Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 27 van 27 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Met mijn vorige receivers nooit maar de Arcam geeft geen menu-instellingen weer op het kleine schermpje en dus moet het met het OSD. :wink:
    Huh??? Bij mij hier worden de instellingen toch wel degelijk op het display van de receiver zelf getoond. Ik heb ook geen kabeltje naar de TV lopen hiervoor.

    Maar misschien zit het alleen op de zwarte uitvoering
    Ik zal het eens testen. BBG heeft het aangesloten en Bjorn vertelde dat. Ik heb dus dat kabeltje maar laten zitten en niet anders geprobeerd.
    Kan ook zijn dat juist het kabeltje de display uitschakeld. Gewoon aan de versterker kant even het stekkertje eruit halen en kijken of het display dan wel werkt.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Met mijn vorige receivers nooit maar de Arcam geeft geen menu-instellingen weer op het kleine schermpje en dus moet het met het OSD. :wink:
    Huh??? Bij mij hier worden de instellingen toch wel degelijk op het display van de receiver zelf getoond. Ik heb ook geen kabeltje naar de TV lopen hiervoor.

    Maar misschien zit het alleen op de zwarte uitvoering
    Ik zal het eens testen. BBG heeft het aangesloten en Bjorn vertelde dat. Ik heb dus dat kabeltje maar laten zitten en niet anders geprobeerd.
    Kan ook zijn dat juist het kabeltje de display uitschakeld. Gewoon aan de versterker kant even het stekkertje eruit halen en kijken of het display dan wel werkt.
    Ja zou goed kunnen. Maar als de reciever goed staat ingesteld kom je nooit in dat menu. Als m'n nieuwe speakers er zijn zal ik het wel eens testen.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •