Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 843 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter Neefs Bekijk bericht
    Dit word zonder twijfel dé beste serie van 2011 voor mij!!! Ik kan niet wachten tot de eerste aflevering in premiere gaat...
    http://www.makinggameofthrones.com/

    En nu zeker nu je een 14min preview kunt kijken van EP1! En wat ziet dat er fantastische en grimmig uit :O nu kan ik helemaal niet meer wachten.

    Dit wordt zeker de beste/vetste serie van 2011+!

  2. #52

    Standaard

    Erg goed inderdaad. Grimmig sfeertje, een totaal gecreëerde wereld. Dit ga ik volgen!

  3. #53

    Standaard

    Schitterend om te zien dat het tenminste niet dumbed down is. De hoeveelheid redelijk grafisch geweld is alvast aanwezig, ben eens benieuwd hoe HBO de eerder erotisch getinte scènes gaat aanpakken.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #54

    Standaard

    Ziet er goed uit, ben momenteel met deeltje vier van de boeken bezig en het bevalt me zeer

  5. #55

    Standaard

    Hier een preview, mocht die nog niet zijn langs zijn gekomen: http://www.hbo.com/video/video.html?...&autoplay=true

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Hier een preview, mocht die nog niet zijn langs zijn gekomen: http://www.hbo.com/video/video.html?...&autoplay=true
    Mooi hoor, zoals we gewend zijn van HBO wordt er rustig de tijd genomen om het verhaal te vertellen.
    Het is wel zeker dat ik kijk, maar ik denk wel dat ik wacht tot het seizoen af is.

  7. #57

    Standaard

    Nieuwe making of.
    Zelden een show gezien waar ze voor de premiere zoveel promo's/making ofs vantevoren uitzenden.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Zelden een show gezien waar ze voor de premiere zoveel promo's/making ofs vantevoren uitzenden.
    D'r is qua verhaal natuurlijk niet veel meer geheim te houden want iedereen heeft intussen het boek wel gelezen. Dan is het weer fijner om naar de vormelijke aspecten van de reeks te gaan kijken. Ik ben alvast onder de indruk van het eerste kwartier dat als teaser te zien is, nog geen 15 minuten bezig en er zijn al 2 hoofden van hun eigenaar gescheiden.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  9. #59

    Standaard

    Heb de boeken niet gelezen dus kijk ook nog niet echt naar de teasers en making of, heb wel blind vertrouwen in dergelijke HBO projecten, stap er liever helemaal blanco in.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Heb de boeken niet gelezen dus kijk ook nog niet echt naar de teasers en making of, heb wel blind vertrouwen in dergelijke HBO projecten, stap er liever helemaal blanco in.
    Dan ben ik erg benieuwd wat dalijk je eerste indrukken zijn. Mensen die de boeken hebben gelezen kennen het achtergrondverhaal en de immense lading aan karakters (een cast van 89 geloof ik, voor seizoen 1) al, maar ik kan me voorstellen dat mensen die er 'blanco' ingaan toch een paar afleveringen nodig zullen hebben om te weten wie wie is en wat er precies allemaal aan de hand is. Toch heb ik wel een paar reviews van mensen die boeken niet hebben gelezen (Variety, The Hollywood Reporter) die meteen gegrepen waren door het verhaal en er ontzettend positief over zijn.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  11. #61

    Standaard

    Als ik zie hoe goed de personages zijn uitgewerkt in de boeken, dan ben ik blij dat ik eerst de boeken (met name deel 1 natuurlijk) lees voordat de serie begint (al ben ik niet iemand om op i-net te kijken, dus is het wachten op een dvd- of BR uitgave), hoewel ik misschien wel een uitzondering zou maken om dit op tv te kijken...

    Ik ben nu op drie kwart van boek 2 in een dikke 3 weken (dus voor delen 1 en 2). Erg verslavend, lees ondanks drukke werkzaamheden iedere dag wel meerdere pagina's en in weekend gaat het hard.

    Vraag me wel af hoe de fantasy elementen over gaan komen in de serie (met geweld zit het gezien de trailers wel snor en HBO heeft met erotische passages nog nooit problemen gehad om die uit te zenden).
    Send a maniac to catch a maniac...

  12. #62

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Net aflevering 1 gezien! Mijn verwachtingen waren hoog en die zijn ingelost wat een goede serie met mooie decors en de sfeer is super. Einde aflevering 1 bevat meteen een mooie cliffhanger dus ik kan niet wachten op aflevering 2.

    9/10

  14. #64

    Standaard

    Vanmiddag ook bekeken, érg goed begin zeg. Ik had gedacht dat het allemaal heel ingewikkeld zou zijn vanwege de verhaallijnen die nu nog enigszins door elkaar lopen, maar niets van dat alles. Prachtig hoe men deze wereld vertaald heeft vanuit het boek. Opnieuw een schot in de roos voor HBO!

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Opnieuw een schot in de roos voor HBO!
    Beetje erg vroeg om dit te zeggen, niet?
    Wie weet vallen de rest van de delen dik tegen... who knows.
    Overigens, is die al op tv geweest, of gewoon van het internet gehaald...
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  16. #66

    Standaard

    Series komen pas maanden zoniet jaren later uit in NL/BE en zodoende downloaden we ze allemaal van de amerikaanse zenders.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #67

    Standaard

    Foei en dit op een forum waar spreken over dergelijke direct de mond gesnoerd wordt !! nèh wou het ook eens zeggen

    Ik ben overigens wel sterk benieuwd naar deze !
    Hoeveel seizoenen gaat de verfilming overspannen?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door skank Bekijk bericht
    Foei en dit op een forum waar spreken over dergelijke direct de mond gesnoerd wordt !! nèh wou het ook eens zeggen

    Ik ben overigens wel sterk benieuwd naar deze !
    Hoeveel seizoenen gaat de verfilming overspannen?
    net zoveel als de boeken dus 7seizoen maal 13 afleveringen is geloof ik de bedoeling zoiets!

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    net zoveel als de boeken dus 7seizoen maal 13 afleveringen is geloof ik de bedoeling zoiets!
    7... 6... dat hangt er van af of je deel 3A en 3B als één beschouwt of niet.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  20. #70
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    7... 6... dat hangt er van af of je deel 3A en 3B als één beschouwt of niet.
    ik ken niet alle ins en outs weet alleen dat er 7 boeken zijn en dat er voor ieder boek 1 seizoen zou moeten komen. Dus we houden het op 6a7

  22. #72

    Standaard

    Ik ga toch wachten tot het eerste seizoen compleet is.....de laatste keer dat ik een poging deed om een serie wekelijks te volgen, was met Boardwalk Empire, en dat vond ik maar niets, weer elke keer een week wachten.....

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    ik ken niet alle ins en outs weet alleen dat er 7 boeken zijn en dat er voor ieder boek 1 seizoen zou moeten komen. Dus we houden het op 6a7
    George R.R. Martin had zich aan A Storm Of Swords een beetje "overschreven". Met 1500+ pagina's voor één deel moest de uitgever ingrijpen...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  24. #74

    Standaard

    Gisteravond ook de eerste aflevering gekeken. WOW! Hoewel het boek niet 100% tot de letter gevolgd wordt wat sowieso onmogelijk is, blijft de serie wel heel trouw aan het boek.

    Viel mij zelfs iets op in de serie wat niet zo duidelijk in het boek werd uitgesproken: de koning (Robert Baratheon) met z'n gevolg had een maand nodig om van King's Landing te paard naar Winterfell te reizen. Dat werd even terloops aangehaald tijdens de aflevering, terwijl dat in het boek niet zo concreet werd neergezet. Op deze manier vult de serie het boek ook weer aan!

    Heb de eerste aflevering samen met mijn vrouw gekeken, maar omdat zij het boek (nog) niet gelezen heeft heb ik wel enkele keren de pauze knop ingedrukt om wat achtergrond weetjes uit te leggen om zo de scene of de karakters te verduidelijken. Desondanks vond ook zij boeiend.

  25. #75

    Standaard

    Who’s Who In A Game Of Thrones
    A guide to the clans of HBO’s fantasy epic


    http://www.empireonline.com/features...ones-whos-who/

    Interessant voor wie de boeken nog niet gelezen heeft en toch wat meer info wil in verband met de verschillende clans in Game of Thrones...maakt alles wellicht wat duidelijker voor wie onbekend is met het verhaal.
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

Pagina 3 van 34 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •