er ook (kabel)merken die een aanzienlijke verhoging achter de rug hebben.
    Ik meen dat vdHul er één van is.

  23. #73
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Kom net weer een bericht tegen over een prijs verhoging van ruim 16% bij Nordost, is mij alleen niet duidelijk of dit voor alle kabels geld of alleen het besproken model.

    Ging mijn loon maar eens 16% omhoog.........

  24. #74

    Standaard

    Daarbij wordt tegenwoordig ook nog eens volop geproduceerd in China......
    Elke grote fabrikant doet het !
    Men gaat er puur produceren om kosten te besparen maar de prijzen voor eindklanten worden toch steeds hoger.....hoe kan dat ?

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Ging mijn loon maar eens 16% omhoog.........
    Johan, breng Marcel nu niet op een verkeerd idee please!!!!
    SVSound BeNeLux

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •