De resultaten 1 tot 21 van 21 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Alexander - Revisited (R1)

    Warner Home Video has sent over some early artwork for Alexander Revisited - featuring more than 45 minutes of never-before-seen footage. The film 'takes a bolder, more in-depth look at Alexander’s life and his relationships with his mother, Olympias, his father Philip, his lifelong friend and battle commander Hephaistion, Roxane, his ambitious and beautiful Bactrian wife, and his trusted general and confidant Ptolemy'. The 220 minute cut will be available to own from the 27th February, priced at around $24.98. The film itself will be presented in anamorphic widescreen, along with an English Dolby Digital 5.1 Surround track. The only extra feature will be an introduction by Oliver Stone. We've attached some artwork below:





    bron: dvdactive.com
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  2. #2

    Standaard

    jammer dat ie niet in r2 versie komt, lijkt me wel wat alhoewel 220 minuten is wel wat aan de lange kant

  3. #3

    Standaard

    Hmmm tja kweet nie, vond al dat homo gedoe maar niks....

  4. #4

    Standaard

    Wat is dit nu weer? Er is toch al een DC??
    Turn around and feel the vibe.....

  5. #5

    Standaard

    De woorden ´final cut´ impliceren dat dit de laatste uitgave zal zijn. Maar ik ben bang dat deze belofte niet gehouden gaat worden ...

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door El-Jorge
    Wat is dit nu weer? Er is toch al een DC??
    lezen
    een compleet nieuwe cut van bijna 4 uur.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  7. #7

    Standaard

    dit verbaast mij,

    recensies waren slecht en de film was toch gigantisch geflopt???

  8. #8

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #9

    Standaard

    Heel mooi! Ik geloof dat ik ongeveer de enige ben, maar persoonlijk staat Alexander heel hoog op mijn 'beste historisch epos' lijstje. Ik heb genoten van deze film in de bios destijds. Goed om te zien dat er nu een super extended version van komt. Ga ik zeker aanschaffen. Komt ook al uit in R2-UK gezien bovenstaande post. Hopelijk ook bij ons. Top film!

  10. #10

    Standaard

    Ik vond de film een zware tegenvaller net zoals Troy. Maar blijf een sucker voor grote EPIC films dus deze ga ik zeker een keertje kijken.

  11. #11
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    Komt er zeker in (maar dan wel op Blu-ray, is ook al aangekondigd).

  13. #13

    Standaard

    Ik weet dat deze in UK uit is, maar komt die ook nog in NL zelfde geld voor de Directors Cut van Troy?

  14. #14

    Standaard

    Troy DC komt uit in november (staat elders op het forum meer info over) en of de nieuwe DVD van Alexander ook hier uit wordt gebracht is volgens mij nog niet bekend.

  15. #15

    Standaard

    Iemand die deze versie heeft? In hoeverre weegt het extra beeldmateriaal op tegen de weggevallen making of?
    www.etcultera.nl dé Dordtse jongerenstichting voor kunst en cultuur.

  16. #16

    Standaard

    Meer diepgang en verhaal in de film zelf is naar mijn mening altijd belangrijker dan een extra.
    Maar goed, ik had de Nederlandse 2 disc uitgave al en ze staan nu samen in de kast.
    Ik vond de langere film zelf beter maar daar hoor je ook verschillende verhalen over.
    -are you not entertained- Maximus

  17. #17

    Standaard

    Heb deze final cut nu al enkele weken in mijn bezit. (UK-import - R2)

    Ben eerlijk gezegd wel onder de indruk van deze film. (had de twee kortere versies nooit gezien)

    korte bespreking van de verschillende versies=>
    http://www.variety.com/review/VE1117...ryid=1269&cs=1

  18. #18

    Standaard

    Ik heb 'm daarnet besteld: ben benieuwd!
    There is only one real truth: causality!...

  19. #19

    Standaard

    Ik heb de Directors cut gezien. Die vond ik niet heel slecht. Toen ik hoorde van de Revisited versie en het feit dat Stone echt alles kon doen wat hij wilde heb ik hem besteld. Ben nu eigenlijk halverwege (ff een pauze tussen de 2 discs) en ik moet zeggen: het is een flinke verbetering. Niet a la het verschil tussen Kingdom of Heaven en de director's cut ervan, maar het is een erg goede film geworden.
    Het enige wat me irriteert is het russischachtige accent van Angelina Jolie. Voor mijn gevoel slaat dat nergens op. Of zou het wel kunnen?
    Verder speelt m.i. Val Kilmer erg sterk. En ook de muziek van Vangelis mag er zijn.
    Ik vind de uitgave ook bijzonder smaakvol. Klein dingetje ter illustratie: aan het einde van disc 1 vervaagt het beeld en krijg je nog enkele minuten filmmuziek met alleen op het scherm Intermission en daarachter wat beelden van de kaart met veroverde gebieden. Gewoon om je even de gelegenheid te geven te genieten van de muziek en de voorbije 2 uur even op je te laten inwerken.
    Voor de rest kun je tijdens de film ook wel merken dat er een meesterregisseur aan het werk is (vanwege hoe alles in beeld is gebracht). Vooral ook het feit dat er steeds gesprongen wordt in de tijd is een goede vondst: er gebeurt altijd iets in de film.
    Dat en gegeven het feit dat ik hem voor net 6 dollar op de kop heb getikt maakt mij een gelukkig filmliefhebber!

  20. #20

    Standaard

    Bij Fame in Amsterdam zag ik deze liggen. Denk dat ik hem toch eerders maar aanschaf.

  21. #21

    Standaard

    Vele male beter. Eindelijk zien voor 25 euro! Deze titel is langzaam OOP aan het worden en toch wel de moeite waard. Het verschil met deze en de eerste titel uitgebracht is vele malen beter. Hierin bevestig ik weer hoe goed Stone is als regiseur. De Vangelis theme is waanzinig toegepast en hoe dan ook, Alexander lijkt dan soms kinderachtig over te komen maar waarschijnlijk is dat ook de arrogantie die zich is ontstaan als vroege koning en de manipulatie van zijn moeder. Waardige toevoeging, al hoewel NOG NIET BETER als kingdom of heaven's dir cut maar wel veel beter dan de eerste uitgebrachte versie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •