Pagina 22 van 34 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 843 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #527

    Standaard

    Prachtig einde van de aflevering vanavond. Dat beloofd wat.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #528

    Standaard

    En weeral een prachtig einde van een prachtige aflevering (S04E07). GoT is fantastisch. Het valt bijna niet te bevatten hoe goed deze reeks is.

  4. #529

  5. #530

    Standaard

    Een week wachten bah.....

  6. #531

    Standaard

    Omdat HBO USA The Normal Heart uitzond, een TV bewerking van het toneelstuk van Larry Kramer met o.a. Julia Roberts en Matt Bomer.

  7. #532

    Standaard

    Like I said... Bah

  8. #533

    Standaard

    Nu al afkickverschijnselen?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #534

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Een week wachten bah.....
    Bij elke serie op HBO heb je die week ertussen zitten. Doen ze dat vanwege de planning van de opnamen of heeft het een andere reden?

  10. #535

    Standaard

    Ik baalde er ook van dat er deze week geen uitzending was. Dit seizoen gaat hopelijk richting een fantastisch einde en wordt daarmee - wat mij betreft - het beste seizoen tot nu toe.

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Bij elke serie op HBO heb je die week ertussen zitten. Doen ze dat vanwege de planning van de opnamen of heeft het een andere reden?
    Nee.. Deze keer vanwege Memorial Day in de Verenigde Staten, traditioneel gehouden op de laatste maandag van mei.
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  12. #537

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martino Bekijk bericht
    Nee.. Deze keer vanwege Memorial Day in de Verenigde Staten, traditioneel gehouden op de laatste maandag van mei.
    Toch zie ik bij 9 van de 10 keer dat ik een serie bij HBO volg dat ze 1 week geen uitzending hebben omdat er dan wereldwijd geen uitzending is. Dat valt me toch op. Daarom vroeg ik het me af of het iets is wat normaal is of is het gewoon pech dat die ene keer iets te doen is in Amerika waardoor ze niet kunnen uitzenden (zoals een feestdag).

  13. #538

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Nu al afkickverschijnselen?
    K weet wat er gaat gebeuren en met 3 afleveringen te gaan, had ik dit in aflevering 8 verwacht. Al zal t ongetwijfeld opgerekt worden tot aflevering 9 en zal aflevering 10 weer zonder grote cliffhanger zijn zoals elk seizoen... Er staan iig nog 2 flinke dingen op t programma gerelateerd aan de trial en ben gewoon bang dat we dit seizoen er maar 1 van gaan zien... Daarom keek ik uit naar episode 8 met de stiekeme hoop dat k ongelijk zou hebben...

    Er staat nog redelijk wat open uit A Storm of Swords wat nog niet aan bod is gekomen. 1 lijn is nog helemaal niet aangeraakt, voor de boeken lezers, heb t over Lady Stoneheart. Als je alleen de serie kijkt DO NOT GOOGLE IT!!! Ben gewoon benieuwd hoe ze dit aanpakken in de serie.
    Laatst aangepast door Chris W : 29-05-2014 om 19:04

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Er staat nog redelijk wat open uit A Storm of Swords wat nog niet aan bod is gekomen. 1 lijn is nog helemaal niet aangeraakt, voor de boeken lezers, heb t over Lady Stoneheart. Als je alleen de serie kijkt DO NOT GOOGLE IT!!!
    Dit wordt vast en zeker de cliffhanger!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #540

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dit wordt vast en zeker de cliffhanger!
    Laten we het hopen... Zit me alleen dwars met de tijd die er overheen is gegaan. In t boek is het 3 dagen na. Die tijd is allang verstreken. Dus de introductie van Stoneheart moet daar van afwijken... Zat zelf te denken haar te introduceren als Brienne wordt opgeknoopt, gevolgd door de opknoop scene, Brienne hangt voetjes van de vloer, fade to black, Brienne schreeuwd t woord, roll credits

    Maar wat me dus dwars zit... Elke 10de aflevering heeft eigenlijk nooit een gigantsche cliffhanger.. S1, onthoofding, aflevering 9. S2, black water, aflevering 9. S3, red wedding, aflevering 9. See what I'm getting at?... We zitten nog met een wc, Stoneheart en de trial by combat... Is nog best veel voor slechts 3 afleveringen...

    EDIT: Zit op IMDB te kijken betreft cast/plot van episode 10. Denk niet dat we Stoneheart gaan zien dit seizoen...
    Laatst aangepast door Chris W : 30-05-2014 om 04:20

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    Laten we het hopen... Zit me alleen dwars met de tijd die er overheen is gegaan. In t boek is het 3 dagen na. Die tijd is allang verstreken. Dus de introductie van Stoneheart moet daar van afwijken... Zat zelf te denken haar te introduceren als Brienne wordt opgeknoopt, gevolgd door de opknoop scene, Brienne hangt voetjes van de vloer, fade to black, Brienne schreeuwd t woord, roll credits

    Maar wat me dus dwars zit... Elke 10de aflevering heeft eigenlijk nooit een gigantsche cliffhanger.. S1, onthoofding, aflevering 9. S2, black water, aflevering 9. S3, red wedding, aflevering 9. See what I'm getting at?... We zitten nog met een wc, Stoneheart en de trial by combat... Is nog best veel voor slechts 3 afleveringen...

    EDIT: Zit op IMDB te kijken betreft cast/plot van episode 10. Denk niet dat we Stoneheart gaan zien dit seizoen...
    Imdb is een soort wikipedia, iedereen kan daar informatie aanpassen en het is niet echt betrouwbaar.

    En wat betreft cliffhangers in aflevering 10; in de 10de aflevering van seizoen 1 werden de draken geïntroduceerd. Kan dat dat nu met Soneheart ook gebeurt.

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    EDIT: Zit op IMDB te kijken betreft cast/plot van episode 10. Denk niet dat we Stoneheart gaan zien dit seizoen...
    Zou niet de eerste keer zijn dat er iemand uncredited meedoet...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Zou niet de eerste keer zijn dat er iemand uncredited meedoet...
    Gaat me om wie er nog credited is wc verhaal zegmaar. IMO kan je dan niet Stoneheart er ook nog bij gooien.

  19. #544

  20. #545

    Standaard

    Ik heb echt heel veel WTF momenten gehad in deze tv serie.
    Voor mij echt de meest onvoorspelbare tv serie ooit gezien, zeker dat ik daar geen boeken van heb gelezen.
    Vooral die 9e aflevering van 3e seizoen...
    Ben erg benieuwd naar de 8e aflevering, ga um vanavond kijken

  21. #546

    Standaard

    Mijn pronostiek:
    Aflevering 9: Finale confrontatie tussen Jon en Ygritte
    Aflevering 10: Het WC-incident, en Lady Stoneheart als cliffhanger
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #547

    Standaard Re:

    Ik zie net dat in de gids van HBO er 10 minuten extra staan ingepland voor aflevering 10. Normaal begint het programma erna om 21.30 maar dan om 21.40 uur. Volgens http://gameofthrones.wikia.com/wiki/The_Children zou deze aflevering 66 minuten gaan duren.


    Omschrijving aflevering 10: Game of Thrones 4 Afl.10: The Children

    Maandag, 20:30 - 21:35 | 2014 | 65 minuten | Drama, Fantasy | Seizoensfinale. Ten noorden van de Muur zorgt een onverwachte komst voor opschudding. Dany moet pijnlijke waarheden onder ogen zien. Bran ontdekt meer over zijn lotsbestemming. Tyrion beseft dat er het voor hem niet rooskleurig uitziet.

  23. #548

    Standaard

    De laatste aflevering van een seizoen duurt al wel eens vaker langer, was denk ik met de vorige seizoenen ook zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #549

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Mijn pronostiek:
    Aflevering 9: Finale confrontatie tussen Jon en Ygritte
    Aflevering 10: Het WC-incident, en Lady Stoneheart als cliffhanger
    wc EN Lady?... I dunno man.... T zou wel een cliffhanger zijn naar S05, dat wel... Bleh, nog maar 12 dagen en dan is t alweer gedaan voor t hele jaar...

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Chris W Bekijk bericht
    wc EN Lady?... I dunno man.... T zou wel een cliffhanger zijn naar S05, dat wel... Bleh, nog maar 12 dagen en dan is t alweer gedaan voor t hele jaar...
    Kan toch. In het begin van afl. 10 laat Jamie Tyrion vrij, die dan zijn vader vermoordt, en tegen het einde van de aflevering zit hij op een schip naar Meereen. Lady Stoneheart vervolgens de allerlaatste scène van de aflevering... Ik zie dat perfect zitten zo.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 22 van 34 EersteEerste ... 1218192021222324252632 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •