Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 47 van 47 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Echt een aanrader! Perfecte mix tussen crime/thriller en comedy. Zelfs Colin Farrell acteert er goed in. Beetje een soort Guy Ritchie film maar dan wat minder over the top.

    Het is maar wat je over the top noemt natuurlijk, maar ik begrijp zeker wel wat je bedoelt In Bruges is voor mij gewoon een goede Britse komische gangsterfilm met voor de Belgen ook nog eens een bekende en leuke locatie.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Zelfs Colin Farrell acteert er goed in.
    Farrell is al een paar jaar goed bezig hoor :razz:
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Farrell is al een paar jaar goed bezig hoor :razz:
    Vind 'm meestal niet echt denderend eigenlijk. Alleen in Minority Report en SWAT was hij wel goed op z'n plek, maar vaak acteert hij me iets te overdreven. Niet op het irritante af ofzo, het is niet dat ik hem waardeloos vind en zijn films mijd Maar films als Alexander kan hij (nog) niet dragen, vinnik. Al mankeerde daar wel meer aan.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Vind 'm meestal niet echt denderend eigenlijk. Alleen in Minority Report en SWAT was hij wel goed op z'n plek, maar vaak acteert hij me iets te overdreven. Niet op het irritante af ofzo, het is niet dat ik hem waardeloos vind en zijn films mijd Maar films als Alexander kan hij (nog) niet dragen, vinnik. Al mankeerde daar wel meer aan.
    Ik vond hem in Cassandra's Dream ook prima spelen.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik vond hem in Cassandra's Dream ook prima spelen.
    Tigerland is misschien zijn beste film tot nu toe in mijn mening,
    gr,vince.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik vond hem in Cassandra's Dream ook prima spelen.
    Die heb ik niet gezien, Tigerland vond ik trouwens wel heel goed.

  7. #32

    Standaard

    Minority Report en the New World waren ind best goede films mede door Colin

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #33

    Standaard

    Colin Farrell is zeker een goede acteur. Hier nog niet genoemd zijn zijn rollen in Phone Booth en Daredevil (matige film maar hij maakte veel goed). Verder heeft hij de pech gehad dat zijn rollen in onder andere S.W.A.T., Miami Vice en The Recruit weinig voorstelden en hem dus niet de kans boden om te laten zien wat hij allemaal kan. Gelukkig kan hij dat in In Bruges wel weer doen...
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  9. #34

    Standaard

    [quote=Mr. Incredible;1420361Daredevil (matige film maar hij maakte veel goed)[/quote]

    Bullseye! Alleen voor die rol zou ik deze film wel opnieuw willen kijken.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FrankvdM Bekijk bericht
    Die heb ik niet gezien, Tigerland vond ik trouwens wel heel goed.
    Tigerland meteen even toegevoegd aan mijn Mailmydisc wishlist. Hij staat op direct beschikbaar dus de film zal binnenkort wel mijn kant op komen. Ik ben benieuwd!
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr. Incredible Bekijk bericht
    Colin Farrell is zeker een goede acteur. Hier nog niet genoemd zijn zijn rollen in Phone Booth en Daredevil (matige film maar hij maakte veel goed). Verder heeft hij de pech gehad dat zijn rollen in onder andere S.W.A.T., Miami Vice en The Recruit weinig voorstelden en hem dus niet de kans boden om te laten zien wat hij allemaal kan. Gelukkig kan hij dat in In Bruges wel weer doen...
    Hmm ik vond Daredevil dus juist zijn slechtste acteerwerk ooit. Kan ook aan dat belachelijke personage hebben gelegen, maar ik vond het niets.

    Maar dwalen we niet een beetje af met deze Farrell discussie? In Bruges is gewoon goed!

  12. #37

    Standaard

    Volgens DVD Home komt deze film bij ons uit op DVD op 16 oktober.

    Het scheelt trouwens niet veel of deze film staat in de IMDB Top 250. Momenteel een 8,1/10 met 32.000 stemmen.

  13. #38

    Standaard

    Vond dit zeker een aanrader, tijdje terug gezien en het geeft wel een prachtig beeld van Brugge. (waarvan ik jammergenoeg niet helemaal weet of het echt zo is, aangezien het voor mij ergens 11 jaar terug is dat ik er ben geweest)
    Einde was eens niet zo standaard, en er zaten echt heerlijk droogkomische stukken in de film. Zeker een aanrader. Zal hem ook eens kopen als hij op dvd uit is.
    "Christopher McCandless: Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth." - Into The Wild.
    Mijn eigen filmpjes en projecten

  14. #39

    Standaard

    Heeft ook wel iets weg van de films van Anders Thomas Jensen, maar voor de rest erg verfrissend en origineel. Een gezonde dosis humor en een leuke rol van Colin Farrell - had geen idee dat ' ie zo grappig kon zijn.

    8/10

  15. #40

    Standaard

    Als rasechte Bruggeling moet ik deze film natuurlijk hebben! Hij komt donderdag uit maar zal wel vroeger in de winkels liggen.

    Tot voor kort waren er ook affiches verkrijgbaar bij ons in het toeristenkantoor.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  16. #41

    Standaard

    Voelde je je nog beledigd Pieter, of kon je er wel om lachen?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  17. #42

    Standaard

    Ik zou het eerder een eer vinden als ze een goede satirische komedie maken met als decor mijn thuisstad en een cast als deze

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Voelde je je nog beledigd Pieter, of kon je er wel om lachen?
    Niet echt beledigd hoor, maar ze doen Brugge wel anders voor dan het is. Maar ik vond de film wel leuk en goed en ga hem zeker kopen.

    Voor de rest is het filmen hier vlekkeloos verlopen, ik denk niet dat er veel mensen aandacht aan schonken, enkel de jongeren hier waren natuurlijk opgewonden (voor de figuratie), en vooral de giechelende meisjes waren enthousiast, ze beweerden dat ze Colin's gsm-nummer hadden en zo.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  19. #44

    Standaard

    Vond het eerder een zwakkere film,
    had meer verwacht, de humor vond ik af en toe flauw...
    het verhaal was redelijk voorspelbaar en de film kwam traag op gang.
    Heb em samen bekeken met nog een filmliefhebber en die zal na een half uur al ferm te geeuwen.
    Bepaalde zaken kloppen ook niet echt..vb farrell springt door het raam op het bootje, hij wordt geraakt door een kogel en de bestuurder kijkt niet eens om, ook niet als hij van het bootje stapt en bijna in elkaar zakt... viel echt op

  20. #45

    Standaard

    Werkelijk waar een geweldige film, heb er echt van genoten. Vooral de heerlijke dialogen en de flauwe humor, voor mij één van de toppers van 2008!

    8/10

  21. #46

    Standaard

    In Bruges

    Heerlijke sobere film over twee huurmoordenaars (Gleeson, Farrell) die na een hit moeten onderduiken in Brugge en wachten op nadere instructies. Sterk acteerwerk en heerlijk cynische dialogen. Het ingetogenere broertje van een, pak em beet, Lock Stock and two Smoking Barrels. Ralph Fiennes laat zien ook goed uit de voeten te kunnen met subtiele humor...een prachtrol. Maar eigenlijk acteert iedereen sterk, ook Collin Farrell is helemaal in zn element. Brugge wordt mooi weergegeven. Een erg leuke verrassing!

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Het ingetogenere broertje van een, pak em beet, Lock Stock and two Smoking Barrels.
    Wat karakter betreft passen vooral Ray en Harry perfect in de 'wereld' van Lock, Stock and two Smoking Barrels. Maar ik moest vooral denken aan Cassandra's dream van Woody Allen, waarin Colin Farell ook iemand speelt die worstelt met gewetensnood.

    Verder ben ik het helemaal met je eens. Een aangename verrassing en niet de goedkope B-film die ik vreesde toen ik hoorde dat een film met zo'n cast in België of Nederland wordt opgenomen. Ik vind het zelfs een van de beste films die ik dit jaar heb gezien. Goed geacteerd, leuk verhaal, zwarte en bizarre humor, mooie lokaties en een rijkdom aan goede quotes: "Fuck off, Ken. They're filming midgets."
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •