De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Philips HTS 3500S

  1. #1

    Standaard Philips HTS 3500S

    Ik heb thuis een Philips HTS 3500S DVD speler en ik snap niks van het ‘Divx gebeuren’. (ik heb btw hier heel weinig verstand van :P)Het is blijkbaar een code die je bepaalde video-bestanden kan laten afspelen... :S? Ik heb me ook laten vertellen dat je een zwaar nieuwe DVD-speler nodig hebt die Divx kan afspelen... En volgens mij is die Philips nog niet zo nieuw. Anyway, ik kan nergens in de handleiding van mijn DVD-speler iets vinden of hij die Divx code kan lezen of niet. Nou heb ik een CD gebrand om mijn computer met twee videobestanden op en in de naam ervan stond Divx blablabla, en bij het afspelen ervan had je ook Divx op de computer nodig. En die CD die doet het gewoon op mijn DVD-speler! Betekent dit dat hij gewoon die Divx kan afspelen of wat betekent het? Het was gewoon een CD-R, niet eens een DVD-R. En die doet het gewoon goed op die DVD-speler. Niet dat dit niet fijn is, maar ik zou het ff willen begrijpen.
    Alvast bedankt
    "This is gonna hurt" (Jack Bauer, season 7: 10 am - 11 am)

  2. #2

    Standaard Re: Philips HTS 3500S

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 24rocks!
    Ik heb thuis een Philips HTS 3500S DVD speler en ik snap niks van het ‘Divx gebeuren’. (ik heb btw hier heel weinig verstand van :P)Het is blijkbaar een code die je bepaalde video-bestanden kan laten afspelen... :S? Ik heb me ook laten vertellen dat je een zwaar nieuwe DVD-speler nodig hebt die Divx kan afspelen... En volgens mij is die Philips nog niet zo nieuw. Anyway, ik kan nergens in de handleiding van mijn DVD-speler iets vinden of hij die Divx code kan lezen of niet. Nou heb ik een CD gebrand om mijn computer met twee videobestanden op en in de naam ervan stond Divx blablabla, en bij het afspelen ervan had je ook Divx op de computer nodig. En die CD die doet het gewoon op mijn DVD-speler! Betekent dit dat hij gewoon die Divx kan afspelen of wat betekent het? Het was gewoon een CD-R, niet eens een DVD-R. En die doet het gewoon goed op die DVD-speler. Niet dat dit niet fijn is, maar ik zou het ff willen begrijpen.
    Alvast bedankt
    Praten hier over Divx Vidx Mpeg4 ligt een beetje gevoelig hier

    We zullen er dus maar vanuit gaan dat het legale bestanden zijn die je gebruikt

    Er zijn DVD spelers die MP3 alleen afspelen vanaf een CD en niet vanaf een DVD omdat dat niet volgens de officiele standaard is. Divx/Vidx speelt nog uit de tijd van de minder snelle internetverbindingen, je kon dan een film ook wel kwijt op een CD. De standaard is wat minder streng, de meeste recorders/spelers spelen zo'n bestand dan ook wel af van een CD en/of een DVD. Niet wakker over liggen. :wink:

    DVD speler merken die erg volgens de standaard werken laten bijvoorbeeld niet toe dat je MP3 afspeeld vanaf een DVD, doe mij maar een iets minder strenge :wink:

    Wil je wat meer weten over de DVD standaard, dan zul je even wat moeten googlen
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard

    Die code die de DVD speler van de HomeCinema geeft is voor het huren van DivX films.

    Meer info (Engels): https://vod.divx.com/how/#account
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gerco Stuivenberg
    Die code die de DVD speler van de HomeCinema geeft is voor het huren van DivX films.

    Meer info (Engels): https://vod.divx.com/how/#account
    Aha :wink: bedoelde hij die code, ik snapte het al even niet, staat volgens mij ook in de gebruiksaanwijzing, tenminste in mijn philips met DivX wel :wink:
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •