De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Forbidden Planet (SE) [DVD]

    Forbidden Planet (SE) [DVD]

    Een uitgebreide 2-disc uitgave van deze SF-klassieker uit 1956, inclusief bonusfilm.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een regio 2 uitgave, 2 disc. Dat wordt een moeilijke.

    Ik heb de R1 versie al (flipper, 1 kant full- andere kant widescreen) maar een R2 versie zou wel relaxter zijn, gezien ik mijn andere DVD-speler bijna nooit gebruik. Hopelijk komt er snel een goede aanbieding.

    Leslie Nielsen in een serieuze rol, dat is nu wel anders.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  3. #3

    Standaard

    Ook verkrijgbaar als gewone - en ultimate collectors edition op Hd dvd. :wink:
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  4. #4
    memphisflash
    Guest

    Standaard

    Als ik naar de inlay kijk valt het me op dat deze verkeerd om staat ? raarrrrr ... Maar goed ik ben voor de R1 collectors editie gegaan in de Tin Box met 'n mini Robby - toch een stuk leuker dan de NL uitgave. Hoe dan ook, blijft een Sci-Fi klasieker - AANRADER !

  5. #5

    Standaard

    Als sci-fi liefhebber ben ik razend geïnteresseerd in dit filmische monument, dat volgens mij samen met The Day The Earth Stood Still tot de stamvaders van de moderne science-fiction gerekend mag worden. En natuurlijk als tijdsbeeld van hoe men destijds naar de toekomst keek. Hopelijk komt-ie snel een keer in een aanbieding, ben zeer benieuwd.
    Mom? If you were in a German Scheiße movie, you'd... you'd tell me, right? - Eric Cartman
    You are entering a world of pain, my friend - Walter Sobchak

  6. #6

    Standaard

    Een visueel mooie en vooral ook heel sfeervolle klassieke SF-film die heel lekker wegkijkt. Dit is er eentje voor de echte liefhebber van echte 'old-skool' science fiction. Persoonlijk vond ik hem geweldig. En de dvd is zoals je mag verwachten van een SE van Warner: super.

  7. #7

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •