De resultaten 1 tot 16 van 16 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard CD WOW dvd´s bestellen

    Ik wil graag wat bestellen bij cdwow, maar ik krijg ze niet in mijn mandje. Ik krijg, als ik een dvd aanklik, steeds de waarschuwingen over de regio´s en dergelijke. Maar daar kan ik alleen maar klikken op annuleren en niet op doorgaan.

    Wie kan mij even helpen met dit waarschijnlijk zeer makkelijk op te lossen probleem?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #2

    Standaard

    Ik kan linksonder klikken op 'continue' en rechtsonder op 'cancel'.

  3. #3

    Standaard

    Ja, ik ook. Maar als ik op continue druk gebeurt er dus niks
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #4

    Standaard

    Staat er dan niet linksboven onder de zoekfunctie de inhoud van je winkelwagentje?

  5. #5

    Standaard

    Ik kan niet op die knop "doorgaan" of "continue" drukken, dus het winkelwagentje blijft leeg. Heel apart dit....
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  6. #6

    Standaard

    Misschien even je cookies en geschiedenis verwijderen. Misschien doet ie het dan.

  7. #7

    Standaard

    Ook al geprobeerd. Helpt ook niet.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  8. #8

    Standaard

    De pop-up blijft in beeld en de Continue knop werkt niet ? Dan zal het veld waar je op moet klikken wel verplaatst zijn, misschien kun je het plekje waar je moet klikken vinden als je op ctrl+a drukt ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  9. #9

    Standaard

    Vreemd! Dan weet ik helaas niet wat je moet doen. Misschien kun je het morgen nog eens proberen. Of misschien weet er iemand anders wat nu toe doen?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto
    De pop-up blijft in beeld en de Continue knop werkt niet ? Dan zal het veld waar je op moet klikken wel verplaatst zijn, misschien kun je het plekje waar je moet klikken vinden als je op ctrl+a drukt ?
    ctrl+a is toch alles selecteren? heb dat geprobeerd en dan selecteert ie gewoon alles inclusief de niet werkende continue knop.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  11. #11

    Standaard

    Aha, uhm, ok :P
    Ik heb zelf al weken last met CDwow omdat ik geen plaatjes kan zien, ligt aan mn browser en veiligheidsinstellingen.
    Heb je een andere browser geprobeerd ? Firefox of Opera ofzo ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #12

    Standaard

    Iemand?
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  13. #13

    Standaard

    Ik heb hetzelfde probleem al zeker een jaar, weet ook niet waaraan het ligt, zal wel iets met de veiligheidsinstellingen te maken hebben, echter het probleem speelt alleen bij Internet Explorer. Zoals Mercapto schreef browser Firefox of Opera installeren en je kunt hoogstwaarschijnlijk wel weer bestellen bij CD Wow.

  14. #14

    Standaard

    Ik heb hier ook last van gehad.... Ik kon het wagentje wel "afrekenen" maar na het scherm om het afleveradres te controleren klapte hij er steeds uit. Ik heb het "gewoon" nog een aantal keren geprobeert en na 5x of zo lukte het wel. Je ziet het: de aanhouder wint. Overigens werken ze volgens mij met een nieuwe firma die de betalingen doet, misschien heeft dit er mee te maken.
    Hoe werkt dat trouwens als je hier een box besteld, volgens de site gaan alle bestellingen door de brievenbus... lijkt me minder als je een mooie box besteld.....

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lars
    Ik heb hier ook last van gehad.... Ik kon het wagentje wel "afrekenen" maar na het scherm om het afleveradres te controleren klapte hij er steeds uit. Ik heb het "gewoon" nog een aantal keren geprobeert en na 5x of zo lukte het wel. Je ziet het: de aanhouder wint. Overigens werken ze volgens mij met een nieuwe firma die de betalingen doet, misschien heeft dit er mee te maken.
    Hoe werkt dat trouwens als je hier een box besteld, volgens de site gaan alle bestellingen door de brievenbus... lijkt me minder als je een mooie box besteld.....
    Als je een box bestelt die niet door de brievenbus past belt TNT netjes aan. Dat deden ze althans toen ik onlangs King Kong - Extended Ediition bestelt had, die kan niet door de brievenbus. Dat alles door de brievenbus gaat zoals CD-WOW beweert is dus onzin.

  16. #16

    Standaard

    klopt, ik heb vorige week nog Reservoir Dogs 15th binnengekregen.. werd ook netjes bezorgd door de pakjesdienst..

    ik heb nog nooit problemen bij cd-wow(.nl) gehad, behalve dan dat het niet in m'n orderoverzicht komt.. maar daarvoor ga ik dan lekker ff naar cd-wow.com :P


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •