Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.
  1. #26

  2. #27

  3. #28

    Standaard fotos

    Ben er ok erg blij mee! Dank voor het plaatsen!

    Bert

  4. #29

    Standaard

    Graag gedaan !

    Heb je het meubel zelf gemaakt/ laten maken ?

  5. #30

    Standaard

    hmmm... laten maken, ben niet zo handig..

    Wel veel over nagedacht en mee besproken. Alle bekabeling (stroom, achter speakers, tweede sub) komt uit de kruipruimte.

    Door de "pootjes" waarop de kast staat en waaronder de centre staat is de kast van voren toch vrij luchtig.
    Van achteren is ie te massief. Een vriend gaat nog iets met zilver erop doen (komt in mijn lampekappen terug) om wat te verzachten

    Als er belangstelling is kan ik de naam van de bouwer wel plaatsen. De kosten zaten wel boven de 5.000 voor de kast....

    Let op de doorlopende nerf op de voorkant van de kast van deurtje tot deurtje.... Het is trouwens notenhout (fineer)

    Bert

  6. #31

    Standaard

    Het duurde effe maar het is de moeite waard geweest.

    Mooi hoor, sfeervolle kamer ook. :wink:
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Dat ziet er inderdaad super uit...die plasma = **kwijl**
    | Marantz SR-64004| Kef | SVS | Nordost Wyrewizard | Qed | Furutech-Lapp-Wattgate | G&W | Pioneer PDP-LX508D | PS3 | Wii | Cisco 8455DVB HD|

  8. #33
    Johan van den D.
    Guest

    Standaard

    Meubel is inderdaad van zeer mooi fineer gemaakt maar het model.............
    Niet mijn smaak dus maar de apparatuur des te meer. :wink:

  9. #34

    Standaard

    Ik blijf het een mooie oplossing/opstelling vinden.

    Hoe doe je dat met dichte deurtjes en je AB's?
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  10. #35

    Standaard

    Vlak boven het beeldscherm is een infra rood oogje. Dat gaat naar een boxje en vandaar via draadjes naar de diverse apparaten waar op de infra rood sensor een zendertje/ontvanger zit. Is wel een gepriegel maar werkt......

    Ben bezig om een nuvo te programmeren (all in one design remote) maar das wel een hele slag.

    De basics werken inmiddels maar alle set up dingen doe ik met de normale remotes

    Bert

  11. #36

    Standaard

    De Kast is gemaakt door Roms, meubelmaker en standbouw bedrijf in Haarlem.

    De echte hardware is geleverd door Gerard Schoon Audio uit Heiloo NH

    Het ontwerp van de gehele kamer inclusief de kast is van Anneke van der Heide Wijma (bedrijf = Anaki) uit Oostgraftdijk

    Bert

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •