Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste
De resultaten 801 tot 825 van 843 worden weergegeven.
  1. #801

    Standaard

    Van het laatste seizoen was de bol versie toch echt mooier, dankzij de alternatieve cover die volgens mij geen enkel ander land had.

  2. #802

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Van het laatste seizoen was de bol versie toch echt mooier, dankzij de alternatieve cover die volgens mij geen enkel ander land had.
    Inderdaad seizoen 6 uitgave was een dieptepunt.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  3. #803

    Standaard

    81tmCyVCAlL._SL1500_.jpg

    Zag dit plaatje op Amazon.de. Wordt weer een plastic, weinig toevoegende O-ring zoals seizoen 3 en 5. De bol.com versie heeft weer een ander design kartonnen O-ring.

  4. #804

    Standaard

    Naar aanleiding van een bericht in de Telegraaf vandaag heb ik gegoogled op de releasedatum van seizoen 8. Het begint er steeds meer op te lijken dat seizoen 8 pas in 2019 op tv komt. Dat is dus iets meer dan een jaar wachten!
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  5. #805

    Standaard

    Dat is inmiddels bevestigd toch? Las ik op serietotaal in ieder geval van de week.

  6. #806

    Standaard

    Twee maanden terug seizoen 6 op blu-ray gekocht en dit seizoen ook gezien. Schitterende scènes en afleveringen worden afgewisseld met hele bedenkelijke actiescènes en tijdsprongen. Binnen 1 scène half Westeros afreizen bijvoorbeeld. Zwaaien met een zwaard en je tegenstander ligt voor dood op de grond.
    De filmmuziek is wel van een constant hoog niveau en heb de soundtrack ook op 3-lp aangeschaft.

    Vorige week begonnen met seizoen 7 op Ziggo Film en Serie en aflevering 1 was veelbelovend. Maar aflevering 3 was weer waarvan je dacht, menen ze dit serieus?? Jon Snow die aan het eind van aflevering 2 aan zijn lange zeereis begint opweg naar Dragonstone om Daenarys te ontmoeten, alsof hij even op een vliegtuig stapt. En zo kunnen we nog een paar afraffelmomenten verzinnen. Had er dan gewoon 10 afleveringen van gemaakt. Zeker nu ik net lees dat seizoen 8 pas in 2019 op tv schijnt te komen.

    De verhaallijnen worden dan wel kleiner wordt het grote verhaal overzichtelijker, maar om er dan zo mee om te gaan.... :s

  7. #807

    Standaard

    Artikel over het laatste seizoen (spoiler): http://www.superguide.nl/nieuws/hbo-...oit-news-28063

  8. #808

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Artikel over het laatste seizoen (spoiler): http://www.superguide.nl/nieuws/hbo-...oit-news-28063
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #809

    Standaard

    Diverse spinoffs zijn in de maak.

    Hoe leuk ik dat ook vind, hij kan beter eens weer een boek uitbrengen.
    Als ik dan deze quote lees, dan denk ik, concentreer je nu eens op het volgende GoT boek uitbrengen.....
    “We’re not doing Dunk and Egg,” wrote Martin. “Eventually, sure, I’d love that, and so would many of you. But I’ve only written and published three novellas to date, and there are at least seven or eight or ten more I want to write. We all know how slow I am, and how fast a television show can move. I don’t want to repeat what happened with Game of Thrones itself, where the show gets ahead of the books. When the day comes that I’ve finished telling all my tales of Dunk and Egg, then we’ll do a TV show about them … but that day is still a long ways off.”

  10. #810

    Standaard

    Het aftellen kan beginnen...
    https://youtu.be/NspqGM0DbbQ
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  11. #811

    Standaard

    Ze hebben ook net de trailer van Game of Thrones seizoen 8 bekendgemaakt Heeeeeel gaaf, nu al zin in!!

  12. #812

    Standaard

    Tijdelijke tentoonstelling op Utrecht CS en permanente vanaf 2020 in Noord-Ierland: https://www.superguide.nl/nieuws/gam...box=1554456958

  13. #813

    Standaard

    Na zo lang wachten is het vandaag eindelijk de dag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Game of Thrones. Helaas geen HBO dus maar downloaden met VPN verbinding maar zo te zien ben ik niet de enige https://www.vpngids.nl/nieuws/game-o...al-gedownload/

  14. #814

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1991 Bekijk bericht
    Na zo lang wachten is het vandaag eindelijk de dag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Game of Thrones. Helaas geen HBO dus maar downloaden met VPN verbinding maar zo te zien ben ik niet de enige https://www.vpngids.nl/nieuws/game-o...al-gedownload/

    Hallo Maarten,
    Je bent nieuw op het forum, dus van harte welkom!
    Wees voorzichtig met posten over downloaden (hoe en wat en wanneer). Dit is een forum van liefhebbers van fysieke media en we hebben het niet graag over downloaden.
    De echte content is veel beter dan downloads
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #815

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Hallo Maarten,
    Je bent nieuw op het forum, dus van harte welkom!
    Wees voorzichtig met posten over downloaden (hoe en wat en wanneer). Dit is een forum van liefhebbers van fysieke media en we hebben het niet graag over downloaden.
    De echte content is veel beter dan downloads
    Met al die streaming diensten kun je beter spreken van eerlijke media.

    Foei Maarten.

  16. #816

    Standaard

    Oooh dat wist ik niet ik zal er op letten. Ik zal eens de forumvoorwaarde eens lezen

  17. #817

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Maarten1991 Bekijk bericht
    Na zo lang wachten is het vandaag eindelijk de dag de eerste aflevering van het nieuwe seizoen Game of Thrones. Helaas geen HBO dus maar downloaden met VPN verbinding maar zo te zien ben ik niet de enige https://www.vpngids.nl/nieuws/game-o...al-gedownload/
    Inmiddels is de eerste aflevering ook bij Ziggo te zien. Ik moet seizoen 7 eerst nog bekijken.

  18. #818

    Standaard

    Na aflevering 2, nooit gedacht dat Arya zo'n hete truffel was .
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #819

    Standaard

    Aflevering 3 10 van 10 punten, maar voor beeldkwaliteit 6. Wat een slechte beeldkwaliteit. Veel donkere scenes met allerlei beeldfouten.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #820

    Standaard

    Aflevering 3 was echt wel epischer dan episch! Een uur lang met beide handen voor de mond zitten kijken. Ongeloofijk gewoon!

  21. #821

    Standaard

    Zeer goede aflevering. Een beetje gerekt imho tussen 60-90% (ze worden in het begin volledig overrompeld, maar ineens niet meer...) . Beeldkwaliteit was echt om te huilen soms, leidde zo af. De lucht was pixelgalore.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  22. #822

    Standaard

    Epic. Truly epic. En nu? All hail queen Arya, the Night King Slayer ?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #823

    Standaard

    Beeldkwaliteit was bizar slecht en leidde erg af.
    In het deel zelf waren er een paar onbegrijpelijke beslissingen, zoals de aanval van de Dothraki, die naar voren stormen zonder enig idee te hebben wat voor ze zit. Jon die op de Night King afstormt, terwijl hij weet wat er met de doden gebeurt.
    Desondanks wel genoten hoor, Arya (die blijkbaar enorm hoog kan springen) was echt top, dat stukje dat ze zich verstopte was erg spannend.


    Ook een enorme blunder van hbo op insta, door een hele, hele grote spoiler te plaatsen, terwijl het deel buiten de VS nog niet was uitgezonden.

  24. #824

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Epic. Truly epic. En nu? All hail queen Arya, the Night King Slayer ?
    Je vergeet even dat er nog een koninging is die een eigen leger heeft en dat aan de Arya kant het enorme leger maar weinig van over is. Ik denk dus dat er nog wel aardig wat staat te gebeuren. Neemt niet weg dat de ontplooiing van het Arya personage leuk is om te zien.

    Beeld was hier trouwens gewoon netjes, niet perfect maar geen pixelatie ofzo.

  25. #825

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Je vergeet even dat er nog een koninging is die een eigen leger heeft en dat aan de Arya kant het enorme leger maar weinig van over is.
    Er zijn nog twee draken over die het leger van Cersei zo in een vingerknip kunnen barbecuen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 33 van 34 EersteEerste ... 23293031323334 LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •