De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Goedkope DivX speler gezocht

    Ik ben op zoek naar een goedkope dvd speler (tot 70 euri)

    Beeldkwaliteit (HDMI etc) is voor mij niet zozeer van belang omdat ik toch een oude tv gebruik.

    Wel van belang is dat gecomprimeerde divx, avi bestanden probleemloos afgespeeld worden, en dat de ondertiteling er goed uitziet (geen koeieletters e.d).

    Het gaat dus vooral om de ondersteuning van de diverse coderingen enzo. Verder moeten de CDs / DVDs een beetje vlot laden. Regiovrij.

    Ik heb een overzichtje op http://www.kelkoo.nl/ctl/do/drilldow...-~sb-altPrice+ maar geen idee van de kwaliteit van die dingen (Peekton, Xoro... )

    Heeft iemand ervaringen / suggesties?

  2. #2

    Standaard

    Koop er gewoon een bij de blokker voor 4 tientjes. Ik heb zelf de provision en die werkt vrolijk elk schijfje naar binnen, en speelt het met plezier af. Divx (avi, mpeg) beeldkwaliteit is prima. Gewoon een simple dvd speler voor weinig geld die niet moelijk doet. En regio vrij is, je moet ook wel weten dat de speler ook geen jaren mee zal gaan. Ligt aan de onderdelen die ze daarvoor gebruiken.

  3. #3

    Standaard

    Bedankt voor de tip. Voor dat geld verwacht ik inderdaad geen degelijkheid, maar alleen functionaliteit.

    Ik vraag me alleen af of er toch geen verschillen zijn tussen de modellen. Spelen ze ook allemaal Xvid af, bijvoorbeeld?

  4. #4

    Standaard

    Ja, want sommige hebben een ingebouwde dts decoder en dat heeft die provision niet. Ja de meeste spelen xvid af het hangt eraf wat je wilt de 1 heeft dat, de ander dat enz. Maar alleen voor huis tuin en keuken gebruik en speelt, Divx,Xvid,dvd,svcd,vcd,hd-cd,cd en alle recordebles en 5.1 geluid is voor 4 a 5 tientjes meer dan zat

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •