De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Internationaal Film Festival 2007 te Rotterdam [SLOT]

    Aangezien het hier barst van de filmliefhebbers vroeg ik mij af of er nog veel mensen naar Rotterdam gaan eind deze maand voor het filmfestival?

    Ik heb een Volkskrant arragament, met 5 films. Voor mij is het de eerste keer en krijg verscheidene films voorgeschoteld. Dus ook korte films en het lijkt mij zeker aangenaam om zo weer eens wat anders te proeven dan de grotere art-house producties en hollywood klappers.

  2. #2

    Standaard

    Ik zit er ook over te denken om te gaan. Hangt er even een beetje vanaf hoe druk het op dat moment is met studeren.

    Wij hebben hier trouwens ook de Volkskrant. Wat houdt dat arrangement precies in? En hoe kom je eraan?
    Vae, puto deus fio...
    Mijn Collectie | Films 2011

  3. #3

    Standaard

    Ik heb helaas geen tijd om er naar toe te gaan.
    Zou het wel leuk vinden om er eens heen te gaan, dus wellicht dat ik volgend jaar ga.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  4. #4

    Standaard

    Ik zou graag willen aangezien ik er studeer maar misschien dat het financieele aspect me een beetje tegenzit. Dat is nog even uitvogelen, maar ik wil al jaren gaan.

    Er is zelfs een verhaal dat er scholieren spijbelen om daar als vrijwilliger te kunnen helpen en/of films te kijken .

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Ik zag dat andere topic idd pas......
    Stom, excuses.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •