Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder
    Citaat Oorspronkelijk gepost door zetmoon
    Geen "frustratie", gewoon gezond verstand!

    Ik heb gezegd dat ik niet geloof dat het verschil "gigantisch" is,
    er zal best wel verschil zijn.
    Maar dat is met het geld niet waard.
    HD TV, HD speler en HD schijfjes.
    Met gezond verstand had je nu die hd tv en hd speler gehad

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    play.com mag eigenlijk ook niet ontbreken in deze pricewatch.:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVM...egionHome.html
    Geen verzend en douanekosten, zoals bij Ezydvd en Amazon.

    Bij Amazon.com wordt je gegarandeerd door de douane gepakt, als je boven de vrijstelling van 23 Euro uit komt.
    Hoe het momenteel met Ezydvd gesteld is met de pakkans ben ik wel benieuwd, want de prijzen van de FOX uitgaves zijn daar beduidend lager dan hier,...maar als je door de douane er uitgepikt wordt gaat die prijswinst verloren aan alle heffingen die je dan moet betalen.

    Een goed alternatief voor Amazon is www.dvdpacific.com , die maar zelden door de douane worden onderschept.
    Helaas levert Play geen HD-DVD's buiten de UK. Gisteren heb ik geprobeerd er één te bestellen

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    play.com mag eigenlijk ook niet ontbreken in deze pricewatch.:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVM...egionHome.html
    Geen verzend en douanekosten, zoals bij Ezydvd en Amazon.

    Bij Amazon.com wordt je gegarandeerd door de douane gepakt, als je boven de vrijstelling van 23 Euro uit komt.
    Hoe het momenteel met Ezydvd gesteld is met de pakkans ben ik wel benieuwd, want de prijzen van de FOX uitgaves zijn daar beduidend lager dan hier,...maar als je door de douane er uitgepikt wordt gaat die prijswinst verloren aan alle heffingen die je dan moet betalen.

    Een goed alternatief voor Amazon is www.dvdpacific.com , die maar zelden door de douane worden onderschept.
    Helaas levert Play geen HD-DVD's buiten de UK. Gisteren heb ik geprobeerd er één te bestellen
    Werkt hier gewoon? Heb je wel Euro als valuta gekozen?

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    play.com mag eigenlijk ook niet ontbreken in deze pricewatch.:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVM...egionHome.html
    Geen verzend en douanekosten, zoals bij Ezydvd en Amazon.

    Bij Amazon.com wordt je gegarandeerd door de douane gepakt, als je boven de vrijstelling van 23 Euro uit komt.
    Hoe het momenteel met Ezydvd gesteld is met de pakkans ben ik wel benieuwd, want de prijzen van de FOX uitgaves zijn daar beduidend lager dan hier,...maar als je door de douane er uitgepikt wordt gaat die prijswinst verloren aan alle heffingen die je dan moet betalen.

    Een goed alternatief voor Amazon is www.dvdpacific.com , die maar zelden door de douane worden onderschept.
    Helaas levert Play geen HD-DVD's buiten de UK. Gisteren heb ik geprobeerd er één te bestellen

    Ik heb al diverse BD en HD-DVD's besteld bij Play. Werden gewoon geleverd
    *** Star-trader / SafeTrader

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    Bij Amazon.com wordt je gegarandeerd door de douane gepakt, als je boven de vrijstelling van 23 Euro uit komt.
    De douane zal mij wel een brave jongen vinden want er is nog nooit een pakket van mij door de doane onderschept van amazon.com. Als ik bestel is het altijd dik boven de 23 euro. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    play.com mag eigenlijk ook niet ontbreken in deze pricewatch.:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVM...egionHome.html
    Geen verzend en douanekosten, zoals bij Ezydvd en Amazon.

    Bij Amazon.com wordt je gegarandeerd door de douane gepakt, als je boven de vrijstelling van 23 Euro uit komt.
    Hoe het momenteel met Ezydvd gesteld is met de pakkans ben ik wel benieuwd, want de prijzen van de FOX uitgaves zijn daar beduidend lager dan hier,...maar als je door de douane er uitgepikt wordt gaat die prijswinst verloren aan alle heffingen die je dan moet betalen.

    Een goed alternatief voor Amazon is www.dvdpacific.com , die maar zelden door de douane worden onderschept.
    Helaas levert Play geen HD-DVD's buiten de UK. Gisteren heb ik geprobeerd er één te bestellen

    Ik heb al diverse BD en HD-DVD's besteld bij Play. Werden gewoon geleverd
    Dat is merkwaardig. Ik heb getracht om Apollo 13 te bestellen en bij het afronden van de bestelprocedure kreeg ik de melding dat dit produkt alleen binnen de UK geleverd werd. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik vervolgens de conclusie trok dat dat voor alle HD-DVD's zou gelden. Lijkt me logisch. Ik heb nu ondertussen mijn HD-DVD's besteld bij dvdpacific. Daar zijn ze toch een stuk goedkoper (15 euro voor de meest HD-DVD's). Zelfs wanneer ze onderschept worden door de douane en inclusief de verzendkosten zitten ze dan ongeveer op het prijsniveau van Play.

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rtoonen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door baltar
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel
    play.com mag eigenlijk ook niet ontbreken in deze pricewatch.:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVM...egionHome.html
    Geen verzend en douanekosten, zoals bij Ezydvd en Amazon.

    Bij Amazon.com wordt je gegarandeerd door de douane gepakt, als je boven de vrijstelling van 23 Euro uit komt.
    Hoe het momenteel met Ezydvd gesteld is met de pakkans ben ik wel benieuwd, want de prijzen van de FOX uitgaves zijn daar beduidend lager dan hier,...maar als je door de douane er uitgepikt wordt gaat die prijswinst verloren aan alle heffingen die je dan moet betalen.

    Een goed alternatief voor Amazon is www.dvdpacific.com , die maar zelden door de douane worden onderschept.
    Helaas levert Play geen HD-DVD's buiten de UK. Gisteren heb ik geprobeerd er één te bestellen

    Ik heb al diverse BD en HD-DVD's besteld bij Play. Werden gewoon geleverd
    Dat is merkwaardig. Ik heb getracht om Apollo 13 te bestellen en bij het afronden van de bestelprocedure kreeg ik de melding dat dit produkt alleen binnen de UK geleverd werd. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij zeggen dat ik vervolgens de conclusie trok dat dat voor alle HD-DVD's zou gelden. Lijkt me logisch. Ik heb nu ondertussen mijn HD-DVD's besteld bij dvdpacific. Daar zijn ze toch een stuk goedkoper (15 euro voor de meest HD-DVD's). Zelfs wanneer ze onderschept worden door de douane en inclusief de verzendkosten zitten ze dan ongeveer op het prijsniveau van Play.
    Ik denk dat dit komt omdat jij vergeten was om de valuta in euros te veranderen ipv ponden. Want anders kan je niks bestellen bij Play.
    When I was your age, they would say you could become cops or criminals. What I'm saying is this: When you're facing a loaded gun, what's the difference?
    - Frank Costello (The Departed)

    Mijn Collectie

  8. #33

    Standaard

    Iemand nog leuke koopjes gesignaleerd bij de MM rotterdam ofzo ? ik ben ook opzoek naar games in nederland allemaal welteverstaan. Mag daar ook een price watch voor opgezet worden ?
    (Three-Star Trader) (Goldtrader)
    Mijn Setup: AV Reciever Onkyo HTR-960 THX 7.1 - Speakers Onkyo THX Full HD T SAMSUNG LE40M86BD - Blu-Ray speler Playstation 3

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Albert Kostwinder Bekijk bericht
    De douane zal mij wel een brave jongen vinden want er is nog nooit een pakket van mij door de doane onderschept van amazon.com. Als ik bestel is het altijd dik boven de 23 euro. :wink:
    Neem aan dat je bij de douane werkt , anders moet je ons toch maar eens uitleggen hoe je dit doet......

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Neem aan dat je bij de douane werkt , anders moet je ons toch maar eens uitleggen hoe je dit doet......
    Werken bij de douane en iedereen hier benadelen?. Nope, dat zou ik niet willen hoor
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  11. #36

    Standaard

    Pffff vandaag brief thuis van douane, ligt een pakketje daar van mij. Krijg je zon formulier wat je moet invullen waar ik de ballen van snap. Bestel dus ook nooit meer bij dvdpacific. Amazon ging hier altijd goed

  12. #37

    Standaard

    Zo vandaag me bestelling van dvdpacific gehad moetst 15 euro doaune kosten er bij.
    pffff
    The One Ring
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard23 Bekijk bericht
    Zo vandaag me bestelling van dvdpacific gehad moetst 15 euro doaune kosten er bij.
    pffff
    heb jij ook zon tnt formulier gehad?

  14. #39

    Smile

    Zijn er al Blu-ray Disc regiovrij spelers te koop? Zo niet, hoe lang zullen we nog moeten wachten?
    Ik koop ze liever in de Verenigde Staten omdat ze daar goedkoper zijn. Bijna 10€ goedkoper dan bij ons per BD.

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    play.com mag eigenlijk ook niet ontbreken in deze pricewatch.:
    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/NAVM...egionHome.html
    Geen verzend en douanekosten, zoals bij Ezydvd en Amazon.
    .
    Ik zie bij play niks over regions? Is alles region b?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Ik zie bij play niks over regions? Is alles region b?
    Alles wat Play.com zelf verkoopt is regio B

    klanten kunnen tegenwoordig ook onderling titles verkopen/kopen (Playtrade) en daar worden nogal eens regio A titels aangeboden.
    En dan is er nog de Playusa.com site die alleen maar US titels verkoopt,... en dus regio A.

  17. #42

    Standaard

    Play doet alleen maar regio B hd-dvds, voorzover ik weet. Ze hebben indertijd voor r1 dvds playusa.com ingesteld, vanwege één of andere rechtenkwestie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Pffff vandaag brief thuis van douane, ligt een pakketje daar van mij. Krijg je zon formulier wat je moet invullen waar ik de ballen van snap. Bestel dus ook nooit meer bij dvdpacific. Amazon ging hier altijd goed
    De douane heeft DVDpacific ondekt en alles wordt tegenwoordig onderschept :sad: .
    DVDpacific is daarom helaas geen optie meer.
    Niet zo zeer de extra kosten is mij een doorn in het oog, maar vooral het feit dat je zendingen 2 a 3 weken worden vertraagd door de douanebehangeling.


    Een goed altanatief lijkt mij Axelmusic.com,...lage verzendkosten, en alles word vanuit Europeese magazijnen verzonden, waardoor je denk ik geen last zult hebben van de douane.
    Ik vraag me af waneer CD-WOW HD-DVD en Blu Ray gaat verkopen

  19. #44

    Standaard

    Ja axelmusic bestel ik regelmatig, maar amazon/dvdpacific is toch net wat goedkoper

  20. #45

    Standaard

    Is er bekend waarom Blu-Ray regelmatig duurder is dan HDDVD ? (ps. amazon.de / amazon.fr hebben uiteraard ook 'n mooie collectie HiDef films staan).
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TJ Weissel Bekijk bericht
    Is er bekend waarom Blu-Ray regelmatig duurder is dan HDDVD ? (ps. amazon.de / amazon.fr hebben uiteraard ook 'n mooie collectie HiDef films staan).
    zou het niet weten, en dat verschil valt rueze mee,(als het er ubbehaubt al is) .
    HD-DVD is regelmatig ook duurder dan Blu-Ray,.. met name de DVD/HD DVD combo's zijn veel duurder dan hun BD versie,... al zijn ze gelukkig van die combo's aan het afstappen.

    Anti Blu-Ray berichtgeving kun je beter in HD DVD topics uiten , want ik weet niet wat deze vraag toevoegt an deze topic.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Henkske22 Bekijk bericht
    Ja axelmusic bestel ik regelmatig, maar amazon/dvdpacific is toch net wat goedkoper
    Ik vind de verzendkosten van Amazon nogal hoog.

    $4,49 per zending + $2,49 per item, waarmee je voor een 1 disc BD/HD DVD uit komt op $6,98 (5,25 Euro) verzendkosten.
    Als je meerdere disc,s tegelijk koopt kom je per disc natuurlijk lager uit, maar dan heb je weer meer kans op Douaneheffing.

    Bij Axelmusic zijn de verzendkosten 1,50 Euro per 100 gram, en aangezien een 1 disc BD/HD DVD op 100 gram uitkomt, betaal je hier dus maar 1,50 Euro verzendkosten.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    zou het niet weten, en dat verschil valt rueze mee,(als het er ubbehaubt al is) .
    HD-DVD is regelmatig ook duurder dan Blu-Ray,.. met name de DVD/HD DVD combo's zijn veel duurder dan hun BD versie,... al zijn ze gelukkig van die combo's aan het afstappen.

    Anti Blu-Ray berichtgeving kun je beter in HD DVD topics uiten , want ik weet niet wat deze vraag toevoegt an deze topic.
    Dat dual format duurder is, is logisch, maar ook in de frs enzo zijn de BR meestal 34,99 en de HDDVD 29,99 zijn... heeft dit met rechten te maken? Wat het verder toevoegd aan dit topic... we hebben het erover en ik attendeerde men even op de europese amazon sites (ivm duane)
    What-i've-Seen DVD (1214) / HD DVD (201) / Blu-ray (98)


  24. #49

    Standaard

    BR disc zijn o.a. duurder in de productie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #50

    Standaard

    bij frs zijn zelf veel HD DVD's 19,99 zijn vaak juist stuk goedkoper dan Blu Rays. al hebben die goedkope hd dvd's nooit true hd sound
    Forrest Gump: Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get...

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •