De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Muziek dvd's LIVE

  1. #1

    Standaard Muziek dvd's LIVE

    Ik ben de laatste tijd de albums van LIVE weer aan het draaien. Ik heb:

    - Throwing Copper
    - Mental Jewelry
    - Secret Samadhi
    - Birds of Pray
    - V
    - Distance to Here

    Ik vroeg me af of er ook muziek dvd's zijn van LIVE. Nog nooit ergens gezien eigenlijk.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #2

    Standaard

    De enige officiele DVD van Live zit bij het album Awake (Best of Live). Helaas geen concertregistratie, maar een DVD met videoclips.

    Het album Songs From Black Mountain bevat ook een DVD weet niet meer goed wat erop staat maar tis de moeite niet waard, volgens mij een clipje van The River en een interview met Ed
    Oh I'm sorry. Did I break your concentration?

  3. #3

    Standaard

    De enige officiele DVD van Live zit bij het album Awake (Best of Live). Helaas geen concertregistratie, maar een DVD met videoclips.
    Ja, die dvd kwam ik vanmiddag ook tegen bij bol.com. Jammer dat het alleen videoclips zijn, want LIVE is live altijd erg goed. Vandaar dat ik er graag wat van op dvd zou willen hebben.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  4. #4

    Standaard

    Bij het album Birds of Prey zat een dvd met een paar nummers live op Pinkpop (geen idee welk jaar dat was).

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •