Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 96 van 96 worden weergegeven.

Discussie: [Slotje]

  1. #76

    Standaard

    En nu back on topic, terug naar dat mini SVS-je? :wink:
    SVSound BeNeLux

  2. #77

    Standaard

    Hoe zit het met een shootout.

    Hier is iemand actief met een SPL-1200R? Ik ben z'n naam effe kwijt.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  3. #78

    Standaard

    Koop van der Schaaf? :wink:
    SVSound BeNeLux

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deejay1970
    Koop van der Schaaf? :wink:
    Die bedoelde ik ja. :P
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #80
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Daarbij wordt tegenwoordig ook nog eens volop geproduceerd in China......
    Elke grote fabrikant doet het !
    Men gaat er puur produceren om kosten te besparen maar de prijzen voor eindklanten worden toch steeds hoger.....hoe kan dat ?
    Klopt maar ze zijn daar wel zo slim om direct al die producten te kopieren en goedkoper op de markt te brengen.
    Inmiddels barst het ook van de eigen ontwerpen en steeds meer mensen weten die producten op waarde te schatten omdat de prijzen nog aantrekkelijk zijn.

  6. #81

    Standaard

    We hebben nu veel gekwatst en geschreven en het weekend is weer bij voorbij............

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    We hebben nu veel gekwatst en geschreven en het weekend is weer bij voorbij............
    En dus heb je zin om morgen weer te gaan werken of bedoe je iets anders?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #83

    Standaard

    Was niet negatief bedoeld jongens
    Zo kun je maar zien als je actief bezig bent hoe snel de dag voorbij is !

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Was niet negatief bedoeld jongens
    Zo kun je maar zien als je actief bezig bent hoe snel de dag voorbij is !
    Zo kwam het ook niet over. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #85
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Zo kun je maar zien als je actief bezig bent hoe snel de dag voorbij is !
    Niet sneller als anders, nog altijd 24 uur....... :wink:

  11. #86

    Standaard

    @ Herjan, huiskamers zijn wel enigzins te vergelijken, mijn is iets groter, maar dan wel inclusief keuken.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    @ Herjan, huiskamers zijn wel enigzins te vergelijken, mijn is iets groter, maar dan wel inclusief keuken.
    Btw, een PB12+ doet het in een ruimte van 15m² ook niet slecht hoor

    Ik zat ook wat in mijn maag met de prijsstijgingen van de pb12+, maar zoals reeds gezegd, er is wel wat korting te bekomen, en dan valt het wel mee hoor... Plus je krijgt er een prachtig apparaat voor terug.

    Ik zou eigenlijk wel eens de SB12+ in mijn setup willen testen, om te weten hoe die in een kleine ruimte met aardig wat room gain presteert...

    Ik heb mijn pb12+ nu bijna twee weken, en paar dagen terug eindelijk naar een eerste filmpje gekeken (star wars 1: een vreselijke film maar qua laag en surround zoooo goed), en ben toch wel blij .

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Daarbij wordt tegenwoordig ook nog eens volop geproduceerd in China......
    Elke grote fabrikant doet het !
    Men gaat er puur produceren om kosten te besparen maar de prijzen voor eindklanten worden toch steeds hoger.....hoe kan dat ?
    Klopt maar ze zijn daar wel zo slim om direct al die producten te kopieren en goedkoper op de markt te brengen.
    Inmiddels barst het ook van de eigen ontwerpen en steeds meer mensen weten die producten op waarde te schatten omdat de prijzen nog aantrekkelijk zijn.
    In zekere zin wordt het hun eigen ondergang...door in China te laten produceren komen de eigenlandse designers in contact met westerse designs...hierdoor kunnen ze ervaring opdoen en design eventueel verbeteren...goedkoper produceren konden ze al...nu nog op hetzelfde niveau komen en Azie is een grote handelsblok aan het worden...niet voor niets dat men waarschuwd voor azie...en met name China...die volgens de internationale markt de prijzen moet verhogen anders komt de handel aardig onder druk te staan!

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    We hebben nu veel gekwatst en geschreven en het weekend is weer bij voorbij............
    Toch geen verloren tijd voor iemand die svs vertegenwoordigd...waar anders krijg je zoveel directe input van de (potentiele) klanten...over hun wensen, apparatuur en opstellingen...toch informatie die goud waard is omdat je die verder kunt gebruiken en door kan geven aan svs, of aan andere klanten. :wink:

    Niet alleen worden je (potentiele) klanten wijzer over het product, jezelf wordt ook wijzer over de gebruikservaringen en de opstellingen waarin svs producten worden gebruikt. :wink: 8)

  15. #90
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman

    In zekere zin wordt het hun eigen ondergang...door in China te laten produceren komen de eigenlandse designers in contact met westerse designs...hierdoor kunnen ze ervaring opdoen en design eventueel verbeteren...goedkoper produceren konden ze al...nu nog op hetzelfde niveau komen en Azie is een grote handelsblok aan het worden...niet voor niets dat men waarschuwd voor azie...en met name China...die volgens de internationale markt de prijzen moet verhogen anders komt de handel aardig onder druk te staan!
    Zeer zeker mee eens en ze zijn langzaam maar zeker de grootste aan het worden, met name China heeft hier een groot aandeel in.

  16. #91

    Standaard

    hstadman,

    deel je mening en opmerkingen volkomen

    Forums vind ik persoonlijk geweldig, anders zou ik er zeerzekers minder tijd aan besteden !

    groetjes.


    Marcel

  17. #92

    Standaard

    Marcel,

    heeft SVS NL ook een compleet 5.1 pakket incl stands ergens te zien en beluisteren, liefst in de buurt van Den Haag?

    En op welke termijn zijn de andere sets te verwachten?

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Marcel,

    heeft SVS NL ook een compleet 5.1 pakket incl stands ergens te zien en beluisteren, liefst in de buurt van Den Haag?

    En op welke termijn zijn de andere sets te verwachten?
    Ik dacht op hun site gezien te hebben dat er nieuwe sets aankomen.

  19. #94

    Standaard SVS

    Dag Edgar,

    5.0 setje staat bij AudioVision te Dordrecht.
    Beste van te voren effe informeren.

    Andere sets en subs hebben we nog geen info van wat betreft tech. data, prijzen en beschikbaarheid te Europa.


    Gr,

    Marcel

  20. #95

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Dag Edgar,

    5.0 setje staat bij AudioVision te Dordrecht.
    Beste van te voren effe informeren.

    Andere sets en subs hebben we nog geen info van wat betreft tech. data, prijzen en beschikbaarheid te Europa.


    Gr,

    Marcel
    Dank je Marcel.
    Worden er alleen 5.0 sets hier verkocht of wordt ook de compelete 5.1 set zoals op de site staat verkocht?

  21. #96

    Standaard

    Edgar,

    sorry je vraag helemaal over het hoofd gezien.

    Tuurlijk verkopen we een compleet 5.1 of 7.1 setje (op basis van SBS speakers )
    Sub --> normaal de PB10NSD maar men kan ook voor de PB12NSD kiezen indien men nog meer power en diepgang wenst.

    Bij verdere vragen laat het me weten !!


    Marcel

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •