Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 150 worden weergegeven.

Discussie: SVS News

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik weiger dan ook nog een enkele dvd te kijken zonder sub. Omfg wat is een sub toch belangrijk zeg.
    Haha, ik snap hoe je je voelt. Ik zit helemaal zonder speakers, behalve de sub dan, en heb de dvd rechtstreeks aangesloten op de tv voor geluid. Geen lol aan om zo dvd's te kijken. :wink:
    Inderdaad da's ook drama.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Het verschil tussen een PB10 en een standaard PB12 is qua grootte echt verwaarloosbaar. De PB10 is meer een rechthoek en de PB12 meer een vierkant.
    Het scheelt aan iedere kant toch nog een paar duim (en daar verkijk je je snel op), maar ik had in eerste instantie de PB12-NSD/2 te pakken, vandaar :P. Die is wéér een slagje groter. En zwaarder (125 pond, daar heb je bijna twee mensen voor nodig ).

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Smits??? Dat zou echt geweldig zijn als het Smits is!
    Da's toch die fanatieke Stassen-basher he?
    Edgar??
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  4. #54

    Standaard

    Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHt
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  5. #55

    Standaard SVS

    Seth,

    Wat SVS te Dordrecht betreft neem simpelweg contact op met Alonso.

    SVS demo te Arnhem, nee niet Smits te Arnhem, ken die firma niet maar geloof dat is die Vincent van het HTforum die zo enthousiast reclame maakt van alles wat los en vast zit in die winkel en verkoopbaar is

  6. #56

    Standaard Re: SVS

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Seth,

    Wat SVS te Dordrecht betreft neem simpelweg contact op met Alonso.

    SVS demo te Arnhem, nee niet Smits te Arnhem, ken die firma niet maar geloof dat is die Vincent van het HTforum die zo enthousiast reclame maakt van alles wat los en vast zit in die winkel en verkoopbaar is
    Enthousiaste reclame maakt die zeker. Maar het is gewoon een goede winkel. Je betaalt net zoveel dan bij een gemiddeld dozenschuiver, en krijgt daar ook nog eens een goed advies bij IMO.
    Het enige wat ik zonde vind is hun luisterruimte.

    Maar welke winkel is het dan? Ik zag laatst wel een nieuwe hifi winkel in Arnhem, is die het?
    Turn around and feel the vibe.....

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHt
    Gelukkig maar, begon me al bedreigd te voelen :wink: .

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHt
    Gelukkig maar, begon me al bedreigd te voelen :wink: .
    Al moeten die foto's van je beest nu wel HEEL snel komen. :wink:


    @Seth: twijfel je nog over een andere SVS dan de SB12?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hehe Edgar basher doen we niet aan,...alleen in het oHt
    Gelukkig maar, begon me al bedreigd te voelen :wink: .
    Al moeten die foto's van je beest nu wel HEEL snel komen. :wink:


    @Seth: twijfel je nog over een andere SVS dan de SB12?
    Nope, qua formaat kan ik het gewoon niet kwijt,

    @Darkraver ik heb al een luisterafspraak gemaakt met Alonso, maar ik zou toch wel graag ook een referentie hebben aan een PB (plus 2) ofzo.

    Aan de andere kant wordt de luistersessie wel interessant, want deze SB12-Plus zal de beste sub worden die ik ooit heb gehoord :wink:
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  10. #60

    Standaard SB12

    Dag Seth,

    Sorry AudioVision heeft de +2 niet, verwacht zijn nieuwe bestelling elk moment.

    HChifi heeft twee +2 subs staan alsook de PB12NSD !!


    Marcel

  11. #61

    Standaard

    Ik kan niet anders zeggen dan geweldig.
    Meer review komt met de tijd.

    Kijk even mijn thuisbios topic er op na!
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Ik kan niet anders zeggen dan geweldig.
    Meer review komt met de tijd.

    Kijk even mijn thuisbios topic er op na!
    Met de tijd????? Dat klinkt alsof het een eeuwigheid gaat duren. :wink:

    Proficiat met je aankoop. 8)
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  13. #63

    Standaard

    Nou ik moet nog met de phase en de peq gaan stoeien. Alleen heb ik wel de DVE essentials er voor nodig denk ik.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Nou ik moet nog met de phase en de peq gaan stoeien. Alleen heb ik wel de DVE essentials er voor nodig denk ik.
    En heb je die?
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  15. #65
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Zoniet dan heb ik die nog voor een leuk prijsje.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door j.vandendool
    Zoniet dan heb ik die nog voor een leuk prijsje.
    Ik was weer te bescheiden zie ik.... :x :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  17. #67
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard


  18. #68

    Standaard

    Hmm dat vind ik wel aardig, van wie mag ik em even lenen :wink:

    Die zien gelijk weer upgrade euro's hoor, fijne gasten.
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Hmm dat vind ik wel aardig, van wie mag ik em even lenen :wink:

    Die zien gelijk weer upgrade euro's hoor, fijne gasten.
    We doen het voor jou Seth.... :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Hout
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Seth__Gekko
    Nou ik moet nog met de phase en de peq gaan stoeien. Alleen heb ik wel de DVE essentials er voor nodig denk ik.
    Voor de fase kun je het beste een bass loopje gebruiken (met behulp van de A-B repeat van je dvd/cd speler), en met de db meter kijken wat de grootste uitslag geeft (dan zit je in fase met de hoofdspeakers). Ik gebruik zelf meestal het intro'tje van Faithless' "Reverence" .

    De PEQ kun je niet inregelen met DVE; hier heb je echt individuele testtonen voor nodig. Je kunt hier evt. een testtoon cd'tje downloaden.
    Kijk daar heb ik wat aan! De testtonen cd is aan het branden, die faithless cd heb ik niet.

    Eens kijken wat ik dan wel kan gebruiken, misschien die thx optimizer sweep tone?
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  21. #71

    Standaard

    Ja, Na het lezen van al deze reviews is het duidelijk voor me..
    Ik zat eerst te denken aan de REL QUAKE 2, en wilde altijd dan eens een SVS of Velodyne luisteren..
    Maar na dit alles. Neig ik zeer sterk naar de SVS. Het is in een kamer van 12m2, budget is goed!
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  22. #72

    Standaard svs

    Joostpolletje,

    welke regio woon je ?

    Marcel

  23. #73

    Standaard Re: svs

    Citaat Oorspronkelijk gepost door darkraver
    Joostpolletje,

    welke regio woon je ?

    Marcel
    Utrecht..
    KEF | SVS | DENON 3808| Samsung | QED | BETTERCABLE | KIMBER-CABLE | Monster | Xbox360 - HD-DVD | PS-3 Blu-Ray

  24. #74

    Standaard

    ah maar dat is niet zo heel ver van radioroelandschap.nl.

  25. #75

    Standaard

    12 vierkante meter, mwa dat kan een Quake wel aan, en is dan ook wel een stuk goedkoper. Maar als je budget hebt, zeker eens gaan beluisteren die SB12-Plus !
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •