Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 45 van 45 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben nog steeds bang dat de studio nog steeds geen rede ziet tot release. En wat hebben we er aan als ze alleen seizoen 3 nog uitbrengen? De serie heeft over het algemeen niet zoveel afleveringen dus ze hadden misschien de hele serie beter in 1 keer op dvd te brengen. Net zoiets als die absolutely fabulous box van een paar jaar terug.
    Waarom maken ze eigenlijk niet zo'n dvd box? Zouden jullie dat wel willen of zeggen jullie van blijf maar mooi bij het oude?

    Ik zou het wel jammer vinden voor die gene die de eerste twee seizoenen al in de kast heeft staan, maar door middel van zo'n box zijn we tenminste zeker dat we alle afleveringen krijgen.

  2. #27

    Standaard

    Liever geen box, want seizoen 1 en 2 heb ik al. Gewoon vanaf seizoen 3 weer gaan uitbrengen.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Liever geen box, want seizoen 1 en 2 heb ik al. Gewoon vanaf seizoen 3 weer gaan uitbrengen.
    Maar ik ben bang dat ze dan na twee seizoenen gaan zeggen dat de verkoop niet goed is, en dat ze er dan weer mee stoppen. En dan is het nog erger van dan hebben we vier seizoenen in de kast staan van een serie die niet meer verder op dvd wordt uitgebracht.

  4. #29

    Standaard

    Dat kan, maar ik heb er geen behoefte aan om twee seizoenen dubbel te hebben.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Dat kan, maar ik heb er geen behoefte aan om twee seizoenen dubbel te hebben.
    Ja daar heb je dan ook weer gelijk in. Het is echt jammer dat er zo'n probleem wordt gemaakt over een goede serie, ik hoop dat ze de rest snel gaan uitbrengen.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank
    Dat kan, maar ik heb er geen behoefte aan om twee seizoenen dubbel te hebben.
    Ja daar heb je dan ook weer gelijk in. Het is echt jammer dat er zo'n probleem wordt gemaakt over een goede serie, ik hoop dat ze de rest snel gaan uitbrengen.
    Inderdaad, en ik denk dat als alle seizoenen een keer op de markt zijn... dat veel meer mensen er dan wel interresse voor zullen tonen!

  7. #32

    Standaard

    Ligt er ook aan wat de prijs is natuurlijk. Maar aangezien het niet echt storm loopt met die berichten, denk ik dat het voorlopig wel niet zal gebeuren.
    "Het is allemaal anders gelopen. Alles loopt voortdurend anders"

    NeerlandsFilmdoek.nl - dé website over Nederlandse film en tv-series

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben nog steeds bang dat de studio nog steeds geen rede ziet tot release. En wat hebben we er aan als ze alleen seizoen 3 nog uitbrengen? De serie heeft over het algemeen niet zoveel afleveringen dus ze hadden misschien de hele serie beter in 1 keer op dvd te brengen. Net zoiets als die absolutely fabulous box van een paar jaar terug.
    Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Alle seizoenen los kopen, vind ik lang niet zo intressant dan alle seizoenen in één box. Het lost kopen wordt daarnaast nog minder intressant gemaakt door de eerste seizoenen uit te brengen met een slipcase, en de rest niet meer...

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank van Eenbergen
    Citaat Oorspronkelijk gepost door movie.tim
    Ik ben nog steeds bang dat de studio nog steeds geen rede ziet tot release. En wat hebben we er aan als ze alleen seizoen 3 nog uitbrengen? De serie heeft over het algemeen niet zoveel afleveringen dus ze hadden misschien de hele serie beter in 1 keer op dvd te brengen. Net zoiets als die absolutely fabulous box van een paar jaar terug.
    Ik ben het hier eigenlijk wel mee eens. Alle seizoenen los kopen, vind ik lang niet zo intressant dan alle seizoenen in één box. Het lost kopen wordt daarnaast nog minder intressant gemaakt door de eerste seizoenen uit te brengen met een slipcase, en de rest niet meer...
    Zoals ik al eerder heb gezecht zou ik nu liever hebben dat ze een box met alle seizoenen erin uitbrengen en stoppen met het los uitbrengen. Want ook al gaan ze seizoen 3 uitbrengen wie zegt dat ze hierna er niet weer mee stoppen, ik heb liever alle seizoenen in een keer dan hebben we in ieder geval zekerheid. Oke het is dan wel jammer van die eerste twee seizoenen maar ik heb liever twee dubbele seizoenen dan een onafgemaakte serie.

  10. #35

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door boxerino Bekijk bericht
    Nog 50 berichten mensen :P
    Al wat meer bekend?

  13. #38

    Standaard

    De Endemol heeft zoveel geld. En dan gaat hij zeuren dan de dvd misschien niet goed verkocht wordt..
    If death’s a mystery,
    Life is everything but easy
    If there’s a hell in the sky,
    The sky will have to wait for me

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lolletje Bekijk bericht
    Al wat meer bekend?
    Ik heb gehoord uit sommige bronnen dat er wel overnagedacht wordt meer niet.
    Dus nog steeds hoe meer berichten hoe meer kans !

  15. #40

    Standaard

    Oke .

    Weet je misschien ook wanneer er weer herhalingen op TV komen? En of er tijdens de zomerstop van GTST weer oude Kees & Co's op TV komen? :smile:

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lolletje Bekijk bericht
    Oke .

    Weet je misschien ook wanneer er weer herhalingen op TV komen? En of er tijdens de zomerstop van GTST weer oude Kees & Co's op TV komen? :smile:
    Daar weet ik niks van

  17. #42

    Standaard

    We wachten nog steeds, Disky/Endemol

  18. #43

    Standaard

    gewoon beginnen weer met seizoen 3 en doe dan gewoon alles te gelijk

  19. #44

    Standaard

    De bedrijf waar de dvd's van Kees & Co vandaan komen zijn ermee gestopt.
    Dus we kunnen de rest van de dvd's vergeten
    Ook verschijnen Seizoen 1 & 2 niet meer in de winkel en dus nergens meer verkrijgbaar.

  20. #45

    Standaard

    Kees & Co wordt nu elke werkdag om 17:05 uitgezonden op Comedy Central Family op zender 131 van Ziggo.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •